Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Pozdrav svima imam jedno pitanje pa ako bi ste mi pomogli kako bih ga resio posto me mnogo nervira auto je fiat punto 1.2 8 ventila 2001 god problem je sledeci ujutru malo duze vergla da upali a kad je vruc auto pali ko mina i jos jedan problem kad odstoji posle voznje kad se ohladi isto malo duze vergla da upali do cega moze biti molio bih vas da mi pomognete svecice su nove ngk bkr5ez i kablovi.pozz
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Pa može biti akumulator.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Možda i pumpa za benzin, ali ništa bez majstora.
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Stavljen je nov akumulator pumpa za benzin radi cuje se kad se da kontakt auto ide lepo jel mogu da zezaju svecice.
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Prljave dizne ... imaš plin?
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Neznam za dizne mozda je i do njih nemam plin.
- TheWickerMan
- Postovi: 11201
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
dizne i svećice za početak...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Anlaser takodje, njega nakon 10+ godina nije zgoreg remontovati ako vec nije radjeno.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Fiat punto 1.2 8 ventila
Svecice su nove uzo sam ngk bkr5ez po katalogu zar one mogu da zezaju tako a za dizne cu da vidim da ih ocistim,nije uopste diran anlaser mozda i on zeza.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Prvo oko alnasera:
Kojom brzinom vergla na hladno? Zateže li? (kao da zastajkuje?)
Pri verglanju da li se gase lampice na instrument tabli? Čas ih ima čas nema? I poništava li se bord kompjuter - sat, pri verglanju, ako ga auto ima?
Drugo:
Kad se da kontakt gori li žuta "cek engine" u obliklu motorčića na instrument tabli? Ostane li da gori kad se auto upali?
Gori li neka druga lampica kao "volan" i slu radu motora?
Kad tek upali auto je li "trokira" ne radi neki cilindar, radi neravnomerno kao hladan? Koliko obrtaja ima kad se ugreje na leru a koliko kao hladan? I uopšte koliko dugo vergla kad je hladan dok upali??
edit:
Kad je hladan pališ li ga sa gasom ili bez?
Kojom brzinom vergla na hladno? Zateže li? (kao da zastajkuje?)
Pri verglanju da li se gase lampice na instrument tabli? Čas ih ima čas nema? I poništava li se bord kompjuter - sat, pri verglanju, ako ga auto ima?
Drugo:
Kad se da kontakt gori li žuta "cek engine" u obliklu motorčića na instrument tabli? Ostane li da gori kad se auto upali?
Gori li neka druga lampica kao "volan" i slu radu motora?
Kad tek upali auto je li "trokira" ne radi neki cilindar, radi neravnomerno kao hladan? Koliko obrtaja ima kad se ugreje na leru a koliko kao hladan? I uopšte koliko dugo vergla kad je hladan dok upali??
edit:
Kad je hladan pališ li ga sa gasom ili bez?
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Nema da zateze normalno vergla anlaser sve lampice se gase kad se upali auto nista se ne restartuje gori zuta lampica kad se da kontkat kad se upali auto ona se ugasi odmah,nema da trokira kad upali lepo radi kad je hladan drzi obrtaje na 1100 i posle spusti na 850 i ne mrda neznam koliko dugo vergla ajde da kazem 6do 7 sekundi mozda i vise.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Od kada se to pojavilo? Daješ li gas kad ga pališ hladnog? Je li skoro skidana klema akumulatora?
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Skini kabl sa svecice pa prinesi bloku motora i verglaj, gledaj da li baca varnicu ako baca vrati pa skini sledeci pa tako redom cisto da proveris da li svaka svecica dobija struju, moze biti i do bobina. Da li je na tvom autu single point ubrizgavanje? Ja sam imao punta MK1 sa single point ubrizgavanjem imao sam slican problem kada je hladan tesko je palio a kada upali malo je radio 2-3 sec pa se gasio sledecim paljenjem palio je lako. Kod njega je bio rastelovan leptir na usisu. Proveri i step motor!

Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Od prosle godine se to javilo to paljenje lepo je palio nije uopste verglao neznam ni ja sam do cega je ne dajem gas kad ga palim nije skidana klema uopste.On kad ga upalim ujutru i odma ugasim posle pali ko mina ne vergla.
Re: Fiat Punto 1.2 8v hladan teže pali
Može biti da ECU pobrljavio zbog nečega. Može se probati dijagnostičkim uređajem da pobrišu auto adaptivni podaci, ili čak možeš i ti probati da skineš klemu akumulatora, na par minuta, odmah po gašenju auta - možda urodi polodom.
Osim navedenog, može biti nespravan neki senzor, ili očitaava pogrešne vrednosti, kao senzor temperature vazduha u usisnoj grani ili senzor položaja radilice, koji je poznat po tome da i vruć auto često teško pali.
Pored toga, može biti i do pumpe goriva, kojij kad padne pritisak ispod 2 bar otežano pali kao hladan. Ovo se može premeriti manometrom u svakoj ozbiljnijoj radionici. Rok trajnosti pumpe goriva na puntu je kod nas do 120 -150 kkm maksimalno.
Uglavnom ako ti ne pomogne skidanje kleme, traži majstora, neka proveri senzor temp, vazduha (na dijagnostici prati parametre koje izbacuje), provera pumpe i senzoza položaja radilice, koji se teško proverava dijagnostikom, već ide probanje. itd...
Osim navedenog, može biti nespravan neki senzor, ili očitaava pogrešne vrednosti, kao senzor temperature vazduha u usisnoj grani ili senzor položaja radilice, koji je poznat po tome da i vruć auto često teško pali.
Pored toga, može biti i do pumpe goriva, kojij kad padne pritisak ispod 2 bar otežano pali kao hladan. Ovo se može premeriti manometrom u svakoj ozbiljnijoj radionici. Rok trajnosti pumpe goriva na puntu je kod nas do 120 -150 kkm maksimalno.
Uglavnom ako ti ne pomogne skidanje kleme, traži majstora, neka proveri senzor temp, vazduha (na dijagnostici prati parametre koje izbacuje), provera pumpe i senzoza položaja radilice, koji se teško proverava dijagnostikom, već ide probanje. itd...
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB