Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30997
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Nije mi to palo na pamet, ali kad već spomenu, to je vrlo moguće. Sad, kako je to neko zamislio pitanje je i opet, neće cela Srbija da dolazi na NAVAK stazu da polaže. Mora da se napravi još poligona.
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 10934
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line 2020 | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
To naravno, ali za početak dovoljno je nekome da daš monopol nad izdavanjem licenci. Kad krene posao, lako će se otvarati mini ekspoziture Navaka u gradovima širom zemlje.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13288
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Bilo je dosta priče oko toga, čak je za ulaz na mala vrata bila ideja da se na NAVAK-u održava za one koji sakupe 18 bodova...
- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Za poligon se salzem da je velika glupost, i taj deo zakona po meni je nepotreban. Ja sam vise mislio na deo gde se uvodi tahograf u vozila, video nadzor u samim ucionicama itd. Imali su 1.5 godinu da to urade, a zasto 90% njih nije? Razumem ih za poligon stvarno, ali za ovo ne vidim opravdanje osim namerno da se odugovlaci i oteze.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13288
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
To su ipak sitne stvari i naravno da to treba uvesti al ovi mu ga baš dali s uslovima...
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Ne vidim ništa loše tu. Šta više uveo bih one njihove kurseve vožnje kao obavezne za nove vozače pa nek ih održavaju na kom god hoće poligonu ali bojim se da je taj jedini takve vrste.Grujic je napisao:Bilo je dosta priče oko toga, čak je za ulaz na mala vrata bila ideja da se na NAVAK-u održava za one koji sakupe 18 bodova...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13288
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Kako ne vidiš ništa loše u teoriji da se neki propisi propisi prave da bi neko imao monopol???? Taj princip važi za sve, ne samo za ovo, i to je uvek loše.
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Monopol bi bio kad bi oni tebe sprečavali da i ti napraviš svoj poligon i ponudiš da se i kod tebe vrše takve obuke.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13288
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Pa naravno da niko neće direktno da zabrani, to skoro nikad ni nije tako, al se šteluje u korist nekog
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Provalio si ih
Ne valja kad ima nešto, ne valja kad nema. Da sačekamo da se izgradi bar 10 poligona i onda država daraspiše tender.
Ne valja kad ima nešto, ne valja kad nema. Da sačekamo da se izgradi bar 10 poligona i onda država daraspiše tender.
- sErGiO
- Postovi: 278
- Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
- Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
- Lokacija: Beograd
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
I visoka taksa preti da zatvori auto-škole
Pored brojnih odredbi koje auto-škole moraju da ispune kako bi mogle da posluju po novom zakonu, glavobolju vlasnicima stvara i visina takse za rad od 80.230 dinara koja će biti obavezna od 25. oktobra.
"Auto-škole u Srbiji traže da se izmeni visina ove takse" izjavio je za Tanjug sekretar Zajednice auto-škola Srbije, Petar Rašeta.
Pojedine auto-škole postoje duže od 30 godina i sada treba da plate dozvolu za rad, istakao je Rašeta dodajući da je, takođe, neshvatljivo da je taksa za auto-škole veća nego, na primer, za apoteke i ordinacije.
Rašeta je naglasio da su auto-škole već u teškoj situaciji, jer imaju sve manje kandidata, s obzirom da se već skoro godinu dana sprovodi nova obuka vozača, koja košta oko 700 evra. Prema njegovim rečima, mnoge auto-škole u Srbiji neće moći ili neće hteti da plate pomenutu taksu, a odredbe novih propisa o obuci vozača može trenutno da ispuni svega pet do 10 odsto auto-škola.
Jedan od najtežih uslova za auto-škole je što moraju da imaju učionice i ostale predviđene prostorije u jednom objektu, jer lokalne administracije sporo rešavaju prenamene, napomenuo je Rašeta. On je dodao da će povodom aktuelnih problema Zajednica auto-škola Srbije u petak 18. oktobra imati interni sastanak sa predstavnicima Privredne komore Srbije, Ministarstvom saobraćaja, MUP-a, Ministarstva finansija i Agencije za bezbednost saobraćaja.
Izvor: B92, Tanjug
Pored brojnih odredbi koje auto-škole moraju da ispune kako bi mogle da posluju po novom zakonu, glavobolju vlasnicima stvara i visina takse za rad od 80.230 dinara koja će biti obavezna od 25. oktobra.
"Auto-škole u Srbiji traže da se izmeni visina ove takse" izjavio je za Tanjug sekretar Zajednice auto-škola Srbije, Petar Rašeta.
Pojedine auto-škole postoje duže od 30 godina i sada treba da plate dozvolu za rad, istakao je Rašeta dodajući da je, takođe, neshvatljivo da je taksa za auto-škole veća nego, na primer, za apoteke i ordinacije.
Rašeta je naglasio da su auto-škole već u teškoj situaciji, jer imaju sve manje kandidata, s obzirom da se već skoro godinu dana sprovodi nova obuka vozača, koja košta oko 700 evra. Prema njegovim rečima, mnoge auto-škole u Srbiji neće moći ili neće hteti da plate pomenutu taksu, a odredbe novih propisa o obuci vozača može trenutno da ispuni svega pet do 10 odsto auto-škola.
Jedan od najtežih uslova za auto-škole je što moraju da imaju učionice i ostale predviđene prostorije u jednom objektu, jer lokalne administracije sporo rešavaju prenamene, napomenuo je Rašeta. On je dodao da će povodom aktuelnih problema Zajednica auto-škola Srbije u petak 18. oktobra imati interni sastanak sa predstavnicima Privredne komore Srbije, Ministarstvom saobraćaja, MUP-a, Ministarstva finansija i Agencije za bezbednost saobraćaja.
Izvor: B92, Tanjug
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30997
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Interesantno da već godinu dana uzimaju 700e po kandidatu, a uslove nisu obezbedili. Šta je drugačije pa sad to košta 700e u odnosu na 200e ranije, da li je opravdana razlika?sErGiO je napisao:Rašeta je naglasio da su auto-škole već u teškoj situaciji, jer imaju sve manje kandidata, s obzirom da se već skoro godinu dana sprovodi nova obuka vozača, koja košta oko 700 evra.
Posetite www.garaza.rs !
- H4wkeye
- Postovi: 8762
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Osim novih pravila, tj. novog zakona, drugacijih papira i nacina vodjenja podataka sve je isto bilo. Tako da realno nemaju opravdanje nikakvo, nego namerno odugovlace i odlazu.
Re: Obuka vozača - cena i(li) kvalitet
Da je ozbiljna zemlja, ovo bi bila jako dobra prilika da neko uleti sa kintom i napravi u 3 najveća grada auto škole po standardu i pokupi sav kajmak. Problem je što kod nas vrlo lako bude posle novih zakona: puj pike ne važi, pa ko je platio, atestirao, uložio, plaćao televiziju, struju, komunalije, taj je budala.
Eto, sad se to sve vraća, preko grbače naroda po 100ti put.
Eto, sad se to sve vraća, preko grbače naroda po 100ti put.