Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

Prvi: http://autosensori.net/product_info.php ... ts_id=1063

Drugi: http://autosensori.net/product_info.php ... ts_id=1069


Jel moguce da je to isti proizvod, mislim iste su oznake i sve ostalo, samo je cena dobrano razlicita? Ocekivao sam vecu cenu za Bosch, posto su prosle godine toliko kostali meat&doria protokomeri, a za Bosch u MVM su trazili 400e.

Da li neko "poznaje" tu gore prodavnicu?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od Bax »

Refurbished?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

Nemam pojma, moguce. I to je mi je palo na pamet. Mada sta tu moze da se reparira. Jednostavno izvuku senzor i stave nov. To onda nema razlike od novog uredjaja. Ta plastika okolo je beznacajna, jer je senzor bitan.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20496
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od Heinz »

Jesi ispitao stari?

TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od ljubitelj »

Pise za jeftiniji da je polovan, tj koriscen a za onaj skuplji da je novi.
Ne pise koliko dugo vremena ili km je taj polovan koriscen ali pise da je za test.
Garancija je ista za oba, ali malo je cudno da je samo 12 meseci cak i za taj novi.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

Nisam video gde pise da je polovan :?

Nisam ispitao stari, ne znam koje otpore treba da mi da na pinovima, ali probacu sutra da nadjem.
Jednostavno vise ne pomaze ciscenje, sve cesce mi pravi problem. Onda u sred voznje na semaforu iskljucim auto, kada ga upalim narednih 50km radi. Sledece paljenje opet ne radi i tako u krug. Ne moze na ovom modelu da se vadi ulozak, i ne mogu da mu pridjem da ga detaljnije ocistim, kao na onim yt linkovima, sto ciste neke zice. Vidim samo neki mali otvor na plastici u sredini.

Sad sam naspricao i ostavio preko noci da se osusi, pa cemo videti sta kaze ujutru.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20496
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od Heinz »

Ja sam moj nosio u Elekon, ima covek probni sto. Srecom nije bilo do protokomera. Od tada je proslo jedno 6 godina.

TT
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

Ocistio sam ga opet, eno ga radi, odnosno prima gas normalno - kod mene se protokomer manifestuje tako sto ostanem bez gasa, a racunar digne obrtaje na 1200-1500, kako kad, da moze da se vozi na leru :)

Izmerio sam dijagnostikom vrednosti
ler 40-45kg/h

kada zakucam gas, negde skoro 5000o bude ~340kg/h

Ne znam jel su to ok vrednosti. Dijagnostika ocitava zahtevane vrednosti i izmerene i uglavnom se poklapaju.

Zelim da znam jel to ok, da ne moram da bacam 250e na nov protokomer.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

Mali dodatak. U leru ne ide preko ~340, ali pod opterecenjem itekako ide. Vec po gradu kada malo jace stisnem gas prelazi 400, nisam imao prostora da divljam, kontam da bi mi neka uzbrdica dobro dosla da opalim po gasu, onda bih verovatno video maksimalne vrednosti. Ali nema u vojvodini :)
Mozda sam ovo trebao sibnuti u moju temu, ako neko nabasa slucajno na nju, da vidi kako se astra samo popravlja :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od ljubitelj »

Sa drugog linka, jeftiniji ima sledeci razlicit opis:

"Pakovanje: 1 kom*(pd)

(pd)deo samo za TEST korišten"

pd. citam kao polovan deo.

Koji test, koliko dugo, od strane koge, nema bitnijih podataka.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od nikaragva »

http://www.elekon1993.rs/proizvodnja/protokomeri.htm

Malo sam istrazivao o protokomerima. I koliko vidim u tom tekstu gore, svi sem ovih protokomera koji se danas koriste, su neunistivi. Postavlja se pitanje, sta je onda tu unapredjeno i sto su menjani? Koliko tesko moze biti da se izmeri protok vazduha, da bi se morali koristiti protokomeri koji crkavaju posle 30-40000km, umesto onih koji su prakticno vecni :?
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Dva protokomera u istoj prodavnici, po razlicitoj ceni

Post od ljubitelj »

Fin clanak ali i sa nekim greskama- L i LH (klapna i grejna zica) se mogu i rucno podesavati zavisno od vozila i imaju za to predvidjenu procedruru od same fabrike).
Vrlo jednostavno se podesavaju, svako ko zna da podesi karburator protokomer moze podesiti u par minuta. To je kod vozila bez regulisanog katalizatora odnosnolambda sonde.
Radni vek L tipa je obicno radni vek potenciometra a on crkava i na umerenim kilometrazama, tipicno oko 300.000km.

Hot film, crkava usled pregrevanja uljnim parama na motorima gde je konstrukciono lose resen sistem recirkulacija istih. Nije sam protokomer uzrok. Nije predvidjeno da poluprovodnici rade na visim temperaturama od onih usisanog vazduha, obicno je granica pouzdanog dugotrajnog rada ogranicena na oko 60C.

Prventiva za duzi vek bilo kog protokomera je zamena filtera za vazduh na vreme, to obicno znaci ne cekati 100.000km vec ranije, redovna zamena ili ciscenje filtera uljnih para a to je obicno na priblizno 40.000km a ako se taj filter jako brzo prlja probati sa drugacijim uljem odnosno doradom fabricke konstrukcije sistema recirkulacije na nacin da se omoguci efikasnija filtracija.

Uljne pare i visoke temperature generalno ne prijaju nijednom protokomeru.


LH, protokomer sa grejnom zicom, je samocisteci tj ima poseban rezim rada kada se grejna zica sama ocisti za oko 30tak sekundi. Obicno ne treba ocekivati probleme do 500.000km.

Ovo se sve odnosi na Bosove protokomere.
Odgovori