Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

u pratnji dezurne pare :klanjamse:

Slika

Slika
Poslednja izmena od kvcali u 19 Okt 2013, 19:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48209
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vazduhoplovi

Post od Geza »

Šta smo rekli za MCM?

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Heineken
Reactions:
Postovi: 6438
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Vazduhoplovi

Post od Heineken »

:bravo: :bravo:

Lepe slike, posebno prva :klanjamse:
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od ljubitelj »

zuzazu napisao:
ljubitelj napisao:
zuzazu napisao: Vi izvucite zakljucak.
Zakljucak je da se vrsi preuzimanje propale firme po tipicnim poslovnim obicajima koji vaze u svetu, a koje smo i mi primenjivali kada su nase firme preuzimale strane.
Gotovo kao iz "udzbenika" kako treba da se postavi upravljanje u takvim prilikama.
Pokazuje da Etihad ozbiljno radi da iz temelja promeni zateceno lose stanje i postavi nove zdrave temelje poslovanja.

Bas iz "udzbenika", samo ne znam kog? :mrgreen:

Na osnovu pitanja lici mi da nemate iskustava u radu neke medjunarodne korporacije tokom postupka preuzimanja firme kao posmatrac, niti da ste bili u upravi firme koja vrsi preuzimanje druge firme.
"Uzbenik" kao set nepisanih poslovnih dobrih obicaja kojih se pridrzavaju menadzeri u tom procesu.
Nepisana pravila jer ne postoji obaveza pridrzavanja istih ali jesu dobro poznate smernice za uspesnu realizaciju preuzimanja.
Tog "udzbenika" su se drzali i nasi direktori u SFRJ kada su nase velike firme preuzimale (ili osnivale) firme u inostranstvu.

Postupak preuzimanja podrazumeva da advokati korektno odrade svoj deo posla u skladu sa zakonima.

PS. prosao sam proces medjunarodnog preuzimanja firme kao deo menadzmenta, i upravo je bilo vrlo slicno ponasanje kao sto Etihad radi. U pitanju je kanadska firma za koju sam radio ali nije oblast avijacije. Posredno sam pratio kao posmatrac u jos 3 domace firme koje su upravljale stranom firmom, menadzment je slicno postupao. Nedavno slicno sa jednom nemackom firmom koja je kod nas dosla 2006. i preuzela domacu.

Za mene je ponasanje Etihada sasvim ocekivano i u okviru uobicajene poslovne prakse.
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4644
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Ovakav cirkus nije vidjen ni 1985 kada je JAT prvi u Evropi dobio B737-300.

14 godina star Airbus 319 u pratnji 2 MIGa 29 (starih koliko - 20godina?), sa narodom koji spontano docekuje i mase :navijamo: avionu sa autoputa?

Kompletan scenario je dusu dao za neki novi Underground :kokice:




@ljubitelj - Vi bas ne zelite da citate napisano? Cak sam Vam i fotografije sa danasnjim datumom postovao :think: Ja nisam strucnjak iz ove materije, ali ako se zale Amerikanci, ako Evropljani imaju primedbe, i ako nasa vlada krije ugovor, dedukcijom mogu zakljuciti da nije bas sve u redu...
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od NexT »

Danas su rekli da prakticno Air Serbia ne postoji trenutno ali ce biti osnovana 26.10.2013., kada ce biti prvi let :srbin:

A Airbus i pratnja MIGova (nije dezurna para nego jedina dva kola lete :kezo: ) i vatrogasna brigada na aerodromu :kezo:
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od Sloba »

zuzazu napisao:Ovakav cirkus nije vidjen ni 1985 kada je JAT prvi u Evropi dobio B737-300.

14 godina star Airbus 319 u pratnji 2 MIGa 29 (starih koliko - 20godina?), sa narodom koji spontano docekuje i mase :navijamo: avionu sa autoputa?

Kompletan scenario je dusu dao za neki novi Underground :kokice:
Baš to!

Gledam malopre na sajtu B92 vest o sletanju prvog aviona Air Serbia i u momentu mi je kroz glavu prošla ona fora:

- Šta su Srbi koristili pre sveće?

- Pa, sijalicu, šta bi...

Od čega prave senzaciju, od onoga što su naše dede videle pre 50 godina...
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4644
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Air Serbia nije upisana u privredni registar. Air Serbia nema AOC*.

Air Serbia je vec izgubila slotove u Istanbulu i proterana je sa aerodroma Ataturk, upravo od 27.10

Sve u redu? Ne bih rekao.

*An air operator's certificate (AOC) is the approval granted from a national aviation authority (NAA) to an aircraft operator to allow it to use aircraft for commercial purposes. This requires the operator to have personnel, assets and system in place to ensure the safety of its employees and the general public. The certificate will list the aircraft types and registrations to be used, for what purpose and in what area - specific airports or geographic region


Ne bih zeleo da sam u pravu, jer cemo za koju godinu gledati apsolutnu propast srpskog vazduhoplovstva.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

Spolja gladac, iznutra jadac. Žalosno. :thumbdown:
Širim haos!
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Post od Floyd »

zuzazu napisao:14 godina star Airbus 319
Jeste ali odlicno ocuvan...prvi vlasnik je samo izgubio na njemu :mrgreen:
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

:rofl:
Širim haos!
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vazduhoplovi

Post od maxer »

Malo prešo, garažiran i nikad nije vožen po snegu :kezo:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21856
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Vazduhoplovi

Post od nidza »

Vlasnik zubar, a vozila ga njegova baba svaki drugi vikend 2km na pijacu.

Tapatalk 4
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od ljubitelj »

zuzazu napisao:
@ljubitelj - Vi bas ne zelite da citate napisano? Cak sam Vam i fotografije sa danasnjim datumom postovao :think: Ja nisam strucnjak iz ove materije, ali ako se zale Amerikanci, ako Evropljani imaju primedbe, i ako nasa vlada krije ugovor, dedukcijom mogu zakljuciti da nije bas sve u redu...
Sta to nisam procitao, zaista ne razumem koja ili koje fotografije i sta je poenta ? Mozete li pojasniti. Air Serbia potpada pod pravni sistem Srbije i srpski organi treba da izvrse pravni proces registracije.
To sto je nasa poslovicno spora administracija i ovaj put spora ne bi trebalo da bude iznenadjenje ili razlog posebne brige. Kao i uvek radice se papirologija u 5 sekundi do 12, ili ce se pomeriti casovnik. Pa sta je to kod nas drzava uradila na vreme :)

Za mene je upravo dobar signal ko se buni jer to ukazuje da Etihad radi bas ono sto treba, pravi zdravu kompaniju koja moze da predstavlja ozbiljnu konkurenciju i preuzme deo kolaca.

Naravno da se do sada niko nije bunio kada JAT prakticno nije ni postojao kao ozbiljnija konkurencija bilo kome bilo gde.

Da li je Ugovor pravno u redu brzo ce se saznati i ne bih o tome spekulisao.
Eithad nije seoska firma da ne zna i ne moze da angazuje dobar advokatski tim da sastavi Ugovor u skladu sa pravilima struke i relevantnim zakonima a shodno tome i preuzeti najvrednije od JATa- slotove. Nismo valjda naivni da Etihad zeli JAT zbog nekoliko prastarih aviona i stjuardesa. Jasno je da prava na let predstavljaju cilj preuzimanja.

Sto se Amera i Evropljana tice, naravno da ce njihov poslovni interes biti ugrozen ako jedna dobra kompanija (Etihad) udje na njihov teren i pocne da preuzima deo kolaca.
Mi treba da gledamo nas interes u svemu tome, i da minimalno koliko treba uvazimo primedbe ako imaju pravnog pokrica.

NIS je odlican primer temeljnog zaokreta od notornog gubitasa u profitabilnu firmu koja ima perspektivu opstanka.
Etihad treba to isto da stvori od ostataka propalog JATa.

Svima je kristalno jasno da Air Serbia nece biti isto nesposobna firma kao JAT, sada u rukama Etihada i da je stvarni nosilac posla Etihad. Ako je Ugovor pametno napravljen, kao sto se obicno i radi u slicnim prilikama, ljudi iz Etihada ce nadam se formalno pravno biti zaposleni u Air Serbia i time biti lokalna radna snaga dakle srpska.
Air Serbia i formalno ce biti srpska firma vecinskog srpskog kapitala, barem je tako saopsteno. Taj proces registracije je u toku.
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vazduhoplovi

Post od maxer »

Ti izgleda mi nisi odavde :kezo:
Odgovori