- Danas je Jat bas leteo, nagazio sam ih od Stambola do Pariza, i zacudo - ne javljaju se kao Air Serbia
- Ne znam odakle piscu onih redova gore proseravanje "način pilotiranja je za mene zaštitni znak Er Srbije", kada ta kompanija niti postoji, niti je jos stigla da napise svoj SOP u kome ce biti obradjeno kako se sta radi.
- Procedure su jedno, a tehnika pilotiranja je nesto sasvim drugo. I dok su procedure stvar koja se mora tacno odraditi, tehnika pilotiranja je stvar svakog pojedinca kako je ucen i kako je nasao da je najbolje, kao i kako ce sta da primeni u odredjenoj situaciji jer ni jedan let nije isti.
- Tacno je da JAT ima svoju skolu letenja, kojoj smo uceni svi koji smo tu potekli, i zaista je prepoznatljiva u svetu. Jedan avion se moze leteti na vise nacina (kao sto se i kola mogu voziti na razne nacine, od kabadahijskog do recimo umetnickog, ajd da tako nazovem), a U JATu se uvek putnik i njegov komfor stavljao na prvo mesto, te se koristila tehnika koja je zamorna za pilota jer iziskuje konstantno racunanje, a putnik i ne primecuje promenu rezima letenja.
Kako je danas sve industrija, pa i letenje, avion se sve vise leti tako da pilotu olaksa posao, a dal ce nekom da se slosi, il ce da baci peglu, il dobije aritmiju - pa to je njegov a ne moj problem
