
Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Mislim da si dobar izbor napravio, za veceras 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
klio 0.9tce ce ti trositi mnogo manje od hjundaija, rekao bih negde u rangu sa hjuem dizelom, mozda sitno vise ako je tako kao sto pisu za taj 1.6 dizel. ako pricas o potrosnji. klio je jako mali potrosac u obe varijante...studioton napisao:kolebao sam se oko reno-a iskljucivo zbog potrosnje.. ali to vazi samo za dizel varijantu koja je dosta skuplja .. mislim da ce biti super da uzmem benzinca i30 pa i da potrosi 2l vise na 100 nije strasno ..
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Danas sam (smo) na posao došli novim i30 (skoro nov, prešao 6.400 km, test/zamensko vozilo auto-kuće), pa evo mojih utisaka. Obzirom da se do sada nisam vozio u nijednom Hyundaiu (novijem), baš prijatno iznenađenje. Vrlo kvalitetan enterijer, pomalo me (sa zadnje klupe) podseća na drugarov Golf 5 (debljina vrata, materijal obloge vrata, izgled sedišta i ostalo), samo što su vozačev kokpit i cela prednja konzola mnogo lepši i savremeniji, naravno. Pozadi vrlo udoban, odlično profilisana zadnja sedišta, baš se udobno sedi (ni pretvrdo ni premekano - taman) i puno prostora za noge. Sviđa mi se i plastična obloga pozadi na sedištima, da vas ne bodu kolenima otpozadi (to mi fali na Puntu).
Uopšte nije ekstremno tvrd kako Ogi piše za njegov (istina stariji/prethodni) model. Čak bi se usudio reći da bolje pegle neravnine od mog Punta, kao da je za nijansu mekši odnosno sigurno ima bolje oslanjanje. Doduše, vozili smo se autoputem, ali mislim da me prvi utisak ne vara. Zvučna izolacija isto jako dobra za auto ove klase, vetar spolja kao da manje šušti nego recimo kod novog Avensisa (kada sediš pozadi), dakle dobra i aerodinamika. Bogami lepo i ide (1.4 benzinac), ne dernja se ništa strašno do brzina od nekih 130-140 km/h. Evo i par fotki telefonom, nisu nešto ali bolje nije moglo...


Ovaj primerak je bio u skromnijoj opremi, ima običan radio sa ovim plavim displejem, nema komande na volanu (samo komande bord kompa, dva dugmenta), a ima i manuelnu klimu. Menjač - manuelni, 6 brzina. Gepek takođe popriličan, ima dosta mesta. Ne znam kada mu je bord zadnji put resetovan, ali na njemu je stajala zakucana prosečna potrošnja od 8.1 litar i nije se promenila do Beograda (verovatno su ga pre toga peglali samo po gradu). Jedino što mi se nije dopalo je ova ostava za sitnice između sedišta, tačnije malo gurnuta unazad, a koja nema nikakav poklopac već zjape ove dve rupetine. Tu su stvarno uprskali, ovo plače za naslonom za ruku ili bar bilo kakvim poklopcem. U njoj su bili neki prospekti i papiri koje sam izvadio zbog slikanja, inače to izgleda i gore sa tim unutra.

Sve u svemu, vozio bih ja ovo rado, jako lep auto, samo bih obavezno dokupio naslon za ruku, a ako bi bilo i više para i komande na volanu i bolji/veći displej audio uređaja i eto sasvim finog autića za duži period.
Uopšte nije ekstremno tvrd kako Ogi piše za njegov (istina stariji/prethodni) model. Čak bi se usudio reći da bolje pegle neravnine od mog Punta, kao da je za nijansu mekši odnosno sigurno ima bolje oslanjanje. Doduše, vozili smo se autoputem, ali mislim da me prvi utisak ne vara. Zvučna izolacija isto jako dobra za auto ove klase, vetar spolja kao da manje šušti nego recimo kod novog Avensisa (kada sediš pozadi), dakle dobra i aerodinamika. Bogami lepo i ide (1.4 benzinac), ne dernja se ništa strašno do brzina od nekih 130-140 km/h. Evo i par fotki telefonom, nisu nešto ali bolje nije moglo...


Ovaj primerak je bio u skromnijoj opremi, ima običan radio sa ovim plavim displejem, nema komande na volanu (samo komande bord kompa, dva dugmenta), a ima i manuelnu klimu. Menjač - manuelni, 6 brzina. Gepek takođe popriličan, ima dosta mesta. Ne znam kada mu je bord zadnji put resetovan, ali na njemu je stajala zakucana prosečna potrošnja od 8.1 litar i nije se promenila do Beograda (verovatno su ga pre toga peglali samo po gradu). Jedino što mi se nije dopalo je ova ostava za sitnice između sedišta, tačnije malo gurnuta unazad, a koja nema nikakav poklopac već zjape ove dve rupetine. Tu su stvarno uprskali, ovo plače za naslonom za ruku ili bar bilo kakvim poklopcem. U njoj su bili neki prospekti i papiri koje sam izvadio zbog slikanja, inače to izgleda i gore sa tim unutra.

Sve u svemu, vozio bih ja ovo rado, jako lep auto, samo bih obavezno dokupio naslon za ruku, a ako bi bilo i više para i komande na volanu i bolji/veći displej audio uređaja i eto sasvim finog autića za duži period.
- Uroš S.
- Postovi: 10986
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Ahahaha, šta je ovo na poslednjoj slici?! 

- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Bax napisao:Mislim da si dobar izbor napravio, za veceras

Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Sale, novi i30 je potpuno novi automobil u odnosu na stari, vozio sam ga, mekan, trap super, nema dodirnih tacaka sa starim.
Te rupe su stvarno grozne, u visim paketima ih sigurno nema mada ono, to ne zasluzuje nijedan paket.
Te rupe su stvarno grozne, u visim paketima ih sigurno nema mada ono, to ne zasluzuje nijedan paket.

- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Pa ne znam, kažem, nisam se vozio u starom modelu a prosto mi neverovatno da su kod sledećeg modela napravili takvu razliku, ni traga nekoj ekstremnoj tvrdoći, otud moje čuđenje... 
Što se tiče rupe, da, baš je ružno, ne znam zašto nisu stavili neki najobičniji poklopac, mnogo bi bolje izgledalo.

Što se tiče rupe, da, baš je ružno, ne znam zašto nisu stavili neki najobičniji poklopac, mnogo bi bolje izgledalo.
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Kanta za smece 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Vas zensko vozi na posao!!!???



- TheWickerMan
- Postovi: 11140
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Blago vama 
sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2

sent from Optimus 4X HD using Tapatalk 2
Re: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Slikas je malo odpozadi 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Одг: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Kao fotkas komandnu..
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14232
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Hyundai i30 ili Renault Clio IV
Vozi bolje od vas polovine, garantujem.aleksa napisao:Vas zensko vozi na posao!!!???![]()

Menjamo se, kako se kad ide i čime se ide. Inače, najviše volim da dremnem pozadi, sat u dolasku, sat u povratku, milina.

Tapatalk