Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Markoni »

Ako planiras dobar remap mislim da ti je ovo najbolja varijanta...
http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/A ... 70-Cp.html
...ljudi su maksimalno profesionalni, dobijes detaljno mapiranje sa merenjem na dynu, vise probnih voznji itd, itd... Nije ni daleko preterano...
A sto se Srbije tice... Hmmm, mozda momci iz Pozege - RevoChip (nemaju veze sa ovima gore). Imaju dyno, i jedino za njih nisam cuo da su nesto zeznuli...
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od NexT »

codemaker napisao:Za ono vreme dobra mašina A4 V6 motor 165KS (vukao kao lud) sam prodao nekome u Jagodinu a onaj prvo što je uradio, ugradio plin a nije taksista. Posle vidim moj bivši auto tuga da te uhvati, nije održavan, sve mu stoji nakrivo jer ga baraba nije verovatno ni oprao sve vreme, visi branik... tuga. Ali, važno da vozi Audija a to što ne održava jer mu je preskupo, nema veze...
apsolutno ne vidim vezu nedorzavanja i plina...

Evo, nama stize za 2-3 dana E 200 kompresor, 185 konja, i prvo sto ce se uraditi - ugradnja plina. Auto je presao 98.000 km, u avantgarde opremi, savrsen, i ostace takav, samo ce imati plin, i nece trositi 1800 din / 100 km, nego upola manje...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Xepoj87 »

Gorivo za automobil je uveliko najveci trosak jednak cesto trosku kupovine automobila...
Razlike u potrosnji izmedju slicnih modela mogu biti i po par hiljada eura godisnje...
Nekome je bitno,nekome nije,ali ekonomska prednost plina se ne moze zanemariti,koji god da je automobil u pitanju i koliko god kostao.
Nisi veci gospodin ako trosis tamo gde ne moras :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13564
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Grujic »

Nemojte ovde diskusiju o plinu, koji nisam siguran da li i moze u ovaj motor. Kako god, coveku gorivo nije problem tako da tu ne treba potezati pitanje :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28240
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Xepoj87 »

:understand:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24660
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od dragvorl »

Ako je km ta koja jeste i ako je cena ok, a ti ces ga voziti na benzin i nije problem gorivo ja se ne bih puno razmisljao da sam na tvom mestu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
grujicd
Reactions:
Postovi: 9053
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od grujicd »

Nemoj mnogo da misliš o toj razlici u nm, jer to nije isto kod benzinca i dizelaša, ne samo zbog mnogo većeg raspona obrtaja gde je na raspolaganju, već i što je menjač drugačiji.
Evo malo priče o Nm, kako ja to shvatam. Ako neko od mašinaca vidi nešto pogrešno neka me ispravi. Recimo da su 2 motora sličnih performansi, jedan tdi drugi tfsi. Pošto su slične snage, približno im je ista i krajnja brzina. Međutim, dizel tu brzinu ostvaruje na 4000o/min, a benzinac na 6000o/min. Lupam cifre ali tu je negde. Šta do znači za menjač? Da je prenosni odnos kod dizela znatno veći, jer sa manjim rpm mora da ostvari istu brzinu na točku. To je kao da umesto u trećoj brzini voziš u petoj. Dizelaš to kompenzuje time što ima veći moment, ali ako su motori koji imaju slične momente (a 320 i 280Nm je slično), onda benzinac u stvari dosta jače vuče jer mu je menjač kraći u poređenju sa istom brzinom na dizelu.
Mislim da nema šanse da budeš nezadovoljan performansama.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24660
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od dragvorl »

Tako je, sto je kraci prenosni odnos ubrzanje je bolje.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1237
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od noob »

Vozio sam kratko vreme firmin audi a6 3.0 tfsi quattro automatik 2008, sa letnjim guma išao je po snegu kao šašav (ovo nisam video ni kod nekog suv-a da ide ovako sa letnjim gumama po snegu, šta više reći), ali to je 3.0 tfsi quattro, motor je odličan, ima 2 turbine i ubrzava nenormalno kad se prebaci u sport mod, 2 turbne su bolje od 1 i dosta se oseća. Potrošnja je isto perverzija. Nije nešto ekstra udoban, pozadi ima dosta mesta za putnike ako ti je to bitno, neće te nogama gurati u sedište. Servo je progresiv, veoma lak u gradu, na autoputu je sve tvrđi kako ubrzavaš, nećeš imati problema da uradiš polukružno da treba da manervišeš napred nazad.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Scuderia »

Otkud 2 turbine u 3.0TFSI A6 C6?
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1237
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od noob »

Izvinjavam se 2011god je sa 2 turbine, a stari 2008god nema dve turbine, vozio sam oba jbg :)
I novi model iz 2011 je bio bučniji od starog, ali verujem da mu gume nisu odgovarale i da je zbog toga, posle kad su promenili stavili zimske nisam ga vozio da bih znao da li je do guma.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Scuderia »

Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24660
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od dragvorl »

Zar 3.0 TFSI nije sa mehanickim kompresorom?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Scuderia »

Jeste.
Korisnikov avatar
noob
Reactions:
Postovi: 1237
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:24
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od noob »

Prosečna potrošnja 3.0 tfsi po bordu što mi je pokazivao je oko 10l (i grad i auto put u istom danu, auto put nije nikad ispod 150km/h vožen), cenim da bi samo grad bio 12-13l ali nikad nije vožen samo po gradu da bih imao prosečnu potrošnju za gradsku. Sport mod guta više, ali i jede sve na auto putu, nikad me ništa nije preteklo kad se žuri. Ako te zanima nešto za model iz 2011 mogu da cimenm kolegu da proverim, ali za ovaj stari iz 2008 vozi jedan papak sa kim ne komuniciram rado.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Odgovori