Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ako planiras dobar remap mislim da ti je ovo najbolja varijanta...
http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/A ... 70-Cp.html
...ljudi su maksimalno profesionalni, dobijes detaljno mapiranje sa merenjem na dynu, vise probnih voznji itd, itd... Nije ni daleko preterano...
A sto se Srbije tice... Hmmm, mozda momci iz Pozege - RevoChip (nemaju veze sa ovima gore). Imaju dyno, i jedino za njih nisam cuo da su nesto zeznuli...
http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/A ... 70-Cp.html
...ljudi su maksimalno profesionalni, dobijes detaljno mapiranje sa merenjem na dynu, vise probnih voznji itd, itd... Nije ni daleko preterano...
A sto se Srbije tice... Hmmm, mozda momci iz Pozege - RevoChip (nemaju veze sa ovima gore). Imaju dyno, i jedino za njih nisam cuo da su nesto zeznuli...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
apsolutno ne vidim vezu nedorzavanja i plina...codemaker napisao:Za ono vreme dobra mašina A4 V6 motor 165KS (vukao kao lud) sam prodao nekome u Jagodinu a onaj prvo što je uradio, ugradio plin a nije taksista. Posle vidim moj bivši auto tuga da te uhvati, nije održavan, sve mu stoji nakrivo jer ga baraba nije verovatno ni oprao sve vreme, visi branik... tuga. Ali, važno da vozi Audija a to što ne održava jer mu je preskupo, nema veze...
Evo, nama stize za 2-3 dana E 200 kompresor, 185 konja, i prvo sto ce se uraditi - ugradnja plina. Auto je presao 98.000 km, u avantgarde opremi, savrsen, i ostace takav, samo ce imati plin, i nece trositi 1800 din / 100 km, nego upola manje...
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Gorivo za automobil je uveliko najveci trosak jednak cesto trosku kupovine automobila...
Razlike u potrosnji izmedju slicnih modela mogu biti i po par hiljada eura godisnje...
Nekome je bitno,nekome nije,ali ekonomska prednost plina se ne moze zanemariti,koji god da je automobil u pitanju i koliko god kostao.
Nisi veci gospodin ako trosis tamo gde ne moras
Razlike u potrosnji izmedju slicnih modela mogu biti i po par hiljada eura godisnje...
Nekome je bitno,nekome nije,ali ekonomska prednost plina se ne moze zanemariti,koji god da je automobil u pitanju i koliko god kostao.
Nisi veci gospodin ako trosis tamo gde ne moras

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Nemojte ovde diskusiju o plinu, koji nisam siguran da li i moze u ovaj motor. Kako god, coveku gorivo nije problem tako da tu ne treba potezati pitanje 

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Ako je km ta koja jeste i ako je cena ok, a ti ces ga voziti na benzin i nije problem gorivo ja se ne bih puno razmisljao da sam na tvom mestu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Nemoj mnogo da misliš o toj razlici u nm, jer to nije isto kod benzinca i dizelaša, ne samo zbog mnogo većeg raspona obrtaja gde je na raspolaganju, već i što je menjač drugačiji.
Evo malo priče o Nm, kako ja to shvatam. Ako neko od mašinaca vidi nešto pogrešno neka me ispravi. Recimo da su 2 motora sličnih performansi, jedan tdi drugi tfsi. Pošto su slične snage, približno im je ista i krajnja brzina. Međutim, dizel tu brzinu ostvaruje na 4000o/min, a benzinac na 6000o/min. Lupam cifre ali tu je negde. Šta do znači za menjač? Da je prenosni odnos kod dizela znatno veći, jer sa manjim rpm mora da ostvari istu brzinu na točku. To je kao da umesto u trećoj brzini voziš u petoj. Dizelaš to kompenzuje time što ima veći moment, ali ako su motori koji imaju slične momente (a 320 i 280Nm je slično), onda benzinac u stvari dosta jače vuče jer mu je menjač kraći u poređenju sa istom brzinom na dizelu.
Mislim da nema šanse da budeš nezadovoljan performansama.
Evo malo priče o Nm, kako ja to shvatam. Ako neko od mašinaca vidi nešto pogrešno neka me ispravi. Recimo da su 2 motora sličnih performansi, jedan tdi drugi tfsi. Pošto su slične snage, približno im je ista i krajnja brzina. Međutim, dizel tu brzinu ostvaruje na 4000o/min, a benzinac na 6000o/min. Lupam cifre ali tu je negde. Šta do znači za menjač? Da je prenosni odnos kod dizela znatno veći, jer sa manjim rpm mora da ostvari istu brzinu na točku. To je kao da umesto u trećoj brzini voziš u petoj. Dizelaš to kompenzuje time što ima veći moment, ali ako su motori koji imaju slične momente (a 320 i 280Nm je slično), onda benzinac u stvari dosta jače vuče jer mu je menjač kraći u poređenju sa istom brzinom na dizelu.
Mislim da nema šanse da budeš nezadovoljan performansama.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Tako je, sto je kraci prenosni odnos ubrzanje je bolje.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Vozio sam kratko vreme firmin audi a6 3.0 tfsi quattro automatik 2008, sa letnjim guma išao je po snegu kao šašav (ovo nisam video ni kod nekog suv-a da ide ovako sa letnjim gumama po snegu, šta više reći), ali to je 3.0 tfsi quattro, motor je odličan, ima 2 turbine i ubrzava nenormalno kad se prebaci u sport mod, 2 turbne su bolje od 1 i dosta se oseća. Potrošnja je isto perverzija. Nije nešto ekstra udoban, pozadi ima dosta mesta za putnike ako ti je to bitno, neće te nogama gurati u sedište. Servo je progresiv, veoma lak u gradu, na autoputu je sve tvrđi kako ubrzavaš, nećeš imati problema da uradiš polukružno da treba da manervišeš napred nazad.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Otkud 2 turbine u 3.0TFSI A6 C6?
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Izvinjavam se 2011god je sa 2 turbine, a stari 2008god nema dve turbine, vozio sam oba jbg
I novi model iz 2011 je bio bučniji od starog, ali verujem da mu gume nisu odgovarale i da je zbog toga, posle kad su promenili stavili zimske nisam ga vozio da bih znao da li je do guma.

I novi model iz 2011 je bio bučniji od starog, ali verujem da mu gume nisu odgovarale i da je zbog toga, posle kad su promenili stavili zimske nisam ga vozio da bih znao da li je do guma.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24660
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Zar 3.0 TFSI nije sa mehanickim kompresorom?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.
Prosečna potrošnja 3.0 tfsi po bordu što mi je pokazivao je oko 10l (i grad i auto put u istom danu, auto put nije nikad ispod 150km/h vožen), cenim da bi samo grad bio 12-13l ali nikad nije vožen samo po gradu da bih imao prosečnu potrošnju za gradsku. Sport mod guta više, ali i jede sve na auto putu, nikad me ništa nije preteklo kad se žuri. Ako te zanima nešto za model iz 2011 mogu da cimenm kolegu da proverim, ali za ovaj stari iz 2008 vozi jedan papak sa kim ne komuniciram rado.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.