
1000 zašto - 1000 zato!
- Saša
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aman ljudi, dok god ima tečnosti u ekspanzionoj posudi nije strašno, ništa se loše nije desilo niti se moglo desiti. To gledanje crte jel na max ili dva milimetra ispod je preterana pedanterija. Naravno, treba voditi računa o količini, no ne treba se oko toga previše uzbuđivati. 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jok, kad je vruc proverava koji je nivo.Stjepa napisao:Čekaj bre, otvara čep po potrebi za dosipanjem na vruć motor?NexT napisao:On proverava kad je vruc motor, da takodje bude oko max nivoa.
Imam ja takvog jednog druga koji je to pokušao na moje oči na mom autu, pa sa m se bacao panično na njegao kao u akcionim filmovima.
Pritom znam za sva obavestenja i upozorenja na cepu, ali sam x puta otvarao dok je vruc, i nije bilo problema. Pustis da se smanji pritisak (ako ga ima) i to je to. Ja i cep menjam uz antifriz i termostat

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nemojte samo dolivati na vreo motor, hladnu vodu, ako vam fali 
Ili ugrejte vodu ili sacekajte da se ohladi motor

Ili ugrejte vodu ili sacekajte da se ohladi motor

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A kakvih posledica moze da bude ako sipas nesto malo, to ionako ostaje u ekspanzionoj, nece cirkulisati kroz motor?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Iz iskustva?nikaragva napisao:Nemojte samo dolivati na vreo motor, hladnu vodu, ako vam fali
Ili ugrejte vodu ili sacekajte da se ohladi motor

- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A kad na -10 motor dostigne recimo 85 stepeni, pa termostat otvori, i ladna voda iz hladnjaka procirkulise, sta se desi...nistaa
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Aj da vas cujem, Audi A6 (C5 restajling) 2.5 TDI, koja je najbolja verzija od ove tri: 155 ks, 163 ks, 180 ks? 

- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Burazer vozi taj od 180ks i zadovoljan je. Inace je menjao glavu motora (ako se dobro secam)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Verzija sa restajling motorom je bila dobra u 180ks izredbi. Ali proveri i turbinu. I menjac a narocito ako je automatski.
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrless
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrless
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Imam pitanje... nesto sam dosipao ulje a nisam ranije i bilo je nesto preko pola. Dosuo tek tek kad ono 5mm preko maximuma ispalo...
Znam da ne sme preko max e sad jel puno 5 mm to mi pitanje..
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Znam da ne sme preko max e sad jel puno 5 mm to mi pitanje..
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10987
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ti beše imaš dizela? Hoće oni da povećaju nivo ulja.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nema šta da razmišljaš idi u apoteku i kupi što veći špric i izvuci višak.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kako spricem?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
how come?Uroš S. napisao:Ti beše imaš dizela? Hoće oni da povećaju nivo ulja.
Swemir, moguce da nisi lepo merio, proveri ponovo... Razlika bi morala da bude bar 400 grama, na pola sipkice...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Svakako prvi put nisam dobro merio... posle sam pet puta proveravao i govorio sebi sta diras koji moj...
Sad je sigurno 5mm preko crte a dosuo sam ono npr.dva cepa mozda 3...
Kakav je taj spric i gde ga gurnem tamo gde se sipa.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sad je sigurno 5mm preko crte a dosuo sam ono npr.dva cepa mozda 3...
Kakav je taj spric i gde ga gurnem tamo gde se sipa.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk