Fiat Bravo VS Golf V
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Naravno da svi imaju prednosti i mane. Zato je najbolji savet uvek kupi onaj koji nađeš u najboljem stanju.
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Zabari su uvek imali dobar dizajn,slazem se da je lepsi Bravo od Corolle al mislim da je japanac kvalitetniji
Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
Sent from my HTC One X+ using Tapatalk
Using Tapatalk
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Možda jeste, možda nije, teško je proceniti, jer je i Fićko u toj klasi sasvim dobar auto. Kao što već rekoh, imao sam ponudu od dobrih prijatelja da uzmem Corollu, poznat auto, isto godište, ali jednostavno kad sam seo u Stildžana nikakve komparacije više nije bilo. Utoliko mi je suludije staviti u isti koš sa Bravom.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Imao sam prilike da probam Stilo, i nisam nesto narocito bio odusevljen, nekako, volan mi je bio cudan, menjac, mada taj primerak nije bio u nekom zavidnom stanju ....... Zbog cega je tebe kupio Stilo?
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Super auto u C segmentu u tom momentu. Odnos uloženog/dobijenog za auto star 3 godine, sa jos minimum godinu dana vožnje pre prvog velikog servisa je za mene tad bila premija. Motor odličan, snažan, ekonomičan, oprema za klotaru sjajna (6airbag vs 1airbag u corolli recimo, klima skoro kod svakog Stildžana, kod Corolle kako gde, vrlo često bez klime), itd. Auto lep, vozljiv, a pokazao se u praksi kao nešto najzahvalnije što postoji na tržištu.
I dalje se vozi, ostao je u porodici. Gospodski autić, a skroman.
Tapatalk 4
I dalje se vozi, ostao je u porodici. Gospodski autić, a skroman.
Tapatalk 4
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Zezas za ovo "gospodski" 

Re: Fiat Bravo VS Golf V
To je vec druga stvar, ako je Stilo bio star samo 3 god.
- Day Walker
- Postovi: 23515
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Mi smo naseg Stila JTD sw starog 2 godine platili 9200e,odbili pdv i evo posle 6 godina sluzi kao radni auto bez greske. Svaka preporuka.nidza napisao:Super auto u C segmentu u tom momentu. Odnos uloženog/dobijenog za auto star 3 godine, sa jos minimum godinu dana vožnje pre prvog velikog servisa je za mene tad bila premija. Motor odličan, snažan, ekonomičan, oprema za klotaru sjajna (6airbag vs 1airbag u corolli recimo, klima skoro kod svakog Stildžana, kod Corolle kako gde, vrlo često bez klime), itd. Auto lep, vozljiv, a pokazao se u praksi kao nešto najzahvalnije što postoji na tržištu.
I dalje se vozi, ostao je u porodici. Gospodski autić, a skroman.
Tapatalk 4
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Jes' da se o ukusima ne raspravlja, ali po meni je ovo vrlo lep auto, čak i sad, a naročito u svoje vreme.Day Walker napisao:Zeza za ovo -lep
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo VS Golf V
3v je lep, pogotovo sa malo agresivnijim body kit-om.
5d i karavan su ruzni u 3 lepe
5d i karavan su ruzni u 3 lepe

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23515
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Bravo VS Golf V
S preda je ok, pozadi je vrlo kritican. Izgleda kao zaba.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Fiat Bravo VS Golf V
Meni je super i pozadi, pogotovo detalj sa izbačenim zadnjim svetlima. Ima poprilično detalja na karoseriji koji su interesantni, a čitav izgled je ostao poprilično konzervativan za Fiat. Ako se slažeš, glupo je da pričamo o ukusima. Zar je Astra H lepša, ili Pug 307, ili šta već je konkurencija? Po meni apsolutno ne, ali rekoh svoje mišljenje, ti si svoje, nema razloga za polemiku o subjektivnim stvarima.
Ima jako dobro trimovano vešanje i prosto je rođen za ove naše puteve. Ne ljulja, fino je srednje tvrd i upija lepo loše puteve. Meni je svakodnevna paralela bila sa bivšom A5FL, koja je znatno tvrđi auto bila, a lošijeg ležanja u krivini. Trap je uz sve to vrlo robustan, obično prvi delovi otkazuju na 130-140 hiljada km, tako da za života jednog polovnjaka možda jednom se menja čitav trap, plafon dvaput za one koji gaze blizu pola miliona.
Ima jako dobro trimovano vešanje i prosto je rođen za ove naše puteve. Ne ljulja, fino je srednje tvrd i upija lepo loše puteve. Meni je svakodnevna paralela bila sa bivšom A5FL, koja je znatno tvrđi auto bila, a lošijeg ležanja u krivini. Trap je uz sve to vrlo robustan, obično prvi delovi otkazuju na 130-140 hiljada km, tako da za života jednog polovnjaka možda jednom se menja čitav trap, plafon dvaput za one koji gaze blizu pola miliona.
Re: Fiat Bravo VS Golf V
Danas je i to diskutabilno, ali ajde da ostavimo to po strani. Važnije je iz kog ugla se gleda odnos uloženo - dobijeni kvalitet, šta tačno porediš i na koji vremenski period.shiiki napisao:Zabari su uvek imali dobar dizajn,slazem se da je lepsi Bravo od Corolle al mislim da je japanac kvalitetniji
Npr Bravo dizel će uvek imati bolji motor od Korole. Kod dizela retko ko može da parira Fiatu, a da košta bar slično.
Ako porediš kao polovnjake tu tek nastaje problem jer porediš dve mačke u džaku.
Dalje, nije isto porediti ih na period od 100 - 200 kkm i milion.
Kad ovako rasčlaniš stvari dođeš do prave slike. Dobar polovan primerak Bravo dizela će po pravilu biti jeftiniji od Korole sličnih karakteristika, a neće se ništa više kvariti od Toyote na neki razuman period exploatacije. Iz svega izvučeš zaključak da je Bravo jeftiniji i da ima bolji motor i lepo priznaš da je Bravo bolji od Toyote.

Re: Fiat Bravo VS Golf V
Kad se kaže kvalitet najčešće se misli na pouzdanost i tu fiat(a verovali ili ne ni golf
) nema šta da traži pored tojote. Neko će reći(zli jezici) pa jeste lako je njima sa prastarim atmo benzincima i menjačima da budu pouzdani ali činjenice i statistike im idu u korist.
