
Biciklizam
Re: Biciklizam
Svaka čast za "friziranje" menjača. Čak je i lepši sa tim karbonskim kavezom.
Mada je meni malo smešno koliko se trudite oko skidanja mase... ja sam npr. dodao "brake boostere" (one aluminijumske potkovice) na kočnice, 2 x 60 grama. Držač bidona (takođe alu) mi isto ima 60 grama. Prošle godine sam, u želji da podignem volan (i tako pokušam da smanjim bol u izvesnim delovima tela), umesto moje Kalloy Uno lule od 235 g, stavio neku podešavajuću (nisam je merio, ali se u ruci oseti da je bajs teži). Mada možda skinem tu podešavajuću lulu, kao i šticnu sa amortizerom na proleće. 


Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
Snork, to ti je pametno.
Imas dobre karbonske lule i sticne, ali to moras da se konsultujes sa Pajom. Mene je ubio pre neki dan "Neces valjda da vozis aluminijum u 21om veku?"
Inace, kad mi stigne viljuska za koju niko ne zna gde je, i kada sastavim bajs, na njega ce da ide torba od tri litre, da bi penzionerski mogao da utrpam sve sto mi treba, teko da bas nisam opsednut skidanjem tezine, za razliku od Mr. Paje koji je skinuo i cepove sa volana
Imas dobre karbonske lule i sticne, ali to moras da se konsultujes sa Pajom. Mene je ubio pre neki dan "Neces valjda da vozis aluminijum u 21om veku?"

Inace, kad mi stigne viljuska za koju niko ne zna gde je, i kada sastavim bajs, na njega ce da ide torba od tri litre, da bi penzionerski mogao da utrpam sve sto mi treba, teko da bas nisam opsednut skidanjem tezine, za razliku od Mr. Paje koji je skinuo i cepove sa volana

Re: Biciklizam
@ Snork
Nije ono na slikama karbonski kavez. To je nov nemontiran menjač kome je kao i Zuzazuovom zamenjen noseći imbus kojim se fiksira u kuku na ramu tako da više nije čelik nego crni aluminijum. To je sve za sada. Karbonski kavez možda stigne jednog dana. I da, jeste bersmisleno to što radimo i Zuzazu i ja, kao i svaki extrem, ali mi nalazimo zadovojstvo u tome. Mnogo puta sam napisao da je besmisleno, da ne treba slediti naš put i da neko ne pomisli da će postati boji biciklista ako skine 300g sa bicikla.
Koji ti je prečnik šticne? Imam jednu 27,2 viška pa ako ti odgovara mogu da ti je dam da vidiš koja je razlika u odnosu na tu amortizovanu i da li ti odgovara, da ne bacaš pare.
@ Zuzazu
Nisam skinuo čepove nego ih nikada nisam montirao, a nisam ih montirao jer treba da ih obradim. Čepovi su preširoki jer su za unutrašnji prečnik alu volana koji je veći od prečnika karbonskih.
Karbonsku lulu ti nikada nisam predlagao. Ne postoji karbonska lula 130mm da ja znam, a i da postoji koštala bi besmisleno mnogo.
Nije ono na slikama karbonski kavez. To je nov nemontiran menjač kome je kao i Zuzazuovom zamenjen noseći imbus kojim se fiksira u kuku na ramu tako da više nije čelik nego crni aluminijum. To je sve za sada. Karbonski kavez možda stigne jednog dana. I da, jeste bersmisleno to što radimo i Zuzazu i ja, kao i svaki extrem, ali mi nalazimo zadovojstvo u tome. Mnogo puta sam napisao da je besmisleno, da ne treba slediti naš put i da neko ne pomisli da će postati boji biciklista ako skine 300g sa bicikla.
Koji ti je prečnik šticne? Imam jednu 27,2 viška pa ako ti odgovara mogu da ti je dam da vidiš koja je razlika u odnosu na tu amortizovanu i da li ti odgovara, da ne bacaš pare.
@ Zuzazu

Nisam skinuo čepove nego ih nikada nisam montirao, a nisam ih montirao jer treba da ih obradim. Čepovi su preširoki jer su za unutrašnji prečnik alu volana koji je veći od prečnika karbonskih.
Karbonsku lulu ti nikada nisam predlagao. Ne postoji karbonska lula 130mm da ja znam, a i da postoji koštala bi besmisleno mnogo.
Re: Biciklizam
Pajo, hvala na ponudi, ali imam originalnu šticnu koja je došla uz bicikl (takođe Kalloy Uno, prečnik 30.4 mm). Ova sa amortizerom je Tranz-X i nju već 15 godina selim sa bicikla na bicikl. Ona je prečnika 25.4, pa mi je uvek trebao adapter. U slučaju mog starog CrMo rama koji je imao 26.4 prečnik šticne, lako sam ga napravio od debele plastične folije. Sledeći, alu ram je imao 27.2, za njega sam obmotao još više krugova folije. Za ovaj sada, od 30.4 sam napravio adapter od prosečene alu cevi (slučajno sam našao pravi prečnik kod jednog majstora).
Ђенерал Јанковић
Re: Biciklizam
Kakav si ti adv! Nije sija nego vrat.paja napisao:Nisam skinuo čepove nego ih nikada nisam montirao, a nisam ih montirao jer treba da ih obradim.

Re: Biciklizam

Re: Biciklizam
Kad diskutujem s tobom o tim periferijama ja mislim samo na Ritchey jer ti ostalo ne priznaješ. Ritchey ima 130mm karbonsku lulu iz Superlogic linije, čak je ima i kod nas, ali je više od 4x skuplja od alu WCS ekvivalenta koje imamo i ti i ja, a pri tom je teža.
To za mene nije ozbiljan karbonski deo i ne vidim ni jedan logičan razlog za kupovinu tako nečeg. Tu dolazimo do one moje priče da je često karbonska komponenta teža, a višestruko skuplja od Al ekvivalenta.
Koliko ja znam ne postoje karbonske lule dužine 130mm značajno lakše od aluminijumskih pa zato kažem da ne postoje uopšte. Extra light karbonske lule se prave uglavnom do 110 mm.
Evoo čemu pričam:
http://r2-bike.com/AX-Lightness-Stem-26 ... d-from-65g max 110mm cena suluda
http://r2-bike.com/MCFK-Stem-318-mm-Car ... 6-from-75g max 120mm
http://r2-bike.com/AX-Lightness-Vorbau- ... 8g-BLOWOUT max 110mmcena suluda iako je na popustu
To za mene nije ozbiljan karbonski deo i ne vidim ni jedan logičan razlog za kupovinu tako nečeg. Tu dolazimo do one moje priče da je često karbonska komponenta teža, a višestruko skuplja od Al ekvivalenta.
zuzazu napisao:Zipp SL 145 Road Stem Carbon 31.8mm x 130mm x 1-1/8" 12 deg. US $148.00
Dakle nije skroz karbonska, a teža je skoro 50% od naših.The SL145™ stem is a perfect example of the determination our engineers display when faced with a challenge. It requires 50 sections of hand-wrapped carbon cloth, titanium bolts sourced from the same Italian producer used by the Ducati® MotoGP racing program, and a stainless steel insert within the anodized black faceplate.
Simply put, the SL145 was not easy to design and it’s not easy to produce. But the result is the stiffest, strongest all-carbon stem available – as verified by EFBe Laboratory. The SL145 is a rock-solid connection from bars to bike that weighs just 135 g (100 mm length).
zuzazu napisao:ORBEA CARBON FIBER STEM
U prevodu govno teško ko tuč.ORBEA CARBON FIBER STEM WITH ORCA LOGO
use: road
length: 120mm
material: carbon fiber w/alloy front plate
handlebar clamp size: 31.8mm
color: matte black carbon
weight: 227g approx*
Koliko ja znam ne postoje karbonske lule dužine 130mm značajno lakše od aluminijumskih pa zato kažem da ne postoje uopšte. Extra light karbonske lule se prave uglavnom do 110 mm.
Evoo čemu pričam:
http://r2-bike.com/AX-Lightness-Stem-26 ... d-from-65g max 110mm cena suluda
http://r2-bike.com/MCFK-Stem-318-mm-Car ... 6-from-75g max 120mm
http://r2-bike.com/AX-Lightness-Vorbau- ... 8g-BLOWOUT max 110mmcena suluda iako je na popustu
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Jesi merio pre ili posle vadjenja paketica heroina iz viljuske? 
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Biciklizam
Posle.
Zamisli da vidi da mu je viljuška teška kilo žive vage pa dumre. 


Re: Biciklizam
Lepa je u p.m. pa nek je od plastike, tzv. Carbona.
Konsiljere, cekao si da Kum ode da bi mu rekao ono sto svi vec znaju?
Konsiljere, cekao si da Kum ode da bi mu rekao ono sto svi vec znaju?
Re: Biciklizam
Da je teška ko tuč? Nisam imao srca da ti kažem ranije pa da ti upropastim praznike.
Stvarno je lepa. Super će se uklopiti sa ramom. Interesantan detalje je da nema tri rupe za kočnice nego samo jednu. I ima rupe za blatobran.



Stvarno je lepa. Super će se uklopiti sa ramom. Interesantan detalje je da nema tri rupe za kočnice nego samo jednu. I ima rupe za blatobran.
Re: Biciklizam
Englezi......(pardon engleski Kinezi).......sta ocekivati nego budalastine?
To nisu rupe za blatobran vec olaksane kuke
kako ne razumes?
A oni vec znaju da se na takvu viljusku samo stavljaju ULTIMATE bremze sa lagerima kojima ne trebaju tri rupe, jer rade podjednako dobro u svakom stelovanju.
To nisu rupe za blatobran vec olaksane kuke

A oni vec znaju da se na takvu viljusku samo stavljaju ULTIMATE bremze sa lagerima kojima ne trebaju tri rupe, jer rade podjednako dobro u svakom stelovanju.