Mobilne telekomunikacije

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od steva_anya »

Kakav Vam je Google Play?
Meni je nesto pregledniji i bolji bio Market.

Listao danas uputstvo za Arc S, posle i za S2 od devojke, i naidjen na sledece - preporucuje se da se jednom dnevno aparat ugasi i upali. Navodno se tako oslobadja memorija, sta vec, pa radi tecnije.
Meni se jednom u nekoliko dana sam ugasi kad ostane bez baterije - ima automatski restart :kezo: , inace uvek radi podjednako brzo ...
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od TheWickerMan »

steva_anya napisao:preporucuje se da se jednom dnevno aparat ugasi i upali. Navodno se tako oslobadja memorija, sta vec, pa radi tecnije.
Ja ovo praktikujem još od Nokie 3650 sa Symbianom , veoma korisna stvar ;) Bolje radi posle restarta,očisti se keš memorija...

A google play,šta je to,nešto umesto marketa? Meni je još uvek Market...
Korisnikov avatar
Milos_kg
Reactions:
Postovi: 3525
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
Lokacija: Kragujevac

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Milos_kg »

GooglePlay je meni isti kao i stari Market, ne vidim neku razliku sem sto su ga vizuelno izmenjali.

Stevo, probaj ovu aplikaciju. Kombinuj je sa AdvancedTaskKiller. Koristim vec neko vreme ovu kombinaciju aplikacija ( + ESTaskKiller ) i zaboravim kad sam poslednji put restartovao telefon.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od nuk »

Go louncher ima mogucnost gasenja svih aplikacija koje rade u pozadini u okviru glavnog menija, app2sd pri svakom ulazenju u aplikaciju ponudi opciju "clear cache".
Da li je neko koristio "voxer"?
Odlicna aplikacija koja moze da se koristi kao toki-voki, postoji mogucnost slanja audio i tekstualnih poruka, razmena slika. Potrebno je samo napraviti nalog
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od steva_anya »

Pogresno sam napisao ..
Aplikaciju "Market" je zamenila aplikacija "Play shop", i sve je identicno, osim imena.
Medjutim, pojavile su se nove aplikacije, ili su prethodne izmenjena, tipa "Google Play", "Google Movie" ..

Da-da, kes memorija se cisti.
To je slicno kao onaj program za komp - CCleaner.

Koristio bi sve te aplikacije, ali mi je iskreno zamorno. Mislim, ne prihvatam tako lako da imam 3 aplikacije za gasenje aplikacija :) Ako bas bude neophodno koristicu ih. Mada cisto sumnjam, instaliram par stvari nedeljno, ali i obrisem toliko, pa sam uvek na istom.
Imao sam par igrica kad se voze kola, odigrao svaku par puta i obrisao.
Isto tako brisem teme za GO SMS ili GO Launcher koje mi dosade.

Jedino sto jurim za mob je sledece: da skinem klip sa YouTube-a na madjarskom za neki lek, i da isecem zadnji deo "o indikacijama, merama opreza i nezeljenim reakcijama na lek, posavetujte se sa lekarom ili farmaceutom" i da mi to bude sms melodija :kezo:
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Milos_kg
Reactions:
Postovi: 3525
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
Lokacija: Kragujevac

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Milos_kg »

nuk napisao:Da li je neko koristio "voxer"?
Odlicna aplikacija koja moze da se koristi kao toki-voki, postoji mogucnost slanja audio i tekstualnih poruka, razmena slika. Potrebno je samo napraviti nalog
Jel to nesto slicno kao Viber? Pricas besplatno sa prijateljima koji takodje imaju instaliran Viber. Odlicna aplikacija.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od nuk »

manje- vise slicno, jedino sto na voxeru postoji opcija slanja slika i mogucnost razgovora bas u toki- voki fazonu ono, push to talk
Korisnikov avatar
Med
Reactions:
Postovi: 591
Pridružio se: 14 Jan 2012, 21:23

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Med »

Глупи рачуни "паметних" телефона

Аутоматским ажурирањем програма на мобилним телефонима у ромингу, и без знања корисника, рачун може достићи астрономске износе. Пажљиво проверити шта је укључено на телефонима пре одласка у иностранство, саветују оператори.

Прошле године преко 500.000 грађана Србије летовало је ван граница наше земље. Неки од њих се подсете летовања кад виде сувенире које су купили, а они мање срећни, кад им неки од три мобилна оператора пошаље рату за велике рачуне које су направили у ромингу.

Такво горко подсећање на летовање имао је и Милош Цвјетичанин, када му је стигао рачун за услуге у ромингу са износом од преко 18.000 динара, преноси Потрошачки саветник*. Оно што овај случај чини специфичним јесте то што је безмало читав износ последица аутоматског ажурирања софтвера његовог смарт телефона.

Милош тврди да га, приликом склапања уговора са "Теленором" нико није упозорио да његов телефон има аутоматско ажурирање софтвера. Милоша је а услуга, за коју тврди да је није својевољно користио, коштала целих 10.360 динара без пореза.

Кад се на то дода ПДВ, цех за наведена четири дана роминга у Грчкој је чак 12.224,8 динара.

Како Милош каже, пре одласка у Грчку, од "Теленора" је сазнао да је цена коришћења интернета у ромингу око 70 пута већа него у Србији, па је одустао од тога.

"После седам-осам дана на мору, добио сам упозорење од 'Теленора' да ми је рачун дошао на 8.000 динара. Био са шокиран и због тога сам отишао на офлајн мод, а телефон сам наставио да користим искључиво за фотографисање и програме који постоје на телефону", изјавио је Цвјетичанин.

Иначе, када је активан профил ван мреже, није могуће упућивати или примати позиве, нити користити друге функције које захтевају мрежно покривање. Милош Цвјетичанин тврди да, у његовом случају, офлајн мод тј. профил није функционисао у складу са упутством које је добио уз телефон.

Милош је безуспешно покушао да уложи рекламацију пре повратка у Србију. Незадовољан понудом "Теленора" да рачун измири кроз више месечних рата, Милош се обратио организацијама које се баве заштитом потрошача и успео да постигне договор са оператором, наводи Потрошачки саветник.

Стручњаци упозоравају да корисници тзв. паметних мобилних телефона морају добро да се распитају и провере које се апликације на њиховим телефонима самостално ажурирају, што узрокује проток података.

Како наводе у "Теленору", три врсте апликација су најчешћи узрок великих рачуна у ромингу. Међу апликацијама које најчешће праве ове "случајне" интернет сесије јесте ажурирање временске прогнозе.

Затим, корисници често инсталирају апликације за сателитску навигацију на телефону, уз укључену опцију Assisted-GPS. То значи да телефон, док не успостави везу са сателитом, повлачи податке са оближњих базних станица да би се убрзало лоцирање корисника.

Трећа ствар јесте синхронизација и-мејл налога.

"Корисници примају мејлове и док су на путу и ажурирају се апликације које корисник има на телефону. Оне се без знања самог корисника повезују на сервер са кога су преузете и проверавају да ли постоје нове верзије софтвера за њих и преузимају их", објашњава је Жарко Радованов из "Теленора".

* Емисију Потрошачки саветник можете погледати на нашем Другом програму суботом од 21 и недељом од 12 часова.

Извор: РТС (http://www.rts.rs)
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od McGruja »

Šta je tu provajder kriv?

Ako je aparat Smart, ne mora da znači da je i vlasnik :D
Korisnikov avatar
Med
Reactions:
Postovi: 591
Pridružio se: 14 Jan 2012, 21:23

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Med »

..Ako prilikom zaključenja potrošačkog ugovora trgovac ne postupi u skladu sa obavezom obaveštavanja iz stava 1. ovog člana, potrošač može zahtevati poništenje ugovora, nezavisno od toga da li je trgovac imao nameru da ga propuštanjem obaveštavanja navede na zaključenje ugovora. Pravo da se zahteva poništaj ugovora prestaje istekom godinu dana od dana zaključenja ugovora. ...

Закон о заштити потрошача, део члана 16.

Прочитај, можда ти затреба.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Floyd »

McGruja napisao:Šta je tu provajder kriv?

Ako je aparat Smart, ne mora da znači da je i vlasnik :D
Pa naravno da je kriv jer nije obavestio korisnika da mu telefon trosi brdo love.
U normalnim zemljama po isteku "besplatnih" megabajta, provajder salje SMS u kome upozorava korisnika da ce mu ubuduce naplacivati, pretpostavljam da je isto i za roaming.
Na svim smart telefonima koje sam do sad kupovao u CH ili FR je po defaultu bio iskljucen data roaming, pa cak i na BB koji je bez prenosa podataka potpuno beskoristan telefon.
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od steva_anya »

Kad udjem u Crnu Goru ili Bosnu od VIP-s dobijem sms sa obavestenjem da sam u romingu i da se drugacije tarifira, i da iskljucim transfer podataka.

Operater treba da upozori, ostalo je na korisniku.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
oli
Reactions:
Postovi: 880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 19:39

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od oli »

Obavestili su ga da mu je racun dosao na 8.000 din , nije tu Telenor nista kriv sto on nezna da koristi telefon(da nekazem da je glup).
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od cozmo »

Ako ne stoji u ugovoru kriv je Telenor, po novom zakonu. Jos ako je uzeo telefon preko Telenora, jos bolje po njega :)

Ako prodaju takav telefon u svojoj mrezi, red je da u ugovoru stoji ta stavka da postoji automatsko azuriranje podataka.

To je sasvim logicno. Ne mora svako da bude tehnicki potkovan za to iako ima smart telefon.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Mobilne telekomunikacije

Post od Laki021 »

Telenor je delimicno kriv samo ako je po defaultu na telefonu bio ukljucen data roaming, sto ne bi trebalo.
Ni u ugovoru za struju ne pise, nemojte gurati prste u uticnicu, pa vam nije distribucija kriva ako gurnete. Kad tako krenete, svasta bi u svaki ugovor moglo da se doda kako bi se prodavac od svake sitnice zastito.
Odgovori