Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Bogami ja dobrog ne bih prodavao za 3 soma :mrgreen:
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Ili ga ne prodaješ ili ga daješ za onoliko koliko se trenutno kreće cena na tržištu, nema trećeg...

Ja svog naravno ne bih prodao za te pare, pre bih ga poklonio nekom do koga mi je stalo... :)
Poslednja izmena od Saša u 29 Jan 2014, 23:22, izmenjeno 2 puta ukupno.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Paja »

Kragujevac negde do početka 2009. sklapa Z10, a od proleća Punto classic.
Bilo je priče i da je samo prva serija iz Italije sklopljena od strane Talijana, a da su sve ostale služile zastavinim radnicima za vežbu.

Savet je nađi što bolji primerak, a teško da će 8 godina star biti bolji od nekog starog npr 4.
Geza napisao:Samo traži Punta preko oglasa. Kad nađeš, zovi Baxa u inspekciju i rešen problem. :)
Ovo nikako nemoj raditi jer nikad nećeš kupiti auto. :kezo:

Moj je bio jul 2009. s klimom i ABS-om (najskuplja verzija opreme), prešao je 40.000 km i prodat je letos za skoro 4000€ sa sve kompletom zimskih dunlop i muzikom. Predpostavljam da su cene pale i da može da se nađe nešto slično za tih 3000€.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ja uz mog EX italijana dobio carinske papire kako je uvezen auto iz Italije...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
robbief
Reactions:
Postovi: 708
Pridružio se: 10 Mar 2012, 00:03

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od robbief »

Saša napisao:Moj ti je savet da ipak gledaš što mlađi auto, po mogućnosti od prvog vlasnika (a za budžet koji si naveo možeš da ga nađeš bez problema) i održavan u ovlašćenom
To je bas ono sto sam i ja imao na umu.
Korisnikov avatar
robbief
Reactions:
Postovi: 708
Pridružio se: 10 Mar 2012, 00:03

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od robbief »

Bax napisao:Bogami ja dobrog ne bih prodavao za 3 soma :mrgreen:

A da li bi prodao tvog loseg za 3 soma? :)
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Inače, svaki dan prolazim pored Stojanova (ovlašćeni NS diler/servis) i ispred imaju parkirana dva potpuno nova Classica, dakle još uvek ih je moguće kupiti nove, iako se ne sklapaju od sredine 2011-te. Baxe, šta misliš na šta to tek liči posle tri godine čekanja na kupca? :D
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Loseg tesko prodajem, jer kazem ljudima sta sve fali.
Isto tako dobrog, prodajem po pravilu dosta preko trzisne cene.

Sale, moj auto je stajao mozda do 1,5 godine, ne vise, a deo kvarova bas nikakve veze nema sa stajanje, tj sve sem guma...
Mozda ima veze sa praznjenjem lagera i uvaljivanje krsha, to ne znam.

Znam da mi u garanciji svakako ponovo uvaljuju krsh u vidu remontovanih delova(kvacilo)...

Mada jebes vise moj auto.

Italijanski Punto je samo zbog kvaliteta lakiranja, i naprosto receno evropskih standarda rada, iako je to i dalj slampavi fiat, bolja kupovina, sto ne znaci da ti mozda nece ulete pristojan domaci...

Pitanje je i koliko su ostale kolege zahtevni vozaci, i koliko mogu da primete sitne anomalije, u mehanici tokom voznje.
Ne zaboravite, da sam ja tog punta rasklapao sa raznih strana, i da se dobro snalazim sa njegovom tehnikom...

Italijanski putno je bio dobro uradjen auto.
Moj domaci je kao da das nekom somini da sklapa bicikl npr, moze to da se vozi, ali je sve ukrivo....
Poslednja izmena od Bax u 29 Jan 2014, 23:34, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
robbief
Reactions:
Postovi: 708
Pridružio se: 10 Mar 2012, 00:03

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od robbief »

Ima li neko iskustva kakva je razlika u voznji izmedju 1.2 8v plin i 1.2 16v benzin?

Tj. da li ce se nekom ko je 5 godina vozio 16v kad sedne u 8v sa plinom uciniti da je vreme stalo ili se nece previse uzbudjivati?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Kao neko ko je dosta vozio 1,2 8v, ali nikad 16v u Puntu, ne znam koliko ti moje misljenje znaci :)
Ali 8v je super motor, najveca mana je kad treba da pretices kamion na magistrali, onda je to muka ziva.
Auto je u stanju da trosi oko 5 l benzina, i bez plina, i ziska je za grad....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Naravno da ćeš primetiti razliku, 1.2 16V je dosta jači i startniji motor. Sad koliko će ti to smetati ili ne, sam najbolje znaš. No i 1.2 8V se da fino voziti. Nedostatak snage se ono baš primeti u preticanjima sa uključenom klimom, ili pri dužim i većim usponima... U mom slučaju to je par puta godišnje, kada idem negde dalje (more, planina). U ostalim situacijama - lokal, grad, kraće relacija cca 40-50 km do sela - odrađuje on posao bez ikakvih problema. Jedino što to nije auto za jurcanje već laganu, štedljivu i smirenu vožnju...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ja sam mog cepao, pod punim gasom, a tek Bob Rock, kako je njegovog terao u blokadu :)
Sve je ok dok, nemas zahtevno preticanje, tad nema rezerve, teras ga trecom do 130km/h

Vozio sam Mitsubisijev motor u Coltu, iste zapremine ali sa 75 ks.
Susta suprotnost u karakteru, na startu troma mrcina, ali Colt je na preticanju u toj trecoj ubijao kako je pumpao...
Poslednja izmena od Bax u 29 Jan 2014, 23:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
robbief
Reactions:
Postovi: 708
Pridružio se: 10 Mar 2012, 00:03

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od robbief »

Hvala momci, u svakom slucaju neke stvari su jasnije. Za sad ipak necu editovati oglas, tj. drzacu se prvobitnih kriterijuma, ali cu svakako dobro pregledati servisnu knjizicu.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Paja »

8v je super za grad. Mana mu je što teško podnosi klimu i rupa u menjaču oko 80km/h što je malo nezgodno kod žustrijih preticanja. Trećom neće dalje da puni, a četvrtom neće da povuče kako bi trebalo.

Inače 16v bi trebalo da kasnije isporučuje snagu tako da može da se desi da se prelaz i ne oseti mnogo jer
Bax napisao:ziska je za grad....
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12095
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Lepo receno Pajo, ti si to plasticno objasnio, kako i jeste...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori