Sent from my Galaxy Y using Tapatalk
C ili D segment, oko 10k eura
- Kuzmanovic
- Postovi: 15307
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Cestitam na kupovini. Drago mi je sto si uzeo Insigniu. 
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Lepo, sad imamo i Insignia-u na forumu.
Malo koji auto mi se toliko svideo kada se pojavio kao taj...
Cestitke.
Malo koji auto mi se toliko svideo kada se pojavio kao taj...
Cestitke.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Čestitam.
Ranije sam gledao, negde prošle godine, taj auto je važio za pouzdan, ako ne i najpouzdaniji u D segmentu. Sad da li samo od nemačkih proizvođača ili celog sveta, teško se ovi japosi odvajaju od vrha tabele
Drago mi je da ga neko ima na forumu, da možemo da se uverimo iz prve ruke u tu pouzdanost.
Ranije sam gledao, negde prošle godine, taj auto je važio za pouzdan, ako ne i najpouzdaniji u D segmentu. Sad da li samo od nemačkih proizvođača ili celog sveta, teško se ovi japosi odvajaju od vrha tabele
Drago mi je da ga neko ima na forumu, da možemo da se uverimo iz prve ruke u tu pouzdanost.
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Zar nemamo onog decka iz CG sa 2.0turbo Insigniom ili je to mozda na starom forumu?Laki021 napisao:Lepo, sad imamo i Insignia-u na forumu.
Malo koji auto mi se toliko svideo kada se pojavio kao taj...
Cestitke.
Brzine idu u H-a !!!




Re: C ili D segment, oko 10k eura
Neka se javi ako ga imamo 
-
milosdoktorabs
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
da ne otvaram novu temu,t 1.9 twin turbo i Lancia Delta ili isto to sa 2.0 mjet.Ima dve na oglasima koje su mi zapale za oko.Delta je nesto izmedju c- d segmenta ili sto majstori kazu luksuzno prepakovan Bravo.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ne znam zasto bi isao s konja na magarca. 159 je masina za deltu. Ako ti se bas vozi uzmi rent a car pa vidi.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Verovatno nije za njega...
Ja bih uzeo 1.9 TT,video sam i jos neke Fiatovce/Alfiste da bale za tim,tako da ne verujem da je neka bulja,kao recimo 2.4 u Alfi u odnosu na 2.0.
Samo nemoj ocekivati da bude bolji auto od Brava,isti mu je to djavo
Ja bih uzeo 1.9 TT,video sam i jos neke Fiatovce/Alfiste da bale za tim,tako da ne verujem da je neka bulja,kao recimo 2.4 u Alfi u odnosu na 2.0.
Samo nemoj ocekivati da bude bolji auto od Brava,isti mu je to djavo
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- carov2
- Postovi: 5193
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Najbolji savet koji mozes dobiti je da probas deltu i da vidis da li ti lezi. Ali objektivno, razlika se vidi odmah cim udjes, alfin enterijer je osetno kvalitetniji, kod delte pojedini delovi podsecaju na kineske igracke. Tu razliku donekle mozes ublaziti ukoliko se radi o onoj full delti sto ima kozu na sve strane pa to donekle ublazava los utisak. E sad sto se tice motora, 1.9 TT ima vrhunske performanse, i tu tvoja alfa nazalost nema sta da trazi, tako da ne savetujem ti da probas taj motor, sledi ti iskusenje.
Probaj 2.0 i odustaces od delte.
I da, Heroj, ako si negde procitao da je 2.4 bulja od motora, to nije nuzno i istina. Ali o tome drugom prilikom. Taj 2.4 motor je najbolji izbor za alfu 159, ukoliko zelite brzu 159-ku, definitivno motor sa najvecim potencijalom.
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
ja sam bas cuo od svih zivih alfista na ovom forumu da je 2.4 bulja u 159 u odnosu na 2.0 
Brzine idu u H-a !!!




-
milosdoktorabs
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
ne razumem sto bi odustao od delte sa 2.0?Da li to onda znaci da taj motor ne valja ni u 159

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- carov2
- Postovi: 5193
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: C ili D segment, oko 10k eura
To je, cini mi se, napisao Nidza, a nije obrazlozio to svoje misljenje. Koliko se secam, primedba mu je bila to sto trosi osetno vise od 1.9 motora. I to je donekle istina za 2.4 motor sa 200ks koji ima Borg Warner turbinu i koji istina nije mali potrosac i koji je relativno trom. Novija verzija tog motora ima 210ks i Garrett turbinu, u praksi trosi manje od verzije sa 200ks, i osetno je poletnija sa boljim potencijalom za tjuning. Znaci alfa 159 sa 2.4 jtdm motorem sa 210ks i sa sitnim modifikacijama i chip tuning-om je jako ozbiljna masina, i cipovani 1.9 i 2.0 motor po pitanju performansi tu nemaju sta da traze. 
Sto se tice 2.0 motor, taj motor je jako dobar, ali nije toliki skok u snazi koliki ces skok u snazi da osetis sa 1.9 TT motorem koji puca od snage u svim rezimima...na to se odnosio moj post...
Sto se tice 2.0 motor, taj motor je jako dobar, ali nije toliki skok u snazi koliki ces skok u snazi da osetis sa 1.9 TT motorem koji puca od snage u svim rezimima...na to se odnosio moj post...
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ne bih twin turbo razmatrao kao polovnjaka, iako ide jako moćno za dizela u toj klasi.
2.0 od 165ks je najbolji izbor za Deltu u Srbiji.
Miloše ako ti je zapala za oko ona Executive to je sjajan auto, ali me lično nervira što čovek hoće da je masno preproda i to 2-3 meseca posle kupovine kao da ljudi sisaju vesla.
Vozio sam 159 2.4 TI sa 210ks i automatskim menjačem i to ne ide ništa posebno...slobodno mogu da kažem da sam se razočarao. Verovatno je uticalo i to što ima gomila ljudi koji bale na taj motor pa mi je bila disproporcija između hvalospeva i mog iskustva. Možda je i do menjača...
Pored toga petak u nosu je teži od ostalih motora i ležanje je slabije (iako i dalje odlično) nego kod četvorocilindraša.
2.0 od 165ks je najbolji izbor za Deltu u Srbiji.
Miloše ako ti je zapala za oko ona Executive to je sjajan auto, ali me lično nervira što čovek hoće da je masno preproda i to 2-3 meseca posle kupovine kao da ljudi sisaju vesla.
Vozio sam 159 2.4 TI sa 210ks i automatskim menjačem i to ne ide ništa posebno...slobodno mogu da kažem da sam se razočarao. Verovatno je uticalo i to što ima gomila ljudi koji bale na taj motor pa mi je bila disproporcija između hvalospeva i mog iskustva. Možda je i do menjača...
Pored toga petak u nosu je teži od ostalih motora i ležanje je slabije (iako i dalje odlično) nego kod četvorocilindraša.
- carov2
- Postovi: 5193
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Slazem se, twin turbo moze biti zeznut za odrzavanje. A sto se tice alfe 159 koju si provozao, verovatno je tu menjac imao uticaja na subjektivni osecaj, kao i tockovi od 19 cola. Opet ponavljam, taj motor je tek zverka posle sitnih modifikacija, kao stock, za tu snagu nije los, ali ljudi obicno od 210ks ocekuju vise.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ako se krene s pričom ko šta može posle modifikacija onda se ulazi u vrzino kolo.
