C ili D segment, oko 10k eura

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Velja »

Kako može da bude 480 Nm ,,bulja''?
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Xepoj87 »

Takoima 400Nm, a bulja moze da bude tako sto sa 210ks trosi realnih 10,11l u gradu,a ide losije od BMW 320D sa 177ks i 350nm,a isto kao C220 CDI sa 170ks... Cisto da se razumemo,nije nista jeftinija od njih. Dobar je to auto,ali je u klasi kojoj pripada,ispod proseka.

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od starac vujadin »

Eh, sad "ispod proseka"...prećera ga. ;)
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Velja »

480 Nm se dobije najjednostavnijim remapiranjem, što se podrazumeva kod vlasnika 159 koji očekuju od nje da bude dojajčana. Jedina realna mana bi joj bila što je taj momenat na prednjim točkovima, al' opet postoji i Q4


Ne pokušavam da je poredim sa neprikosnovenim premijumima, samo mislim da to može biti perfektan auto :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Xepoj87 »

Ali ona jeste u klasi sa njima,i sa njima se i poredi. Bez da gledamo da je sporija od dosta slabijih kola,jednostavno nicim ne opravdava potrosnju i cenu. Pogotovo sto sam od svih cuo da je losija od 2.0 u svemu,osim na pravcu.
I moj auto sam ja cipovao sa 270,na 415Nm i 191ks,a ide do 460nm,pa ne govorim kako 200 cdi ima super performanse...
Mislim,onda i Polo 1.4 suri Golfa gti,jer moze da se nasvira na 300ks...

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21787
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od nidza »

carov2 napisao:
nidza napisao:Remap i 1.9 i 2.4 dodaje 30ks, što je procentualno veća dobit na 1.9. Na žalost nisam bio u prilici da žestoko provozam 2.4, ali ko jeste imao je mlak utisak, i to isti ljudi koji su zinuli kad su probali moj 1.9 dok je bio nasviran. Okej, i 2.4 može da se remapira i to su onda ozbiljne performanse, ali i dalje će biti teža napred, trošiće značajno više, a redovno održavanje i registracija su 2x skuplji. Ne ostane puno pluseva onda na strani 5-cilindraša.

Što ne znači da ne treba uzeti 159tku sa tim motorom ako naleti baš dobar primerak. Ja bih ga uzeo bez dileme, ali ne bih sužavao izbor na njega.


Tapatalk 4
Sve je to ok, svako ima pravo na neke svoje preferencije, problem u svemu tome je sto si ti izjavio da je taj motor "bulja"... :zbunjen: I dalje stojim iza toga da je za auto koji izgleda i kosta kao alfa 159 TI, 2.4 motor najbolja opcija, takav izgled moraju da prate adekvatne performanse, koje su definitivno bolje nego kod slabijih dizelasa, e sada, da li je taj dobitak u snazi proporcionalan razlici u registraciji i u potrosnji, to je na kupcu da prosudi. ;)
Možda sam malo preoštar bio, ali performanse nisu samo međuubrzanja, nego još neki parametri. Na stazi su poprilično egal, što znači da ono što dobiješ na pravcu, izgubiš u krivini.

Konkretno kao "bulja" sam mislio na stari od 200ks, za koji tvrde da na valjcima nije izbacivao više od 180 konja. Kao što rekoh više puta, noviji od 210ks ne bih zaobišao, ali ni jurio specijalno njega zbog svih racionalnih stvari koje sam spomenuo. Mislim da su 2.0/1.9 16v sveukupno bolji balans za taj auto, pogotovo malo remapirani.

Imamo na forumu i 2.4, prema tome, možemo da ispitamo subjektivno i objektivno kako stoje stvari, čim nam vremenske prilike dozvole. :-)

Tapatalk 4
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od starac vujadin »

Ali ona jeste u klasi sa njima,i sa njima se i poredi. Bez da gledamo da je sporija od dosta slabijih kola,jednostavno nicim ne opravdava potrosnju i cenu.
Sa 320d je konkurent 2.0jtdm, a ne 2.4. I tu nema prednosti u ceni, a nisam siguran ni za potrošnju.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Laki021 »

Naopako kako je 2.0 konkurent sa 320D ako je 320d brzi i od 2.4.
Jedno je sta su zamislili drugo sta su napravili.
milosdoktorabs
Banned
Reactions:
Postovi: 1259
Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
Lokacija: Srb

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od milosdoktorabs »

j-me kao magarca,niko konkretnu rec o Delti.Aman ljudi,sve se nadam necem sto neznam i sem AceBG ( Aco HVALA TI ) niko nista da mi kaze.Odoste u poredjenja,bmw vs ovaj/onaj itd :mrgreen:
Slika
Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od starac vujadin »

Laki021 napisao:Naopako kako je 2.0 konkurent sa 320D ako je 320d brzi i od 2.4.
Jedno je sta su zamislili drugo sta su napravili.
Pa jel brzina jedini parametar? Snaga, cena, to se ne računa?
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Laki021 »

Koja je poenta vece snage osim da auto bude brzi? Cenovno opet, vise su konkurenti 320d i 2.4 nego 2.0.
Jednostavno 2.4 i 320d su mnogo uporediviji automobili nego 320d i 2.4.

Zapravo moze i 2.0 da bude konkurent, ali je onda los konkurent koji dobro zaostaje.

Najrealnije je u poredjenje ubaciti neki 316d ili maximalno 318d.
Poslednja izmena od Laki021 u 02 Feb 2014, 11:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od nikaragva »

Ako je brzina jedini parametar, onda bih i ja ako moze, da usupkam astru sa generacijom bmw 320d, ne znam kakvi su ostali :D
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od starac vujadin »

Laki021 napisao:Koja je poenta vece snage osim da auto bude brzi? Cenovno opet, vise su konkurenti 320d i 2.4 nego 2.0.
Jednostavno 2.4 i 320d su mnogo uporediviji automobili nego 320d i 2.4.

Zapravo moze i 2.0 da bude konkurent, ali je onda los konkurent koji dobro zaostaje.

Najrealnije je u poredjenje ubaciti neki 316d ili maximalno 318d.
Ti si od mane (cene) kod BMW napravio njegovu prednost :kuku: . Problem je BMW-ov što je skup u odnosu na uporednu "četvoroclindričnu Alfu 159 od 170ks i 2000 kubika koja je mnogo sporija BMW", a ne Alfin.
Može da se gleda i da je prednost što za te pare može da čak kupi i jača Alfa 2.4. Meni lično to nije prednost, ali neko drugi može i tako da gleda.
Jasno je da pričamo o polovnim primercima, pošto se oba modela više ne prave.
Nekome je bitna krajnja brzina, ali i to može biti, naročito kod dizela, relativna stvar
Korisnikov avatar
Aca BG
Reactions:
Postovi: 1965
Pridružio se: 06 Mar 2013, 11:22
Lokacija: Beograd

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Aca BG »

milosdoktorabs napisao:j-me kao magarca,niko konkretnu rec o Delti.Aman ljudi,sve se nadam necem sto neznam i sem AceBG ( Aco HVALA TI ) niko nista da mi kaze.Odoste u poredjenja,bmw vs ovaj/onaj itd :mrgreen:
Oprosti im :rofl:
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: C ili D segment, oko 10k eura

Post od Risto »

Milose,

a sto uopste zelis da mijenjas Alfu sa kojom si zadovoljan?
Meni se iskreno Delta jako svidja, mozda i najljepsi kompakt, a volim taj auto i zato sto je jako rijedak i dodje prosto kao neki raritet na putu. Mislim da nema bas mnogo smisla mijenjati Alfu za Deltu, ne znam sta ocekujes da dobijes vise od Delte u odnosu na Alfu...
Odgovori