C ili D segment, oko 10k eura
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Kako može da bude 480 Nm ,,bulja''?
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Takoima 400Nm, a bulja moze da bude tako sto sa 210ks trosi realnih 10,11l u gradu,a ide losije od BMW 320D sa 177ks i 350nm,a isto kao C220 CDI sa 170ks... Cisto da se razumemo,nije nista jeftinija od njih. Dobar je to auto,ali je u klasi kojoj pripada,ispod proseka.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Eh, sad "ispod proseka"...prećera ga. 

Re: C ili D segment, oko 10k eura
480 Nm se dobije najjednostavnijim remapiranjem, što se podrazumeva kod vlasnika 159 koji očekuju od nje da bude dojajčana. Jedina realna mana bi joj bila što je taj momenat na prednjim točkovima, al' opet postoji i Q4
Ne pokušavam da je poredim sa neprikosnovenim premijumima, samo mislim da to može biti perfektan auto
Ne pokušavam da je poredim sa neprikosnovenim premijumima, samo mislim da to može biti perfektan auto

Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ali ona jeste u klasi sa njima,i sa njima se i poredi. Bez da gledamo da je sporija od dosta slabijih kola,jednostavno nicim ne opravdava potrosnju i cenu. Pogotovo sto sam od svih cuo da je losija od 2.0 u svemu,osim na pravcu.
I moj auto sam ja cipovao sa 270,na 415Nm i 191ks,a ide do 460nm,pa ne govorim kako 200 cdi ima super performanse...
Mislim,onda i Polo 1.4 suri Golfa gti,jer moze da se nasvira na 300ks...
Sent from my HTC One using Tapatalk
I moj auto sam ja cipovao sa 270,na 415Nm i 191ks,a ide do 460nm,pa ne govorim kako 200 cdi ima super performanse...
Mislim,onda i Polo 1.4 suri Golfa gti,jer moze da se nasvira na 300ks...
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Možda sam malo preoštar bio, ali performanse nisu samo međuubrzanja, nego još neki parametri. Na stazi su poprilično egal, što znači da ono što dobiješ na pravcu, izgubiš u krivini.carov2 napisao:Sve je to ok, svako ima pravo na neke svoje preferencije, problem u svemu tome je sto si ti izjavio da je taj motor "bulja"...nidza napisao:Remap i 1.9 i 2.4 dodaje 30ks, što je procentualno veća dobit na 1.9. Na žalost nisam bio u prilici da žestoko provozam 2.4, ali ko jeste imao je mlak utisak, i to isti ljudi koji su zinuli kad su probali moj 1.9 dok je bio nasviran. Okej, i 2.4 može da se remapira i to su onda ozbiljne performanse, ali i dalje će biti teža napred, trošiće značajno više, a redovno održavanje i registracija su 2x skuplji. Ne ostane puno pluseva onda na strani 5-cilindraša.
Što ne znači da ne treba uzeti 159tku sa tim motorom ako naleti baš dobar primerak. Ja bih ga uzeo bez dileme, ali ne bih sužavao izbor na njega.
Tapatalk 4I dalje stojim iza toga da je za auto koji izgleda i kosta kao alfa 159 TI, 2.4 motor najbolja opcija, takav izgled moraju da prate adekvatne performanse, koje su definitivno bolje nego kod slabijih dizelasa, e sada, da li je taj dobitak u snazi proporcionalan razlici u registraciji i u potrosnji, to je na kupcu da prosudi.
Konkretno kao "bulja" sam mislio na stari od 200ks, za koji tvrde da na valjcima nije izbacivao više od 180 konja. Kao što rekoh više puta, noviji od 210ks ne bih zaobišao, ali ni jurio specijalno njega zbog svih racionalnih stvari koje sam spomenuo. Mislim da su 2.0/1.9 16v sveukupno bolji balans za taj auto, pogotovo malo remapirani.
Imamo na forumu i 2.4, prema tome, možemo da ispitamo subjektivno i objektivno kako stoje stvari, čim nam vremenske prilike dozvole.

Tapatalk 4
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Sa 320d je konkurent 2.0jtdm, a ne 2.4. I tu nema prednosti u ceni, a nisam siguran ni za potrošnju.Ali ona jeste u klasi sa njima,i sa njima se i poredi. Bez da gledamo da je sporija od dosta slabijih kola,jednostavno nicim ne opravdava potrosnju i cenu.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Naopako kako je 2.0 konkurent sa 320D ako je 320d brzi i od 2.4.
Jedno je sta su zamislili drugo sta su napravili.
Jedno je sta su zamislili drugo sta su napravili.
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: C ili D segment, oko 10k eura
j-me kao magarca,niko konkretnu rec o Delti.Aman ljudi,sve se nadam necem sto neznam i sem AceBG ( Aco HVALA TI ) niko nista da mi kaze.Odoste u poredjenja,bmw vs ovaj/onaj itd 


Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Pa jel brzina jedini parametar? Snaga, cena, to se ne računa?Laki021 napisao:Naopako kako je 2.0 konkurent sa 320D ako je 320d brzi i od 2.4.
Jedno je sta su zamislili drugo sta su napravili.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Koja je poenta vece snage osim da auto bude brzi? Cenovno opet, vise su konkurenti 320d i 2.4 nego 2.0.
Jednostavno 2.4 i 320d su mnogo uporediviji automobili nego 320d i 2.4.
Zapravo moze i 2.0 da bude konkurent, ali je onda los konkurent koji dobro zaostaje.
Najrealnije je u poredjenje ubaciti neki 316d ili maximalno 318d.
Jednostavno 2.4 i 320d su mnogo uporediviji automobili nego 320d i 2.4.
Zapravo moze i 2.0 da bude konkurent, ali je onda los konkurent koji dobro zaostaje.
Najrealnije je u poredjenje ubaciti neki 316d ili maximalno 318d.
Poslednja izmena od Laki021 u 02 Feb 2014, 11:21, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ako je brzina jedini parametar, onda bih i ja ako moze, da usupkam astru sa generacijom bmw 320d, ne znam kakvi su ostali 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Ti si od mane (cene) kod BMW napravio njegovu prednostLaki021 napisao:Koja je poenta vece snage osim da auto bude brzi? Cenovno opet, vise su konkurenti 320d i 2.4 nego 2.0.
Jednostavno 2.4 i 320d su mnogo uporediviji automobili nego 320d i 2.4.
Zapravo moze i 2.0 da bude konkurent, ali je onda los konkurent koji dobro zaostaje.
Najrealnije je u poredjenje ubaciti neki 316d ili maximalno 318d.

Može da se gleda i da je prednost što za te pare može da čak kupi i jača Alfa 2.4. Meni lično to nije prednost, ali neko drugi može i tako da gleda.
Jasno je da pričamo o polovnim primercima, pošto se oba modela više ne prave.
Nekome je bitna krajnja brzina, ali i to može biti, naročito kod dizela, relativna stvar
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Oprosti immilosdoktorabs napisao:j-me kao magarca,niko konkretnu rec o Delti.Aman ljudi,sve se nadam necem sto neznam i sem AceBG ( Aco HVALA TI ) niko nista da mi kaze.Odoste u poredjenja,bmw vs ovaj/onaj itd

- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: C ili D segment, oko 10k eura
Milose,
a sto uopste zelis da mijenjas Alfu sa kojom si zadovoljan?
Meni se iskreno Delta jako svidja, mozda i najljepsi kompakt, a volim taj auto i zato sto je jako rijedak i dodje prosto kao neki raritet na putu. Mislim da nema bas mnogo smisla mijenjati Alfu za Deltu, ne znam sta ocekujes da dobijes vise od Delte u odnosu na Alfu...
a sto uopste zelis da mijenjas Alfu sa kojom si zadovoljan?
Meni se iskreno Delta jako svidja, mozda i najljepsi kompakt, a volim taj auto i zato sto je jako rijedak i dodje prosto kao neki raritet na putu. Mislim da nema bas mnogo smisla mijenjati Alfu za Deltu, ne znam sta ocekujes da dobijes vise od Delte u odnosu na Alfu...