
Doduse, taj offroad moze da se zaboravi sa ovim autom. Tako mi je i prodavac rekao, da je cisto zanosenje bilo kakav offroad i da je ovo klasican putnicki auto sa visokim klirensom. To sto ima pogon na sva 4 tocka mu ne pomaze puno, tj pomaze da se lakse popnes uzbrdo, da se iskobeljas iz snega, da ne proglizas na mokrom asfaltu ili suvom liscu, eventualno za neki izlet u sumi i to je to... Ali meni realno ni ne treba nista vise od borbe sa snegom i prilascima nekim manje pristupacnim plazama u Grckoj.
Inace taj 4x4 nije permanentni, nego je poput 4motiona na Tiguanu, tj vozis ga na prednji pogon, a zadnje ukljucuje tek kada oseti da prednji tockovi nemaju grip.
Enterijer je brutalno dobar i za te pare ne nudi nijedan konkurentski auto tako nesto.
Za 31.500 eur ide najvisi nivo opreme (Revolution), sa svim sto Mazda moze da stavi u neki auto, racunajuci lane assist, parking senzore napred i nazad, kameru pozadi, kozna sedista (jedna od retkih koznih koja su mi se dopala), 19" felne, Bose ozvucenje sa 9 zvucnika, automatsko upravljanje dugim svetlima, bi-xenon, upozorenje za napustanje trake, sistem pracenja vozila koja se priblizavaju bilo napred/nazad, bilo sa strane, grejace sedista, inteligentni sistem kocenja, bluetooth, TFT touchscreen ekran 5.8", el. preklopive retrovizore i sve ostale trivijalne stvari koje idu u osnovnoj opremi (a koje mnogi proizvodjaci jos uvek naplacuju) poput tempomata, board computera, grejace retrovizora, kontrolu pritiska u gumama...
Dosta toga mi ne treba, kao uostalom sto i na BMW-u sada imam neke stvari koje mi ne trebaju (poput dvozonske klime, posto zone u zivotu nisam ni probao da koristim ili rain sensor ili automatsko paljenje svetala... to su stvari koje radim manuelno jer tako volim). Ali ovde su toliko male razlike izmedju paketa opreme, a toliko toga nude... Tuku onog ko ne uzme.

Moram svakako prvo odvozati krug sa test-vozilom, pa ako mi se svidi, Bimmer ide u oglase...