
Biciklizam
Re: Biciklizam
a) Ponesi onaj japanski alat za lanac sto su ga kovali Masamuna majstori za katane, ili uzmi stvar u svoje rukeBAJKER napisao:Zovi kada stigne pa ce mo se dogovoriti za dejtpaja napisao: Meni sutra stiže lanac.Bajkeru spremaj alat.
Zabluda, iako imam prenosni odnos najveci-najmanji 44-11 sasvim mi je dovoljan i nizi npr 44-13 ili 15 da drzim korak sa rekreativcima sto voze drumaše. Osim toga u planini na off road terenu ako nemas kondicije drzi svoj tempo, ne koristi teske prenose ako i sa laksim izlazis jer tako cuvas kolena, dakle u biciklizmu ti je bitan broj obrtaja u jedinici vremena da ti bude konstantna. Time postizes najbolje za svoj kardio sistem, dakle prevedeno automobilskim recnikom iz broja obrtaja izvlacis najvise snageFloyd napisao: Ono oko cega se lomim su prenosni odnosi koji su kod MTB-a prilagodjeni brdskoj a samim tim i sporijoj voznji.

b) Zabluda. Ti ces svojom snagom i kondicijom koju imas, drzati rekreativca na drumasu (za mene ces morati i kocnice da stiskas

Prema tome, dva Bajkera - Bajker Original i Bajker Klon, na istim biciklima a razlicitim prenosima nece nikada ici isto ni priblizno.
Microdrive je izmisljen da bi se po ko zna koji put uzimale pare. Izmisljotina je sa BMXa, da bi prilikom voznje po terenu klirens bio veci u odnosu na recimo 46 ili 48 veliku sajbnu. Medjutim, po prirodi stvari, napon u lancu je veci kod manjih zupcanika tako da su i lanac, i mala sajbna, i mali zupcanik izlozeni brzem habanju.
Milion posto se slazem sa Zakonom o Kadenci, ali ce zato Floyd voziti na srednjoj sajbni, a ruku na srce 32 je mnoooogoooo sitno cak i za ovakve putice kraj recice.
Ako se Floyd odlucio za MTB, to je OK (kao sto rekoh, kvalitetniji je izbor), ali pogon za namenu bicikla 80% put / 20% teren (i to laganica) je apsolutno pogresan, po mom misljenju.
Re: Biciklizam
I ja sam isto mislio, pa sam video sinoć da je za rekreativca 44/11 okej. Daj bože da tokom sezone dobijem toliko snage i kondicije da mi postane malo! 
Na starom bajsu imam 48/11 i vrlo retko sam ga koristio, čak i kad sam bio u jako dobroj formi (1000+km mesečno, ali ne ciguliganja, nego poštenog gaženja MTB-a sa prosecima preko 30km/h).

Na starom bajsu imam 48/11 i vrlo retko sam ga koristio, čak i kad sam bio u jako dobroj formi (1000+km mesečno, ali ne ciguliganja, nego poštenog gaženja MTB-a sa prosecima preko 30km/h).
Re: Biciklizam
A jesi li to 44/11 probao na ravnom?
Re: Одг: Biciklizam
Tu je! 
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Re: Biciklizam
Na ravnom naravno. Kao što rekoh, daj bože da mi postane malo.zuzazu napisao:A jesi li to 44/11 probao na ravnom?

Verujem da je slabo nekom ko razbija bajs, ne stavljaju džabe i 50, 52 zuba na pogon, ali mislim da je rekreativcu okej. Pričaćemo kada prođe sezona i kad se slegnu utisci.
Re: Biciklizam
Znaci, sada ti odgovara ka da si van kondicije, a niz brdo ces da ides tako sto ces da se pustis i neces da vrtis pedale (jer si ga na ravnom vec navrteo i 44/11 ti je OK)?
Vidis koliko je pogresno?
EDIT:
FRONT CRANK RINGS ARE LIKE GEAR SHIFTS ON A CAR.
Most geared bikes have three crank rings, road bikes usually have two. The low or No. 1 gear is designed for going up steep hills or in Florida, big bridges with a headwind. You’ll pedal like mad, barely able to maintain balance speed, but eventually you’ll get to the summit. Some people call it the “Granny gear.” The mid crank ring (smaller of two crank rings on road bikes) is your basic utility front gear. It optimizes your rear gears for speeds from zero to between 15 and 20 mph. Cyclists who generally operate below 20 mph should use the mid crank almost exclusively. The large crank is for speed. It should be used normally when cruising above ballpark, 15 – 20 mph. The correct switch-point is dependent on many factors including bicycle gearing ratios and rider pedaling cadence.
samo jedan od tekstova na Guglu
Vidis koliko je pogresno?
EDIT:
FRONT CRANK RINGS ARE LIKE GEAR SHIFTS ON A CAR.
Most geared bikes have three crank rings, road bikes usually have two. The low or No. 1 gear is designed for going up steep hills or in Florida, big bridges with a headwind. You’ll pedal like mad, barely able to maintain balance speed, but eventually you’ll get to the summit. Some people call it the “Granny gear.” The mid crank ring (smaller of two crank rings on road bikes) is your basic utility front gear. It optimizes your rear gears for speeds from zero to between 15 and 20 mph. Cyclists who generally operate below 20 mph should use the mid crank almost exclusively. The large crank is for speed. It should be used normally when cruising above ballpark, 15 – 20 mph. The correct switch-point is dependent on many factors including bicycle gearing ratios and rider pedaling cadence.
samo jedan od tekstova na Guglu

Re: Biciklizam
Sve se slažem. Videćemo.
Trekking bajkovi mi se nisu dopali, NIJEDAN, ovaj MTB jeste. Ako stvarno pogon bude predstavljao problem, kupiću još jedan, pa ću ih menjati po potrebi. Bitno je da mi je bajs legao, da je u fantastičnom stanju (nema tačkice), utegnut, podešen, tako da je odmah mogao da se vozi bez ikakvih servisa i zezanja.
Pogon je najmanji problem.
EDIT>
Kacige gde da pazarim. Treba mi za klinca pre svega, a i za mene ne bi bilo loše. Gospođa i tako to ne bi nosila.
Trekking bajkovi mi se nisu dopali, NIJEDAN, ovaj MTB jeste. Ako stvarno pogon bude predstavljao problem, kupiću još jedan, pa ću ih menjati po potrebi. Bitno je da mi je bajs legao, da je u fantastičnom stanju (nema tačkice), utegnut, podešen, tako da je odmah mogao da se vozi bez ikakvih servisa i zezanja.
Pogon je najmanji problem.
EDIT>
Kacige gde da pazarim. Treba mi za klinca pre svega, a i za mene ne bi bilo loše. Gospođa i tako to ne bi nosila.
Re: Одг: Biciklizam
Kaciga ima u planetu.
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Re: Biciklizam
Video sam gde ima, ali rekoh možda ima dobrih preporuka. Beosport verovatno isto ima.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Biciklizam
Jedina preporuka je da nađeš onu koja ti paše na glavu.
Videćeš da ima različitih cenovnih, a samim tim i težinskih kategorija. Kad odlučiš koliko para ćeš da daš onda odeš u radnju i probaš sve koje ti se sviđaju, svaku namestiš po svojoj glavi i onda kupiš onu koja ti najmanje smeta.
Obrati pažnju da otvori sa prednje strane budu pokriveni mrežicom protiv upada insekata da ne bi prošao ko Grujić.
Za decu je mnogo manji izbor i kupuješ ono što ima.
Videćeš da ima različitih cenovnih, a samim tim i težinskih kategorija. Kad odlučiš koliko para ćeš da daš onda odeš u radnju i probaš sve koje ti se sviđaju, svaku namestiš po svojoj glavi i onda kupiš onu koja ti najmanje smeta.
Obrati pažnju da otvori sa prednje strane budu pokriveni mrežicom protiv upada insekata da ne bi prošao ko Grujić.
Za decu je mnogo manji izbor i kupuješ ono što ima.
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Taman sam hteo da napišem ovo što i Paja - obavezno da ima mrežica, bar u prednjem delu. Ako nisi čitao temu u tom trenutku - kroz te otvore mi je uletela neka buba, ja u panici skidam kacigu pre kočenja, sa kacigom odlaze i naočare, odbijaju se nesrećno i padaju sa mosta pravo dole u reku.
Re: Biciklizam
Staro sam ja zlopamtilo. 

- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Vidim, i kadencu koja buši gume si zapamtio 
