Naprotiv viljuske su bas skuplje nego klasicnezuzazu napisao:Taj Lefty je za ljude koji nisu imali dovoljno novca za celu viljusku...
Biciklizam
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam

Re: Biciklizam
Meni je lefty super koncept.
Re: Biciklizam
Lakše je sigurno. Doduše, ram i viljuška ne smeju niti malo da se uvijaju.
Nekada su se bajkovi fino uvijali dok su bili Cro-Moly, ali sad sa aluminijumom i karbonom, verovatno zanemarljivo.
Tapatalk 4
Nekada su se bajkovi fino uvijali dok su bili Cro-Moly, ali sad sa aluminijumom i karbonom, verovatno zanemarljivo.
Tapatalk 4
Re: Biciklizam
BAJKER napisao:Naprotiv viljuske su bas skuplje nego klasicnezuzazu napisao:Taj Lefty je za ljude koji nisu imali dovoljno novca za celu viljusku...
Onda je vlasnik zaboravio polovinu svoje skupe viljuske kod kuce
Inace Lefty ima svoje prednosti i mane.
- laksa je i ne uvija se
- guma moze da se zameni bez skidanja tocka
- skuplja je
- skupa je za odrzavanje
- potrebno je cesce odrzavanje
- zbog asimetricnih sila potreban je vrat posebne konstrukcije (kakav ima Kenjac)
- izbor nabli je suzen na par preskupih modela
Ko voli nek izvoli...
Re: Biciklizam
Ja ne volem te asimetricne stvari.
Zamisli da naprave avion koji sa jedne strane nema krilo?! Pa na sta bi to licilo
Zamisli da naprave avion koji sa jedne strane nema krilo?! Pa na sta bi to licilo
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Bio je jedan izložen u Planet- u kod Arene, kad se nisam srušio kolika mu je cena
.
U čemu je prednost lefty sistema, i zašto nema righty?
U čemu je prednost lefty sistema, i zašto nema righty?
Re: Biciklizam
Težina i pomodarstvo. Da su takvi sistemi u stvarnoj prednosti, odavno bi svi prešli na njih.
Jedno vreme su motorcikli masovno krenuli na 1 viljušku pozadi, pa nije nešto zaživelo. Mislim da ih je sad manje nego pre 20 godina.
Tapatalk 4
Jedno vreme su motorcikli masovno krenuli na 1 viljušku pozadi, pa nije nešto zaživelo. Mislim da ih je sad manje nego pre 20 godina.
Tapatalk 4
- grujicd
- Postovi: 9176
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Dobro je i za muvanje riba, voziš tako kejom, neka te vidi i krikne "otpašće ti točak". Dalje je sve na tebi :mrgeen:
Re: Biciklizam
nidza napisao:Težina i pomodarstvo. Da su takvi sistemi u stvarnoj prednosti, odavno bi svi prešli na njih.
Moze biti i Righty
Re: Biciklizam
Stvarno je logičan izbor za napržene dizajnere. Ne mogu da kažem da nije efektno. Sviđa mi se kad neko napravi nešto asimetrično u svetu koji je potpuno simetričan. Neko reče Hyundai Veloster? 
- starac vujadin
- Postovi: 11459
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Zato što su menjači i lanac na desnoj strani.Captain Slow napisao:Bio je jedan izložen u Planet- u kod Arene, kad se nisam srušio kolika mu je cena.
U čemu je prednost lefty sistema, i zašto nema righty?
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Ma sve ok, ali ko bi i zašto bi kupio ovakav bajs, sem da bude drugačiji po svaku cenu?
Ima li kakvih drugih prednosti, to me interesuje?
Ima li kakvih drugih prednosti, to me interesuje?
Re: Biciklizam
@ Starac
Ne razumem. Uvek su na desnoj. Kakve veze ima viljuška sa pogonom?
@ Captain
Nema previše drugih prednosti. Cannondale je jako popularan proizvođač u Americi i stalno se trude da tu reputaciju održe nekim čudnim rešenjima kakav je lefty.
Ne razumem. Uvek su na desnoj. Kakve veze ima viljuška sa pogonom?
@ Captain
Nema previše drugih prednosti. Cannondale je jako popularan proizvođač u Americi i stalno se trude da tu reputaciju održe nekim čudnim rešenjima kakav je lefty.
Re: Biciklizam
Kenjac prednja nabla je oko 100 USD a DT Swiss po obicaju duplo vise.
Ono prvo i nije strasno.
Najzanimljivije je da se uvek koriste klasicne nable sa normalnim brojem zica (28,32 ili 36) i klasicnom flansom. Normalno, a ne radijalno pletene. To ipak govori da je takav tocak jaci i pouzdaniji ma sta naucnici pricali o radijalno pletenim tockovima sa malo zica.
Ovo a propos neke Pajine i moje diskusije.
Inace, i drugi proizvodjaci rade slicne viljuske a kao sto rekoh, Kenjac nije izmislio toplu vodu neg je ovo izum od vajkada
Ono prvo i nije strasno.
Najzanimljivije je da se uvek koriste klasicne nable sa normalnim brojem zica (28,32 ili 36) i klasicnom flansom. Normalno, a ne radijalno pletene. To ipak govori da je takav tocak jaci i pouzdaniji ma sta naucnici pricali o radijalno pletenim tockovima sa malo zica.
Ovo a propos neke Pajine i moje diskusije.
Inace, i drugi proizvodjaci rade slicne viljuske a kao sto rekoh, Kenjac nije izmislio toplu vodu neg je ovo izum od vajkada
Re: Biciklizam
Pa starac je hteo da kaze da je prednost leftija jer su lanac i menjaci na desnoj strani u odnosu na simetricni gde su na desnoj strani 
(u prevodu nema prednosti)
(u prevodu nema prednosti)