Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Day Walker »

U potpunosti se slazem za lezece, pogotovu sa velikim felnama. Dusa me zaboli.
Zamisli jos da si vozio 1.4 od 100ks :kuku:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza »

Svaki hečbek đipa pozadi preko ležećih. Nema tu nekog leka sem pažljivo da se prelazi. Noviji automobili imaju tvrđa vešanja u proseku nego stariji i to je prosto tako. Meni to više prija.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od cozmo »

Auris ne, pegla ih mnogo bolje od Astre - doduse ovo je Auris sa multilinkom pozadi.

E da Mercedes A klase isto ih bolje opegla od Astre, a isto je i za Golf V.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Misha »

Vozio sam danas na NAVAK-u novi Auris 1.6 132ks (mislim da je Terra paket) sa predjenih 5000km na satu. Prilikom starta motora cuje se isti zvuk (bukvalno) kao u moj bivsoj Corolli 1.3 53kw XL iz 1990.godine. Komfor u kabini je dobar,kao i sama izolacija kabine. Nazad nisam sedeo ali mi deluje da ima dovoljno mesta za putnike prosecne visine. Sedista su udobna i lepo profilisana ali motor ne ostavlja utisak kao da ima 132ks (cenim da ima 115-120ks max) ali je ipak zivlji od onog kojeg sam probao u i30 (1.6 130ks).
Kvacilo je prilicno visoko,kocnice odlicne a ESP blagovremeno deluje. Volan je direktan i odlicno prenosi uslove sa asfalta. Klima brzo i efikasno radi. Zamerka je na centralni kokpit koji mi je jako ruzan,kao i losu zavrsnu obradu rukuhvata,tj plastiku na vratima jer mi deluje kao da nije bas otporna na ogrebotine. Takodje imam zamerku na nebo i svetlo u kabini. Meni je izgledalo kao da je nebo odlepleljeno a prednje svetlo landaralo,kao da ce svakog momenta ispasti. Prosecna potrosnja na stazi je bila 13 litara benzina.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dunx81 »

To za rukohvate sam primetio na masi automobila. Ne znam zasto guraju losiju plastiku kad je kao dan jasno da su tu habanja velika.

T
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT »

U w222 se jos nisam vozio, posto su odlozili dolazak u Bg, ali sam juce na kratko provozao w126 560 SEL, blindu.

Kakav je ono tenk :klanjamse:

Prvo, zvuk je sjajan. Diskretno brundanje V8, savrsen rad, a solidno povlaci, s obzirom na tezinu. Problem je sto ne moze da stane :D Omasio sam skretanje u ulicicu kad sam seo. Izasli na pravac, dao gas i sa nekih 80 sam trebao da skrenem u bocnu ulicicu, dao migavac, nabo kocnicu i promasio skretanje. Cim sam poceo da kocim sam zapravo shvatio koliko je tezak i nisam ni pokusavao da skrenem. Upalio sva 4 i vratio se malo u rikverc :kezo:
Ono sto me je najvise odusevilo, auto je star 25 godina, presao 270 hiljada, i i dalje sve radi na njemu. Podizaci (bar ono malo sto moze da se otvori), retrovizori, sve lampice na tabli, cak je i koza u boljem stanju nego u 90% w220. Dotrajao je automatik, sa kojim sam se svadjao, ali je bas tad isao na remont menjaca.

Neverovatan auto. Vlasnik inace ima i w221 320 CDI 4 matic kao svakodnevni, "sluzbeni" auto, a ovaj cuva jer ga voli...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od starac vujadin »

Mercedes pažljivo vodi računa da postoji vrlo primetna razlika između S klase i svih ostalih ispod nje u gami modela. Kao da za S klasu "upale sve motore" da bi pokazali šta mogu.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od ljubitelj »

NexT napisao:U w222 se jos nisam vozio, posto su odlozili dolazak u Bg, ali sam juce na kratko provozao w126
Ono sto me je najvise odusevilo, auto je star 25 godina, presao 270 hiljada, i i dalje sve radi na njemu. ..
To vise govori o vlasniku koji ga nije zapustio ali mene ne iznenadjuje. Mercedes, Volvo, Porse, Crown Toyote i jos neki su uobicajeno potpuno ispravni i na njima sve radi tipicno 30-35 godina koliko je prosecni radni vek automobila tako konstruisanih i izradjenih.
Utisak kao tvoj iznesu i oni koje odusevi tako neki dlican model kao sto je volvo 760 koji je pravljen istom proizvojdackom filozofijom da uvek sve radi besprekorno dok traje kao i taj Merc.

Takvi auto se vise ne prave nazalost.
Pogotovu sto je ovaj primerak jako malo presao, tek se razradio taj motor.

Po mom iskustvu W126 je ubedljivo najkvalitetniji Mercedes, daleko bolji od naslednika W140.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od NexT »

Pa, nemoj molim te da poredis w126 i bilo koji Volvo. Ili bilo koji drugi auto tog vremena.

Naravno da je do vlasnika, ali 270k i 25 god nisu uopste male brojke. Pritom, realnije je da se on razje*e zbog tezine i uslova koriscenja prvih par godina, kad je "cuvao" jednog bitnog lika po Jugi... Ovaj covek ga je kupio 1995...
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od cozmo »

Ja sam juce probao Ladu Kalinu sedan 1.6 8v, 2008. presla 45.000km.

Osecaj voznje je kao u nekoj Corsi iz 2000-2001 godine otprilike, dosta bucno i solidno grubo.

Auto je utegnut, ali je trap dosta bucan, kao i sam motor. Rad motora je grublji od ocekivanog (ima vibracija) i ocekivao sam vise od 81KS u 1000 kila mase. U odnosu na moj auto, ovaj je tromiji i bucniji. Recimo da je Corolla (ova moja) za klasu iznad u svemu u odnosu na ovu Ladu, iako je razlika u godistima ogromna. Obrtni momenat kod Lade je 122Nm na oko 2500, a kod Corolle 105Nm na oko 4200, ali razlika u ubrzanju je solidno osetna u korist Corolle - sve ide nekako tecnije i zivlje i mnogo tise i glatkije. Nekako sve klizi. Valjda je menjac podesen drugacije.

Auto ima solidno prostora, veliki gepek, dobro podnosi nase rupcage. Menjac je dobar, ocekivao sam stare Ladine boljke iz Samare, ali je preciznost na nivou Opelovih modela nize klase. Kvacilo je dobro, a kocnica je malo losija nego na Corolli.

Volan ima neki elektro servo koji ima ili problem ili je takav. Navodno je takav od pocetka. Cuje se tiho zujanje pri motanju, a veoma je cudan. Lagan pri sporoj voznji, cim se ubrzava ukruti se i nekako je cudan, klik-klak osecaj. Nekako neprecizan, nesto mi ne uliva poverenje za brze manevre. Na 120 je bas krut osecaj. Brzine do 100kmh lepo podnosi, preko toga postaje bucan, a motor u IV i V stepenu prenosa ima losa medjuubrzanja. Treca mu je otprilike najbolja izmedju 2500 i 5000 ortaja - podrucje najveceg momenta i snage kod tog motora, i trecom je najpodesnije voziti gradom.

Sedista su korektna napred i nazad, a plasticni delovi u kabini ne ulivaju poverenje, losa plastika i kruta, rukohvati ce da puknu na malo jace otvaranje vrata iznutra.

Za motor kazu da je pouzdan, ovaj ne trosi ulje i nema problema nikakvih.

Cena ovog godista je cca do 2300-2400 evra maksimum.

Slika
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza »

Ona meni i liči na sedan Corse kakve se voze po J Americi, bar sam ja takav utisak stekao gledajući ih po ulicama. Tamo su brendirani Opeli kao Chevrolet.

Ne bi me cudilo da imaju nešto zajedničko ti automobili.

Generalno su tamo kola užasna, bar za nas koji se vozimo po Evropi. Sve je napravljeno jeftino i robusno.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od swemir »

Evo ukratko...

Vozio nov senic 2010 sa 159.000km, 1.5 dci. malo nesto po drugi put...



Potrosnja

E tu me je debelo iznenadilo. imam isti motor i kod mene je preko 2.5 litre manja potrosnja. Kako je to mogucice

Pa njemu je prosecna 7.3 l !!! to je neverovatno a vozi ga blago. u cemu je problem???

razumem da senik ima veci otpor vazduha, i da je nesto tezi, ali toliko da vise trosi to mi nikako nije logicno
Ako one boschove dizne toliko dizu potrosnju onda stvarno mi nije jasno zasto...

Iznenadilo me kako je utegnuta plastika i to je bolje definitivno nego na mom, tu je renault konacno pomalo uozbiljio.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od dragan »

bas tako kako kazes, reso je ucvrstio unutrasnjost a shebao motore. ako tako nastave dizeli ce im se sa potrosnjom klati sa mojim autom, ali bar nista nece skripati unutra :kezo:
Korisnikov avatar
djiuliju
Reactions:
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od djiuliju »

Cek cek, koji je to motor, koliko konja?
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od swemir »

1.5 dci sa hm 86 ks

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Odgovori