Radar ometaci (jammeri)

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od kvcali »

danas nabavih ovaj omron, senzor (primopredajnik) za industrijsku automatiku, ima ga na vratima liftova, automatskim vratima....

e sad posto radi na opsegu od 660 - 950nm, znaci da hvata laserski opseg policijskih radara, razmisljam da ovo prepravim za detektor, isklucim mu predajnik a prijemnik naravno ostavim.

dobra stvar je sto radi na svim naponima od 12-380V, bilo AC ili DC i to na istim kontaktima, sam bira i detektuje sta mu je dovedeno, jedino ostaje pitanje da li ima moc da detektuje zracenje sa vece daljine, moram da ugradim pa na probnu voznju.
ako ne bude radio , mozda ispred senzora postavim konveksno socivo kao sabirnicu pa da pojacam zracenje, malo cu da se igram pa mozda i proradi.
stavicu ga iza resetke branika ispred hladnjaka a zujalicu mu povezem na izlaze sa releja da pisti kad detektuje nesto.

ovako izgleda

Slika

a ovo su mu ratings and specifications ko se razume :D

http://www.ia.omron.com/data_pdf/data_s ... csm421.pdf
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od kvcali »

ima li neko informaciju na koliko volti rade cobrini detectori na 12 ili putem adaptera ipak smanjuju na 5 , ima li na njemu da pise koliki je napon napajanja ?
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
superboss
Reactions:
Postovi: 3770
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od superboss »

Pa ako ti nije kasno da ih uocis na 10 meteri-samo napred :mrgreen:

Ne bi bilo lose prvo da isprobas da li moze ista da detektuje na vecim daljinama
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Korisnikov avatar
Гага
Reactions:
Postovi: 548
Pridružio se: 30 Dec 2012, 22:24
Lokacija: Бежанијска коса

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Гага »

Унапред се извињавам на дужини поруке (поста), али желим да вас упознам и пренесем нека своја искуства са ометачем полицијских радара, који сам имао уграђен у колима.

Одмах да кажем да је овакав уређај доста користан због самог „откривања“ :D полицијских радара, а увак вас на неки начин држи под „тензијом“ да пажљивије и опрезније па чак и опуштеније возите. Можда мало чудно звучи, али је тако. Пошто сте свесни да имате такав уређај у колима, он вас у ствари стално држи будним да возите опрезније. А опуштенији сте јер вам он увек сигнализира кад је полицијски радар уперен у вас или у групу возила у којој сте и ви. У питању је чиста психологија.

Доста пута ме је „спасао“ и наговестио да је ту негде радар, и кад сам возио и брже од дозвољене брзине или кад сам возио дозвољеном брзином, а уређај само наговестио присуство радара. Ометач никад није оману, само сам ја једанпут заказао и нисам га искључио на време :kuku: , а о томе касније.

Почетком 2006. године у Немачкој сам купио ласерски ометач полицијских радара, америчке фирме Блиндер и то модел М40Х-Екстрем за СУВ возила с обзиром да сам имао Субару Форестер С турбо 1999. годиште. Имао је четири сензора, два за предњи део, два за задњи део возила. Овај модел сам купио из разлога што смо тада у породици имали још један аутомобил и син и ја смо хтели и на тај (Импреца ГТ турбо) да уградимо овај уређај, што је и урађено. Било је ипак исплативије да се узме овај модел него модел М20 са два сензора иако је нешто јефтинији био, али кад узмете два комплета М20 није баш јефтиније. Иначе овај модел М40Х-Екстрем сам платио 750,- евра, са попустом.

Slika

Код Форестера сам сензоре поставио иза предње маске, а причврстио сам их на предњи везни лим, а испред кондезатора климе, а димензија једног сензора је 73 x 38 x 19 мм:

Slika
Slika

У самој кабини возила прекидач (са ЛЕД диодом) за укључење/искључење уређаја, поставио сам на видно место да се може брзо реаговати кад уређај открије радар. Управљачку јединицу (интерфејз) сам поставио испод инструментал табле, а у њеној близини и звучни сигнализатор (ја сам га звао пишталица, пошто је звук био доста јак и пиштећи, јачине је 95 дб). Стрелицом сам означио положај прекидача на инструментал табли:

Slika

Принципа рада:
По укључењу уређаја упали се ЛЕД диода и она тада даје црвену светлост, а истовремено се чује и јак пиштећи звук. То је показатље да је укључен уређај. После тога ЛЕД диода мења светлост у зелену боју, а након 30 секунди се поново чује јак пиштећи звук, а ЛЕД диода на кратко (2-3 секунде) засветли црвено. После тих 2-3 секунде ЛЕД диода поново мења са црвеног на зелену светлост и опет се чује звучни сигнал. Од тог тренутка уређај реагује на све инфра црвене таласе.
То је у ствари самоконтрола (тестирање) уређаја да је у радној статусу и да обавља свој посао, односно да уређај од тог тренутка реагује на све инфра црвене таласе радара, а и на остале уређаје са инфра црвеним таласима (даљинске управљаче ТВ-а, ДВД-а и слично). Сам уређај је јако квалитетан и поуздан и реагује на масимално 1800 метара и никад није омануо.

Кад је укључен уређај ЛЕД диода стално светли зелено, а кад вас радар нанишани одмах се јавља онај продоран пиштећи звук и на прекидачу се зелена светлост на ЛЕД диоди мења у црвену. То вам је знак да одмах искључите уређај и смањите брзину на дозвољену (ако возите већом него што је дозвољено). Искључењем уређаја омогућавате полицијском радару да измери брзину, а уколико не искључите ометач, на екрану радара се појави натпис „грешка“ (error) или испрекидане црте или 0000, зависно од типа полицијског радара. Кад прођете „опасност“ :sreckovic: поново укључујете ометач и опет се понавља онај поступак самоконтроле.

Као што сам већ рекао, ометач ме никад није изневерио, само сам ја једанпут заказао и нисам га искључио на време :( . Наиме у Немачкој 2007. године, на једном локалном путу изнад Нинберга, био сам са пословним партнером из Немачке и ишли смо у једну фабрику да видимо неку опрему у раду. Распричали смо се прилично, и у једном тренутку се јавио ометач, почео је да пишти и диода са зеленог је променила светлост у црвену боју, али ја нисам у опште на време реаговао (због разговора!) и тек након неких 10-15 секунди после давања сигнала, сам га искључио, али на жалост касно. Зауставила ме је полиција рекли су ми да имам ометач и да нису могли одмах да измере брзину, али кад сам га искључио, измерили су ми брзину од 102 км, значи возио сам 22 км преко дозвољене. На екрану им се показало "ерор".

Али имао сам двоструку срећу, један од полицајаца је велики љубитељ Субаруа, па смо се распричали о његовом Легасију и мом Форестер, а и Импреци. Такође мој пословни партнер је познавао другог полицајца, тако да сам прошао са благом казном од 60 евра, а казна је иначе 500,- еврића рекли су да ће снимак да правдају, знају већ како, нисам улазио у тај део да их питам, а рекао сам им да и оваквих радњи (гледања кроз прсте) има и код нас у Србији, на што су ми одговорили да тога има свуда у свету. Наравно оних 60,- еврића су поделили, тако то иде.

Овде имате доста видео снимака о ометачима:
http://www.youtube.com/results?search_q ... ser+jammer
http://www.youtube.com/results?search_q ... mer&page=2

На жалост Форестера сам продао крајем 2008. године, али сам скинуо ометач, а такође и са Импреце је скинут ометач, кад је продата прошле године.

Ометачи су одрадили свој посао и исплативо их је имати. Само још да нису забрањени.

Ево једне занимљиве приче о полицијским радарима, која је била пре пар месеци на РТС-у у емисији „Квадратура круга“, где аутор те емисије прича о најсавршенијем ласерском радару на свету, а који се производи код нас у Србији. Тај уређај је дело наших инжењера из фирме Теликс из Новог Сада, а овај радарски уређај користе скоро све полиције света.

http://www.rts.rs/page/tv/ci/story/17/% ... D0%B0.html

http://www.telix.rs/lasercam4.html

Хвала на стрпљењу
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13544
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Grujic »

Eeee to kada si ga ugradio su bila lepa vremena :) Sad je zajebano...
Btw, slab je taj blinder, bilo je i tada boljih, zato si u Nemackoj i popio error ;)
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24626
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od dragvorl »

Lep opis. :bravo:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Saša »

Lepo, zaista... Ali čitam sve to i ne mogu da verujem koliko su ljudi spremni da ulože para, vremena i truda ne bi li ikako zahebali sistem, umesto da voze po propisu i poštuju zakon... :kezo:
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13544
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Grujic »

Da sam imao svoja kola u to vreme bez ikakve dileme bih to koristio, cuva pare i dozvolu nije bilo zabranjeno, ne razmisljas o tome jesi ili nisi usao naselje itd..
ADrei
Reactions:
Postovi: 2699
Pridružio se: 21 Sep 2012, 18:34

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od ADrei »

kazna je i sad smesna za ometace... a nema sanse da ih neko otkrije.

najveci su problem presretaci, preticanje na punu... tu nista ne pomaze :mrgreen: ibarskom vise gledam iza sebe nego ispred sebe :kezo: :kezo:
ometace niko uglavnom ne stavlja da bi divljao, nego da bi mogao normalno da vozi...
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13544
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Grujic »

Pa nije baš smešna, a sem toga sve i da ih ne otkriju itekako znaju princip rada, rako da umeju da cimaju a to je već potpuno drugačija priča od legale...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Saša »

ADrei napisao:ometace niko uglavnom ne stavlja da bi divljao, nego da bi mogao normalno da vozi...
Normalno? :kezo:

Normalno je da voziš po ograničenjima i ne kršiš propise. Kakvi su nam putevi brže ne treba ni da se vozi, nažalost.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13544
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Grujic »

Ovo mi deluje kao dvostruki moral ;)
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Saša »

Zašto? Nikad nisam propagirao kršenje propisa (ili bar ne u tolikoj meri da mi treba pomoć "tehnike" :D ). Naravno, znam i ja koji put da vozim brže od ograničenja, ali - tamo gde mi jammer ne treba i gde je to bezbedno... :)
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13544
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Grujic »

Pa to je poenta, svi prekoračimo brzinu nekad negde (ajde 1-2% nikad) tako da je samo pitanje ko kakvu računicu za rizik ima :)
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Radar ometaci (jammeri)

Post od Saša »

Čim neko daje 750 evra za takvu stvar - verovatno mu počesto treba... :kezo:

Što se mene tiče - mnogo je, Kume... Nije rentabilno nikako. Sa pandurima imam susrete možda jednom ili dvaput godišnje, a i tada se obično rastanemo bez plaćanja kazni, ko pre neko veče... :D
Odgovori