Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Vaistinu Bax
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Ševrolet problemčići

Post od methane.master »

Bax - neponovljiva legenda ovog foruma. :thumbup:
Poslednja izmena od methane.master u 11 Maj 2014, 23:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10892
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Ševrolet problemčići

Post od sebekkg »

methane.master napisao:Bax - neponobljiva legenda ovog foruma. :thumbup:
:plusone: :klanjamse: :klanjamse: :klanjamse:
Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12142
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Pa kad su sredstva ogranicena, moram da se potrudim :mrgreen:
Hvala na podrsci! :pivo:
Gleda se, da se izvuce otuznih 2 soma evrica iz prodaje, posle onolikih troskova za sredjivanje motora.

Sad malo da se iskuliram, pa cu da probam i taj servo da prokljuvim gde je u prekidu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Day Walker »

ljubitelj napisao:
Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12142
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

U to ne sumnjam, sugava centrala za parking senzore za Astru H je 40.000din, isto kao i palica menjaca za Astru G.
Nenormalne cene, za nista...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od ljubitelj »

Day Walker napisao:
ljubitelj napisao:
Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..
:pardon: 10 puta uvecana cena, do sada je ovo rekord napumpavanja cene nekog dela za koji sam cuo.
Nasumice pogledam za Hyundai Accent, cena Denso kompresora oko 95eura, cena Delphi kompresora oko 65eura. I slicne cene, najskuplji set kompresor manje od 300 evra.
Verovatno je slicna cena i za ovaj Hyu.
Ali je cena specijalizovane prodavnice sa svim garancijama, nova roba i naravno bez "poreza" prepakivanja u ambalazu ovlascenog servisa.

Denso je dosta zastupljen u prvoj ugradnji na traci, tj to je original kvalitet.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Ševrolet problemčići

Post od dunx81 »

Polovan za G4 100-120eur

T
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12142
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Suzava se prica oko serva.
Cak iako je nesto skuplje riknulo, mislim da znam kako da mu fiksiram tvrdocu na mekse, tj moze da se kontrolise preko jednoh elektro ventila. Samo je bitna amperaza koju prima, tako da mogu cak i da mu zeznem dinamicku funkciju,ali da ga nacinim malo prijatnijim...

Lagano napustam teoriju da mi fali impuls sa meraca brzine. Mislim da je greska u tom ventilu, on je negde kod tocka, tj. savrseno mesto gde su aljkavi majstori jos nesto mogli da polome.


Za sada sam se malo vratio u literaturu, uskoro u garazu :mrgreen:
The variable effort steering (VES) system uses the speed sensitive power steering (SSPS) control module to control current to an electromagnetic rotary actuator. The SSPS control module commands current from 0.50-1.05 amperes to the actuator. At low speeds, approximately 1 ampere of current is commanded, which provides full power assist. At medium speeds, 0.78-0.90 amperes of current is commanded and moderate steering is provided. At high speeds, the SSPS control module will command a current between 0.50-0.77 amperes, which provides minimal steering assist. The lower the commanded current, the less power steering assist is provided.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
djiuliju
Reactions:
Postovi: 1468
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
Lokacija: Jagodina

Re: Ševrolet problemčići

Post od djiuliju »

Ali zar nije logicno da amperaza koju salje taj ventil zavisi upravo od trenutne brzine? Samo pitanje odakle on dobija podatak o brzini, ili je sam "meri"
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12142
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Kao sto sam i obecao, imao sam blic posetu garazi pred spavanje :mrgreen:
Nanjusio sam da je taj ventil, proucavajuci dokumentaciju i bio u pravu!

ZAISTA SU KONJINE OD MAJSTORA I NJEGA POLOMILE :twisted:

NAsao sam ga negde na dnu motornog prostora, jedva gurno ruku do lakata, ocistio polomljene komade, ocistio ga WD40, spojio nazad i RADI ko lutka!

Moracu jedino nekom vezanicom da ga tu trajno fiksiram ,ali to kad budem ponovo bio raspolozen.

Posle probna voznja, uzivancija i malo puskiranje.

NApokon sam zadovoljan, sredjeno je sve sto sam hteo da sredim, ostaje da stigne parking senzor iz China mainland :presrecan:

Slika



EDIT: odgovor na pitanje iznad:
Slika
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Ševrolet problemčići

Post od methane.master »

:klanjamse:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12142
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ove seme su keva za odrzavanje kola, da nisam njih imao, mogao sam da se slikam, malo one, malo google, malo forumcic, i prosljaka sve, jedno po jedno...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14269
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

I onda ti daj nov auto "majstorima" u šake. Ne-dam, nek' vlaži. :D

Svaka čast Baxe, neverovatna volja i upornost, ali i znanje da se reše problemi. :thumbup:
Odgovori