Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Vaistinu Bax
Re: Ševrolet problemčići
Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ševrolet problemčići
Bax - neponovljiva legenda ovog foruma. 

Poslednja izmena od methane.master u 11 Maj 2014, 23:51, izmenjeno 1 put ukupno.
Širim haos!
Re: Ševrolet problemčići
Pa kad su sredstva ogranicena, moram da se potrudim
Hvala na podrsci!
Gleda se, da se izvuce otuznih 2 soma evrica iz prodaje, posle onolikih troskova za sredjivanje motora.
Sad malo da se iskuliram, pa cu da probam i taj servo da prokljuvim gde je u prekidu.

Hvala na podrsci!

Gleda se, da se izvuce otuznih 2 soma evrica iz prodaje, posle onolikih troskova za sredjivanje motora.
Sad malo da se iskuliram, pa cu da probam i taj servo da prokljuvim gde je u prekidu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..ljubitelj napisao:Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Ševrolet problemčići
U to ne sumnjam, sugava centrala za parking senzore za Astru H je 40.000din, isto kao i palica menjaca za Astru G.
Nenormalne cene, za nista...
Nenormalne cene, za nista...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Day Walker napisao:Ne! Nemam nulu viska vec kazem koliko kosta originalni deo iz ovlascenog servisa..ljubitelj napisao:Imas jednu nulu viska.100 evra plus transportni troskovi npr Sanden.Day Walker napisao:kompresor kosta oko 1000e
Mozda kod preprodavaca ili u originalnoj kutiji proizvodjaca vozila se napumpa cena koju navodis.

Nasumice pogledam za Hyundai Accent, cena Denso kompresora oko 95eura, cena Delphi kompresora oko 65eura. I slicne cene, najskuplji set kompresor manje od 300 evra.
Verovatno je slicna cena i za ovaj Hyu.
Ali je cena specijalizovane prodavnice sa svim garancijama, nova roba i naravno bez "poreza" prepakivanja u ambalazu ovlascenog servisa.
Denso je dosta zastupljen u prvoj ugradnji na traci, tj to je original kvalitet.
Re: Ševrolet problemčići
Polovan za G4 100-120eur
T
T
Re: Ševrolet problemčići
Suzava se prica oko serva.
Cak iako je nesto skuplje riknulo, mislim da znam kako da mu fiksiram tvrdocu na mekse, tj moze da se kontrolise preko jednoh elektro ventila. Samo je bitna amperaza koju prima, tako da mogu cak i da mu zeznem dinamicku funkciju,ali da ga nacinim malo prijatnijim...
Lagano napustam teoriju da mi fali impuls sa meraca brzine. Mislim da je greska u tom ventilu, on je negde kod tocka, tj. savrseno mesto gde su aljkavi majstori jos nesto mogli da polome.
Za sada sam se malo vratio u literaturu, uskoro u garazu
Cak iako je nesto skuplje riknulo, mislim da znam kako da mu fiksiram tvrdocu na mekse, tj moze da se kontrolise preko jednoh elektro ventila. Samo je bitna amperaza koju prima, tako da mogu cak i da mu zeznem dinamicku funkciju,ali da ga nacinim malo prijatnijim...
Lagano napustam teoriju da mi fali impuls sa meraca brzine. Mislim da je greska u tom ventilu, on je negde kod tocka, tj. savrseno mesto gde su aljkavi majstori jos nesto mogli da polome.
Za sada sam se malo vratio u literaturu, uskoro u garazu

The variable effort steering (VES) system uses the speed sensitive power steering (SSPS) control module to control current to an electromagnetic rotary actuator. The SSPS control module commands current from 0.50-1.05 amperes to the actuator. At low speeds, approximately 1 ampere of current is commanded, which provides full power assist. At medium speeds, 0.78-0.90 amperes of current is commanded and moderate steering is provided. At high speeds, the SSPS control module will command a current between 0.50-0.77 amperes, which provides minimal steering assist. The lower the commanded current, the less power steering assist is provided.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Ševrolet problemčići
Ali zar nije logicno da amperaza koju salje taj ventil zavisi upravo od trenutne brzine? Samo pitanje odakle on dobija podatak o brzini, ili je sam "meri"
Re: Ševrolet problemčići
Kao sto sam i obecao, imao sam blic posetu garazi pred spavanje
Nanjusio sam da je taj ventil, proucavajuci dokumentaciju i bio u pravu!
ZAISTA SU KONJINE OD MAJSTORA I NJEGA POLOMILE
NAsao sam ga negde na dnu motornog prostora, jedva gurno ruku do lakata, ocistio polomljene komade, ocistio ga WD40, spojio nazad i RADI ko lutka!
Moracu jedino nekom vezanicom da ga tu trajno fiksiram ,ali to kad budem ponovo bio raspolozen.
Posle probna voznja, uzivancija i malo puskiranje.
NApokon sam zadovoljan, sredjeno je sve sto sam hteo da sredim, ostaje da stigne parking senzor iz China mainland

EDIT: odgovor na pitanje iznad:


Nanjusio sam da je taj ventil, proucavajuci dokumentaciju i bio u pravu!
ZAISTA SU KONJINE OD MAJSTORA I NJEGA POLOMILE

NAsao sam ga negde na dnu motornog prostora, jedva gurno ruku do lakata, ocistio polomljene komade, ocistio ga WD40, spojio nazad i RADI ko lutka!
Moracu jedino nekom vezanicom da ga tu trajno fiksiram ,ali to kad budem ponovo bio raspolozen.
Posle probna voznja, uzivancija i malo puskiranje.
NApokon sam zadovoljan, sredjeno je sve sto sam hteo da sredim, ostaje da stigne parking senzor iz China mainland


EDIT: odgovor na pitanje iznad:

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ševrolet problemčići
Ove seme su keva za odrzavanje kola, da nisam njih imao, mogao sam da se slikam, malo one, malo google, malo forumcic, i prosljaka sve, jedno po jedno...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
I onda ti daj nov auto "majstorima" u šake. Ne-dam, nek' vlaži.
Svaka čast Baxe, neverovatna volja i upornost, ali i znanje da se reše problemi.

Svaka čast Baxe, neverovatna volja i upornost, ali i znanje da se reše problemi.
