Cita drug ovu temu i kaze: da mu uplatis kasko i da mu napravis totalku
Ševrolet problemčići
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Garancija?
Cita drug ovu temu i kaze: da mu uplatis kasko i da mu napravis totalku
Cita drug ovu temu i kaze: da mu uplatis kasko i da mu napravis totalku
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- Day Walker
- Postovi: 23565
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Pa vratice ga kod majstora, to je sad definitivno, ali od njih vajde nema, a ni od ovlascenog.
Nema to ko ovde da popravi, to je realnost na terenu.
Vec sam pisao da su usput razjebali pola auta, koji je bio ispravan na tim komponentama.
Ovo je jedna tuzna prica, o tome da se ne isplati popravljati auto u ovoj zemlji.
Kupi, vozi dokle ide, posle ili uvaljuj, ili na otpad ako si posten...
Otkud sad izbija ta voda, nek ide u persun.
Mozda je pukla i glava, kakvi su dundjeri, ko zna sta su sklopili nazad...
Nema to ko ovde da popravi, to je realnost na terenu.
Vec sam pisao da su usput razjebali pola auta, koji je bio ispravan na tim komponentama.
Ovo je jedna tuzna prica, o tome da se ne isplati popravljati auto u ovoj zemlji.
Kupi, vozi dokle ide, posle ili uvaljuj, ili na otpad ako si posten...
Otkud sad izbija ta voda, nek ide u persun.
Mozda je pukla i glava, kakvi su dundjeri, ko zna sta su sklopili nazad...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Odradi proveru rashladnog sistema. Na telefonu sam ali trazi na yt Ericthecarguy. Ima bas 2 3 videa o tome.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24869
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Pazite da nije pomesao vodu i ulje, onda je stvarno cao zdravo. Jel dimi pojacano na auspuhu?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
draganford
- Postovi: 31
- Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
- Lokacija: beograd
Re: Ševrolet problemčići
nevalja hladnjak
Re: Ševrolet problemčići
Ne dimi nista, ne vidi se da je pomesao vodu i ulje. Ne dize temp na skali. Samo kad se optereti jako motor krene da kljuca, i izbija.
Meni se cini kao da kljuca iz hladnjaka, mozda nije ozracen.
Takodje meni se cini da cujem neki sistanje iz zone hladnjaka, kao da ima rupicu, ali ne vidim gde.
Jedno od creva je menjano, i ne deluje da je neki kvalitet stavljen
Meni se cini kao da kljuca iz hladnjaka, mozda nije ozracen.
Takodje meni se cini da cujem neki sistanje iz zone hladnjaka, kao da ima rupicu, ali ne vidim gde.
Jedno od creva je menjano, i ne deluje da je neki kvalitet stavljen
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Obicno je dihtung probio tako da naduvava pritisak u rashladni sistem (meni se to desilo na MG isti simptomi kao tebi) pa cujes to kljucanje. Ali, posto je motor skoro sklopljen, moze da bude da nisu stegli glavu kako treba ili su je stegli ali pogresnim redosledom zatezanja pa se iskrivila. Moze da bude i da je sistem ne ozracen ali to bi ti se pokazalo odmah.
Re: Ševrolet problemčići
Voyio sam ga jutros, kad se normalno vozi ne desava se nista...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Stvarno, ali stvarno ne razumem ljude koji ovako rade i voze? Čemu to uopšte? Pa nije to Ferari majku mu poljubim nego skrnavi Ševrole ili još bolje rečeno Daevu... I još posle generalke? Pa naravno da će da se razleti u tri lepe, samo je pitanje vremena...Bax napisao:On ga nacipio, onako sportski, kako on uglavnom vozi, 6500 obrtaja pa satanje
- Uroš S.
- Postovi: 11014
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Ševrolet problemčići
Nema veze, to je njegov radni opseg, ako su stavili crveno na lupam 7000, on mora na 6900 da radi ko sat.
Huawei P6 via TT
Huawei P6 via TT
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Standardna voznja u Epici na 6500 obrtaja? To je malo previse.
Mozda ju je vozio tako u startu ako recimo treba prvo da se razradi.
Mozda ju je vozio tako u startu ako recimo treba prvo da se razradi.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32517
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ševrolet problemčići
Taj motor po specifikaciji ima 141KS na 6400 obrtaja tako da ako hoces da izvučeš maksimum iz njega moraš da ga teraš tako visoko. Sad da li je to trebalo raditi ili ne 1700km posle generalne, ne znam.
Tapatalk with Desire 500
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ševrolet problemčići
Ko ga je vozio, on zna da tako automatik salta, da bi isao u preticanje, on sam dize na 6500 obrtaja. Ti obrtaji za ispravan auto su nista, ja sam ubogog Punta stalno terao u blokadu. Postoji problem sa motorom, dobro je da je sad pokazao, da se ne sramotim pred kupcima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.


