Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od steva_anya »

Garancija?

Cita drug ovu temu i kaze: da mu uplatis kasko i da mu napravis totalku :kezo:
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Day Walker »

Realno dobra ideja :D
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Pa vratice ga kod majstora, to je sad definitivno, ali od njih vajde nema, a ni od ovlascenog.
Nema to ko ovde da popravi, to je realnost na terenu.
Vec sam pisao da su usput razjebali pola auta, koji je bio ispravan na tim komponentama.

Ovo je jedna tuzna prica, o tome da se ne isplati popravljati auto u ovoj zemlji.
Kupi, vozi dokle ide, posle ili uvaljuj, ili na otpad ako si posten...

Otkud sad izbija ta voda, nek ide u persun.

Mozda je pukla i glava, kakvi su dundjeri, ko zna sta su sklopili nazad...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10896
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Ševrolet problemčići

Post od sebekkg »

Odradi proveru rashladnog sistema. Na telefonu sam ali trazi na yt Ericthecarguy. Ima bas 2 3 videa o tome.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od dragvorl »

Pazite da nije pomesao vodu i ulje, onda je stvarno cao zdravo. Jel dimi pojacano na auspuhu?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
draganford
Reactions:
Postovi: 31
Pridružio se: 19 Mar 2014, 19:56
Lokacija: beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od draganford »

nevalja hladnjak
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ne dimi nista, ne vidi se da je pomesao vodu i ulje. Ne dize temp na skali. Samo kad se optereti jako motor krene da kljuca, i izbija.

Meni se cini kao da kljuca iz hladnjaka, mozda nije ozracen.
Takodje meni se cini da cujem neki sistanje iz zone hladnjaka, kao da ima rupicu, ali ne vidim gde.
Jedno od creva je menjano, i ne deluje da je neki kvalitet stavljen
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

Obicno je dihtung probio tako da naduvava pritisak u rashladni sistem (meni se to desilo na MG isti simptomi kao tebi) pa cujes to kljucanje. Ali, posto je motor skoro sklopljen, moze da bude da nisu stegli glavu kako treba ili su je stegli ali pogresnim redosledom zatezanja pa se iskrivila. Moze da bude i da je sistem ne ozracen ali to bi ti se pokazalo odmah.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Voyio sam ga jutros, kad se normalno vozi ne desava se nista...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Bax napisao:On ga nacipio, onako sportski, kako on uglavnom vozi, 6500 obrtaja pa satanje
Stvarno, ali stvarno ne razumem ljude koji ovako rade i voze? Čemu to uopšte? Pa nije to Ferari majku mu poljubim nego skrnavi Ševrole ili još bolje rečeno Daevu... I još posle generalke? Pa naravno da će da se razleti u tri lepe, samo je pitanje vremena... :glavomuzid: :glavomuzid: :glavomuzid:
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10991
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Ševrolet problemčići

Post od Uroš S. »

Nema veze, to je njegov radni opseg, ako su stavili crveno na lupam 7000, on mora na 6900 da radi ko sat.

Huawei P6 via TT
Korisnikov avatar
steva_anya
Reactions:
Postovi: 5456
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od steva_anya »

Standardna voznja u Epici na 6500 obrtaja? To je malo previse.
Mozda ju je vozio tako u startu ako recimo treba prvo da se razradi.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

Auto definitivno nije za svakog... Nekom da daš i nakovanj on će ga pokvariti. :nonono:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32208
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ševrolet problemčići

Post od trojanac »

Taj motor po specifikaciji ima 141KS na 6400 obrtaja tako da ako hoces da izvučeš maksimum iz njega moraš da ga teraš tako visoko. Sad da li je to trebalo raditi ili ne 1700km posle generalne, ne znam.

Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ko ga je vozio, on zna da tako automatik salta, da bi isao u preticanje, on sam dize na 6500 obrtaja. Ti obrtaji za ispravan auto su nista, ja sam ubogog Punta stalno terao u blokadu. Postoji problem sa motorom, dobro je da je sad pokazao, da se ne sramotim pred kupcima.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Odgovori