Ševrolet problemčići

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21792
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ševrolet problemčići

Post od nidza »

Na kraju krajeva, to je automatik, ne bi trebalo damožeš da ga prevrtiš u D ni da hoćeš, jedino u 2 i 3.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Spalio je i ulje, pola litre.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21792
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Ševrolet problemčići

Post od nidza »

Očigledno tom motoru ne prija da se toliko gazi, jer je malo iznad proseka svilen - doduše ja bih i očekivao za takav auto nešto slično i ponašao se shodno tome. Mislim da smo našli razlog za sve generalne do sad.

Da li mu je stvarno automatik sam dopustio ili je manuelno vraćao menjač? Šta znam, ja se tako ne odnosim prema kolima, čak ni prema službenim. Da, stisnem često, ali na kratko. Možda se samo pregrejao, moguće i motor i menjač zajedno, jer nisu predviđeni da se voze trke sa njima.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

Bax napisao:Voyio sam ga jutros, kad se normalno vozi ne desava se nista...
Onda je defitnivno ono sto sam ti napisao. Identicno mi se MG ponasao. Ako teram do 3000 rpm on cuti i njori. Cim ga malo nagazim on izbacuje vodu. Ako ti je to, nije strasno. Uraditi hidrotest videti da glava nije pukla, poravnati, novi dihtung i to je to.

Inace, ja ne znam zasto i dalje se svi pridrzavaju te mantre "prvih 1000 km" posle generalne lagano, ako je dobro uradjeno, teraj to odmah normalno. Ako ne valja pokazace odmah, a ne posle 1000 km. Meni je majstor koji je radio MG sklopio motor, ubacio u auto, radio u leru da vidimo da li neko crevo piski, proverio da nema izduvnih gasova u rashladnom sistemu, seli zajedno u auto, prva crveno, druga crveno, pun gas teraj. Na moju opasku, taze motor, odgovara, pa bolje sada da napravi sranje, delovi su novi, na leru su su dobro podmazali, motor je topao, sve se lepo zagrejalo, u tolerancijama je, pritisak ulja dobar, sta ima da ga razradjujes? Jeste gledali kako se testiraju novi motori u fabrici? Probni sto i pun gas. Kad ce da radi dobro ako nece kada je nanovo sastavljen? Tu je vise pitanje "propratnih" sistema (hladjenje) da nije nesto u kvaru pa da imas vremena da reagujes kao vozis lagano.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14281
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ševrolet problemčići

Post od Saša »

nidza napisao:Očigledno tom motoru ne prija da se toliko gazi, jer je malo iznad proseka svilen - doduše ja bih i očekivao za takav auto nešto slično i ponašao se shodno tome. Mislim da smo našli razlog za sve generalne do sad.
Pa to ja pričam "još od prvog vagona"... :D

To je bre auto za porodične potrebe - mame da odvedu decu do vrtića, baba da ode do pijace i nazad, nije to rasna sportska mašina pa da ga šaltaš stalno u crvenom... :D
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od sasa lbg »

Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ne znam, sad sve normalno radi, ubih se da ga u voznji iscimam, ali kad bi stao i krenuo da turiram mozda bi krenuo bi da izbacuje, kao da nema kapacitet da razladi na opterecenju, negde nesto stekce oko hladjenja. Mada kazaljka zakucana, motor ko bubica.

Da ga nije buraz vozio, ne bi ni provalio....
Taj automatik za izivljavanje ima onaj rezum, samo prve dve, i tad se motor usija, izgleda da nema kapacitet da oladi...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Одг: Ševrolet problemčići

Post od Paja »

sasa lbg napisao:
Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Ček bre, ulje je zamenjeno pre dva dana. Nenormalno je da spali pola litre ulja za jednu vožnju.
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Ševrolet problemčići

Post od McGruja »

Bax, proveri hladnjak, pumpu...
Nesto nije bas kako treba
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

paja napisao:
sasa lbg napisao:
Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Ček bre, ulje je zamenjeno pre dva dana. Nenormalno je da spali pola litre ulja za jednu vožnju.
Nije toliko mnogo sabio, izgleda da se dosta rasiri sa zagrevanjem.

Istina da je imao neko opadanje vode i pre, mozda ipak ima neki vazdusni cep...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Ševrolet problemčići

Post od Velja »

Kod proverenog mehaničara teraj to
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ševrolet problemčići

Post od Dzoni_m »

Jel menjana vodena pumpa?
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Ne znam, placeno je oko 3000 evra.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12162
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Ševrolet problemčići

Post od Bax »

Sad sam ga malo testirao.
Sta se dogadja.
Kad normalno vozis moze i ostrije ne desava se bas nista.
Kad urnises masinu sa rezimom prve dve brzine, gde je na svom maksimumu, desava se sledece.
Kad je u turi, nivo u posudi je nizi, kad se auto ostavi na ler, naglo krene da raste nivo u posudi, potom se upali drugi ventilator, i stabilizuje nivo, tj vrati u normalu.
Ako u tom trenutku ugasis auto, onda nema sta da stabilizuje vodu i krene da prska preko cepa.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Ševrolet problemčići

Post od Day Walker »

Znaci ima vazduha u sistemu.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Odgovori