Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Na kraju krajeva, to je automatik, ne bi trebalo damožeš da ga prevrtiš u D ni da hoćeš, jedino u 2 i 3.
Re: Ševrolet problemčići
Spalio je i ulje, pola litre.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Očigledno tom motoru ne prija da se toliko gazi, jer je malo iznad proseka svilen - doduše ja bih i očekivao za takav auto nešto slično i ponašao se shodno tome. Mislim da smo našli razlog za sve generalne do sad.
Da li mu je stvarno automatik sam dopustio ili je manuelno vraćao menjač? Šta znam, ja se tako ne odnosim prema kolima, čak ni prema službenim. Da, stisnem često, ali na kratko. Možda se samo pregrejao, moguće i motor i menjač zajedno, jer nisu predviđeni da se voze trke sa njima.
Da li mu je stvarno automatik sam dopustio ili je manuelno vraćao menjač? Šta znam, ja se tako ne odnosim prema kolima, čak ni prema službenim. Da, stisnem često, ali na kratko. Možda se samo pregrejao, moguće i motor i menjač zajedno, jer nisu predviđeni da se voze trke sa njima.
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Onda je defitnivno ono sto sam ti napisao. Identicno mi se MG ponasao. Ako teram do 3000 rpm on cuti i njori. Cim ga malo nagazim on izbacuje vodu. Ako ti je to, nije strasno. Uraditi hidrotest videti da glava nije pukla, poravnati, novi dihtung i to je to.Bax napisao:Voyio sam ga jutros, kad se normalno vozi ne desava se nista...
Inace, ja ne znam zasto i dalje se svi pridrzavaju te mantre "prvih 1000 km" posle generalne lagano, ako je dobro uradjeno, teraj to odmah normalno. Ako ne valja pokazace odmah, a ne posle 1000 km. Meni je majstor koji je radio MG sklopio motor, ubacio u auto, radio u leru da vidimo da li neko crevo piski, proverio da nema izduvnih gasova u rashladnom sistemu, seli zajedno u auto, prva crveno, druga crveno, pun gas teraj. Na moju opasku, taze motor, odgovara, pa bolje sada da napravi sranje, delovi su novi, na leru su su dobro podmazali, motor je topao, sve se lepo zagrejalo, u tolerancijama je, pritisak ulja dobar, sta ima da ga razradjujes? Jeste gledali kako se testiraju novi motori u fabrici? Probni sto i pun gas. Kad ce da radi dobro ako nece kada je nanovo sastavljen? Tu je vise pitanje "propratnih" sistema (hladjenje) da nije nesto u kvaru pa da imas vremena da reagujes kao vozis lagano.
- Saša
- Postovi: 14281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ševrolet problemčići
Pa to ja pričam "još od prvog vagona"...nidza napisao:Očigledno tom motoru ne prija da se toliko gazi, jer je malo iznad proseka svilen - doduše ja bih i očekivao za takav auto nešto slično i ponašao se shodno tome. Mislim da smo našli razlog za sve generalne do sad.

To je bre auto za porodične potrebe - mame da odvedu decu do vrtića, baba da ode do pijace i nazad, nije to rasna sportska mašina pa da ga šaltaš stalno u crvenom...

- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: Ševrolet problemčići
To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Re: Ševrolet problemčići
Ne znam, sad sve normalno radi, ubih se da ga u voznji iscimam, ali kad bi stao i krenuo da turiram mozda bi krenuo bi da izbacuje, kao da nema kapacitet da razladi na opterecenju, negde nesto stekce oko hladjenja. Mada kazaljka zakucana, motor ko bubica.
Da ga nije buraz vozio, ne bi ni provalio....
Taj automatik za izivljavanje ima onaj rezum, samo prve dve, i tad se motor usija, izgleda da nema kapacitet da oladi...
Da ga nije buraz vozio, ne bi ni provalio....
Taj automatik za izivljavanje ima onaj rezum, samo prve dve, i tad se motor usija, izgleda da nema kapacitet da oladi...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Одг: Ševrolet problemčići
Ček bre, ulje je zamenjeno pre dva dana. Nenormalno je da spali pola litre ulja za jednu vožnju.sasa lbg napisao:To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Re: Ševrolet problemčići
Bax, proveri hladnjak, pumpu...
Nesto nije bas kako treba
Nesto nije bas kako treba
Re: Ševrolet problemčići
Nije toliko mnogo sabio, izgleda da se dosta rasiri sa zagrevanjem.paja napisao:Ček bre, ulje je zamenjeno pre dva dana. Nenormalno je da spali pola litre ulja za jednu vožnju.sasa lbg napisao:To nije nista,ocekivano posle generalne kad se menjaju karike i klipovi prosto treba 4-5000 da sve legne i postigne normalnu potrosnju ulja.Bax napisao:Spalio je i ulje, pola litre.
Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока
Istina da je imao neko opadanje vode i pre, mozda ipak ima neki vazdusni cep...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Kod proverenog mehaničara teraj to
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Jel menjana vodena pumpa?
Re: Ševrolet problemčići
Ne znam, placeno je oko 3000 evra.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Sad sam ga malo testirao.
Sta se dogadja.
Kad normalno vozis moze i ostrije ne desava se bas nista.
Kad urnises masinu sa rezimom prve dve brzine, gde je na svom maksimumu, desava se sledece.
Kad je u turi, nivo u posudi je nizi, kad se auto ostavi na ler, naglo krene da raste nivo u posudi, potom se upali drugi ventilator, i stabilizuje nivo, tj vrati u normalu.
Ako u tom trenutku ugasis auto, onda nema sta da stabilizuje vodu i krene da prska preko cepa.
Sta se dogadja.
Kad normalno vozis moze i ostrije ne desava se bas nista.
Kad urnises masinu sa rezimom prve dve brzine, gde je na svom maksimumu, desava se sledece.
Kad je u turi, nivo u posudi je nizi, kad se auto ostavi na ler, naglo krene da raste nivo u posudi, potom se upali drugi ventilator, i stabilizuje nivo, tj vrati u normalu.
Ako u tom trenutku ugasis auto, onda nema sta da stabilizuje vodu i krene da prska preko cepa.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23528
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd