Ovo što smo danas rastavili će lako da se sastavi, to su oplate enterijera, sedišta i tapaciri, ništa posebno, šaka šrafova. Iz motora smo isterali vodu, interkuler crevo odvojili i izašla je voda, to je isprano i suši se. Patos i stranice enterijera do armaturne table su očišćeni, mada bi to ipak trebalo preći opet. ECU je ispravan, i tako.
Bravo momci
Danas sam kratko naleteo - u Sat-u je Alvirko pravio patrolu šta je sve uništeno od puteva, a imao je i prilog o tome šta raditi sa kolima posle poplave, skinuću kansije sa net-a.
Da pohvalim sve momke koji su bili, Urosa, Paju, Baxa, Rakhila, i na kraju Ljubitelja, koji je dosao kasnije, ali je to nadoknadio poznavanjem materije. Svi su lepo radili, izumirali po suncu, dosta se uradilo, ali posao realno nije ni na trecini puta do kraja. Muke su tek pocele, a valjda ce uspeti sve to da se dovede u funkcionalno stanje.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ima posla, dosta je tu ostalo zdravih stvari, izbacena je voda sto su rekle kolege, aku je vrisnuo.
Licnio mislim da ce biti cupavo da se to pokrene i da proradi, bez nekih razumnih ulaganja, ali nada uvek postoji, za sada je reseno goruce, u ulje je uslo oko 1l vode, ali to nismo ispustali, jer u karteru to ne bi trebalo da je problem. Ako se pokrene bice do jaja....
Inace auto je komplet bio u mulju sa svih strana, tako da situacija nije ruzicasta.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.