Potopljeni Punto - povratak u život
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bilo bi dobro imati neku dijagnostiku i gledati sta se desava. Verujem da bi olaksalo posao.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa s obzirom da je sve redom usrano vodom i muljem, od imobilajzera do raznih motorica, dizni i kompjutera, sreca ce trebati da se pokrene.nikaragva napisao:Zbog elektronike i kompjutera ili ?
To je dizel, relativno ga je jednostavno upaliti, ako ima goriva i kompresije
Tu ce najvise problema praviti (mozda) razni senzori, ako deluju ispravno, a u stvari brljave.
Najlakse je kibicovati i komentarisati doduse, ja bih jos jednom odao priznanje momcima.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Dizne, senzor radilice, pumpa niskog pritiska, pumpa visokog pritiska
Ako sve radi, i ispravna instalacija upalice
Imobilizer manje vise
Ali ne sumnjam u ekipu
Fiat radi na nekoj verziji ELM kabla?
Ako sve radi, i ispravna instalacija upalice
Imobilizer manje vise

Ali ne sumnjam u ekipu
Fiat radi na nekoj verziji ELM kabla?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
@dragcorl
Pa tako sam i ja rekao
Meni je tu veci problem rastaviti tablu i sve ponovo lepo sastaviti. Vise bih se toga plasio. Treba zivaca za to
Pa tako sam i ja rekao

Meni je tu veci problem rastaviti tablu i sve ponovo lepo sastaviti. Vise bih se toga plasio. Treba zivaca za to

- TheWickerMan
- Postovi: 11214
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
@ mcgruja
Fiat radi na klasika ELM 327 od 10e, i FiatEcuScanu, ako se ima modifikovan sa prekidačima ELM, može da se pristupi i Airbag centrali a ako je.klasika, onda samo motornom ECUu.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Fiat radi na klasika ELM 327 od 10e, i FiatEcuScanu, ako se ima modifikovan sa prekidačima ELM, može da se pristupi i Airbag centrali a ako je.klasika, onda samo motornom ECUu.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk
- Johnny Steam
- Postovi: 66
- Pridružio se: 21 Apr 2012, 00:02
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Najpametnijepaja napisao:Sedišta idu sva nova.

Bio danas S@rance kod mene, pa i rece za sedista. Koja god da uzme, cekam da ih operem, pa tek onda u auto


A i uradio sam mu patose, plastike i pranje spolja na Pezou 405 sto trenutno vozi. Nazalost nisam imao vremena da ga picnem kako valja i dolikuje, ali najbitnije je odradjeno

A i odradjena jedna Fiesta iz Obrenovca, vise ovde ako ikoga interesuje

Pozz ljudi, svaka vam cast i srecan rad!
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
zamenjeno ulje sa filterom.
zamenjen filter goriva.
izvadjena pumpa goriva iz rezervoara.
testirani grejaci, sva 4 ispravna.
raskopcana komplet elektrika kabine, kontakt brava takodje.
Probano verglanje, ok. Anlaser radi ok. Testirana kutija osiguraca, ne vuce struju na masu.
Izvadjen elektromotor upravljaca. Neka kutijica naknadno ugradjena koja je zavrsila karijeru (centralna ili alarm). Postoji dodatni relej naknadno ubacen u instalaciju, kazu oni koji prepoznaju da je rec o Zederu.
Probali smo na blef sa izvadjenom pumpom i poluraskacenom kontakt bravom i otkacenom instalacijom kabine i onako lepo zvuci, kao da ce da prihvati ali nema paljenja. Aku nije dovoljno jak da dovoljno brzo obrce motor, muci se.
Akumulator koji je bio na raspolaganju je pomalo prazan stigao, u mirovanju dobaci do 12.2-12.3V ali je pri opterecenju odmah napona pao na 11.2V.
Ja sam otisao pre nego sto je stiglo sveze gorivo.
Ostala je dilema moze li uopste da radi glavni kompjuter, imobilizator sa raskacenom polovinom kontakt brave i ostatkom instalacije prednje konzole.
Uglavnom, nije motor upalio ali glavni kompjuter jeste aktivirao grejace, sto je verifikovano ampermetrom. U instalaciji ubrizgavanja je verovatno ostao vazduh nakon otvaranja kucista filtera.
U karteru je bilo vode kao i u samom rezervoaru, o tome ce vise moci da kazu oni koji su direktno to resavali.
Za dalje napunjen akumulator odnosno kablovi za paljenje, postavljena pumpa za gorivo i elektricki povezana (sada je raskacena i tako je probano bez nje). I da proucimo koji su konektori za CAN bus instalaciju i njih da povezemo.
To su neka moja zapazanja.
zamenjen filter goriva.
izvadjena pumpa goriva iz rezervoara.
testirani grejaci, sva 4 ispravna.
raskopcana komplet elektrika kabine, kontakt brava takodje.
Probano verglanje, ok. Anlaser radi ok. Testirana kutija osiguraca, ne vuce struju na masu.
Izvadjen elektromotor upravljaca. Neka kutijica naknadno ugradjena koja je zavrsila karijeru (centralna ili alarm). Postoji dodatni relej naknadno ubacen u instalaciju, kazu oni koji prepoznaju da je rec o Zederu.
Probali smo na blef sa izvadjenom pumpom i poluraskacenom kontakt bravom i otkacenom instalacijom kabine i onako lepo zvuci, kao da ce da prihvati ali nema paljenja. Aku nije dovoljno jak da dovoljno brzo obrce motor, muci se.
Akumulator koji je bio na raspolaganju je pomalo prazan stigao, u mirovanju dobaci do 12.2-12.3V ali je pri opterecenju odmah napona pao na 11.2V.
Ja sam otisao pre nego sto je stiglo sveze gorivo.
Ostala je dilema moze li uopste da radi glavni kompjuter, imobilizator sa raskacenom polovinom kontakt brave i ostatkom instalacije prednje konzole.
Uglavnom, nije motor upalio ali glavni kompjuter jeste aktivirao grejace, sto je verifikovano ampermetrom. U instalaciji ubrizgavanja je verovatno ostao vazduh nakon otvaranja kucista filtera.
U karteru je bilo vode kao i u samom rezervoaru, o tome ce vise moci da kazu oni koji su direktno to resavali.
Za dalje napunjen akumulator odnosno kablovi za paljenje, postavljena pumpa za gorivo i elektricki povezana (sada je raskacena i tako je probano bez nje). I da proucimo koji su konektori za CAN bus instalaciju i njih da povezemo.
To su neka moja zapazanja.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bio sam danas svratio, nisam nesto puno pomogao.
Sklonio sam ogradu od akua, tako da moze bilo koji da se ubaci.
Doneo sam sa Trojancem, filter goriva i kocionu tecnost, tri bocice, da ima i da se ispere sistem.
Kompresorom smo izbacili jos malo vode iz intercoolera.
Auto je alnasovao, ali nije sastavio, radi pumpa za gorivo i sabija gorivo u filter goriva.
Moguce da je problem sto je otkacena centrala za kod kljuc, ako je to ona sto je ispod volana....
Mada je i ona jako vlazna, i trebalo ju je skinuti. i eventualno otvoriti i osusiti.
Samo za potsetik, cini mi se da je polomljen jedan pin, na jednom od velikih dvozilnih dzekova koji idu u osiguracku kutiju u kabini (mada nisam siguran da tu treba da bude pin?).
Sklonio sam ogradu od akua, tako da moze bilo koji da se ubaci.
Doneo sam sa Trojancem, filter goriva i kocionu tecnost, tri bocice, da ima i da se ispere sistem.
Kompresorom smo izbacili jos malo vode iz intercoolera.
Auto je alnasovao, ali nije sastavio, radi pumpa za gorivo i sabija gorivo u filter goriva.
Moguce da je problem sto je otkacena centrala za kod kljuc, ako je to ona sto je ispod volana....
Mada je i ona jako vlazna, i trebalo ju je skinuti. i eventualno otvoriti i osusiti.
Samo za potsetik, cini mi se da je polomljen jedan pin, na jednom od velikih dvozilnih dzekova koji idu u osiguracku kutiju u kabini (mada nisam siguran da tu treba da bude pin?).
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- grujicd
- Postovi: 9067
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako sam dobro shvatio - urađeno je ono što je bilo najurgentnije da auto dalje ne propada? Jesmo li sad mirni po tom pitanju da nije ništa ultra hitno?
Sad je ostalo "samo" da se očisti ako ima još šta, da se sve očišćeno spoji i vrati nazad, stave sedišta itd. i da se pretrese i sredi elektronika - ako sam skapirao ovo zbog čega ne pali je najverovatnije u domenu elektronike?
Sad je ostalo "samo" da se očisti ako ima još šta, da se sve očišćeno spoji i vrati nazad, stave sedišta itd. i da se pretrese i sredi elektronika - ako sam skapirao ovo zbog čega ne pali je najverovatnije u domenu elektronike?
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ostalo je da Sale skine deo sa komandama klimatizacije i odnese kući da na miru ošisti i sredi, kao što je danas poneo instrumente i špulnu ablendera i migavaca. Kad se to vrati može da se pakuje cela tabla nazad. Tek kad se vrati tabla i poveže sva instalacija videće se da li će upaliti ili ne. Ako ne upali onda će se tražiti dalje, ali tada može da se spakuje cela kabina i da se na kraju krajeva auto otera majstoru.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa trebalo bi jos ispustiti , ili bar proveriti prisustvo vode u diferencijalu, i ocistiti kocnice, tj kocionu tecnost.
Ali problem je sto i dalje nemamo pojma sta je sve crklo, od ovih preskupih stvari, a sta nije.
Pogled na neku elektorniku, verovatno centralna, ili alarm, je bila zasu, to je sve unutra oksidovalo...
Ima ta neka centrala ispod volana, verovatno imobilajzer, isto napunjena sa vodom.
Ja sam pristalica, sporijeg demontiranja, kad se vrati ta tabla, pokusace se ponovo sa paljenjem, do tada nema nista.
E da, rade i ventilatori kabine
NE znam sto ste brze bolje, zapeli sa tim skidanjem table, kad smo se danas drndali da ga pokrenemo?
Ali problem je sto i dalje nemamo pojma sta je sve crklo, od ovih preskupih stvari, a sta nije.
Pogled na neku elektorniku, verovatno centralna, ili alarm, je bila zasu, to je sve unutra oksidovalo...
Ima ta neka centrala ispod volana, verovatno imobilajzer, isto napunjena sa vodom.
Ja sam pristalica, sporijeg demontiranja, kad se vrati ta tabla, pokusace se ponovo sa paljenjem, do tada nema nista.
E da, rade i ventilatori kabine

NE znam sto ste brze bolje, zapeli sa tim skidanjem table, kad smo se danas drndali da ga pokrenemo?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Plasticni prsten sto drzi pumpu sam sa Grujom skidao, iako nismo jako forsirali prsten je pukao kao staklo, neverovatno kako je krta plastika. Voda je usla u rezeroar, odma se videlo. Gorivo sa malo primesa vode smo odvojili u posebnu kantu pa neka se posle jos jedanput izvrsi separaija od vode i moze da se koristi za pranje delova ili slicno. Prljave vode bilo je oko 5 litara. Rezervoar ispraznjen i osusen koliko se to moglo, nasuto oko 4l diesela. Prsten cu probati da spojim a Ljubitelj ce videti za selnu koju mislimo da spojimo sa prstenom da je drzi. Takodje armatura ispred vozaca i suvozaca je mukom skinuta, morali smo i komande na volanu da skidamo kao i motor elektro serva da bi armaturu oslobodili.

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13589
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sem napisanog ja mislim da vraćanje table uopšte neće skoro, ima tu još mnogo da se pere...
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bax, a šta bi mi radili dok ti nisi stigao? Ulje i gorivo su izvađeni za pola sata. Ostala je tabla ili da blejimo.
Nego, moram da pomenem druga Pantu koji je sam uradio mali servis i demonstrirao neke nove alate.

Bajkera koji je, osim što je polomio ono za šta je rekao da je lako lomljivo
razdvojio žito od kukolja i sedeo u čudnim pozama


Naravno i Saleta koji je došao paradno obučen, odmah oteo instrumente da nosi kući da čisti, a na kraju se ozbiljno naradio.
To što je otvorio komandno vozilo nećemo ni da pominjemo.
Moram da pomenem i Trojketa koji je sve zagradio, a onda uspeo da zaključa ključeve u kolima.
Ostali su bili standardni.
Nego, moram da pomenem druga Pantu koji je sam uradio mali servis i demonstrirao neke nove alate.


Bajkera koji je, osim što je polomio ono za šta je rekao da je lako lomljivo



Naravno i Saleta koji je došao paradno obučen, odmah oteo instrumente da nosi kući da čisti, a na kraju se ozbiljno naradio.
To što je otvorio komandno vozilo nećemo ni da pominjemo.
Moram da pomenem i Trojketa koji je sve zagradio, a onda uspeo da zaključa ključeve u kolima.

Ostali su bili standardni.