
Na magistrali mogu benzinci da budu ekonomični, to im je najniži pik potrošnje. Sporiji i brži proseci više odstupaju od dizelaša, tako da su navedene potrošnje skroz očekivane.
Tapatalk Pro

 Drugar na Stilu 1.9 jtd 115 konja na magistrali trosi ispod 4 litre bez problema po ogranicenjima, ravan put, prelazi tu rutu nekoliko puta mesecno. Ja sam pocetkom godine imao potrosnju sa 1.4 benzincem do Subotice u idealnim uslovima da kazem oko 4.5 litre, drzao sam 70 tempo. A do SLO pogledaj koliko je trosio. Nemoj da potezes tako brzo bez argumenata. To sto neko ne zna, nece ili nema potrebe da vozi ekonomicno je potpuno druga stvar.
 Drugar na Stilu 1.9 jtd 115 konja na magistrali trosi ispod 4 litre bez problema po ogranicenjima, ravan put, prelazi tu rutu nekoliko puta mesecno. Ja sam pocetkom godine imao potrosnju sa 1.4 benzincem do Subotice u idealnim uslovima da kazem oko 4.5 litre, drzao sam 70 tempo. A do SLO pogledaj koliko je trosio. Nemoj da potezes tako brzo bez argumenata. To sto neko ne zna, nece ili nema potrebe da vozi ekonomicno je potpuno druga stvar.
 
 

Moze a ne mora da znaci, to sto ima manje konja ne znaci da ce manje trositi, zavisi tu dosta i od karakteristike motora, mase auta, prenosnih odnosa, efikasnosti motora, itd...Ako on na 7k obrtaja postize 100 konja, a ovaj na 2000 140 konja. Hipoteticki, ali je primer.Day Walker napisao:Jedno je benzinac sa 100ks a drugo sa 140ks.


Svaka cast drugaru na strpljenju. Ja sam skoro pokusao da spustim potrosnju najvise sto mogu i posle 20km trase koju stalno prelazim (10km magistrala,10km lokalni put kroz naselje) komp je pokazivao 3.9. Sve po ogranicenjima, 80-50km/h. Smorio sam se maksimalnodragvorl napisao:Odakle li ti vadis sve te brojke i statistike, leba ti?Drugar na Stilu 1.9 jtd 115 konja na magistrali trosi ispod 4 litre bez problema po ogranicenjima, ravan put, prelazi tu rutu nekoliko puta mesecno. Ja sam pocetkom godine imao potrosnju sa 1.4 benzincem do Subotice u idealnim uslovima da kazem oko 4.5 litre, drzao sam 70 tempo. A do SLO pogledaj koliko je trosio. Nemoj da potezes tako brzo bez argumenata. To sto neko ne zna, nece ili nema potrebe da vozi ekonomicno je potpuno druga stvar.
 
  I nizbrdo.
 I nizbrdo.
 Jedino vetar moze da ima veliki uticaj, ali danas je bas slab... Inace zadnji rezervoar (bas sam danas punio posle 1200km) je po bordu bio 4,1L a u racunu 4,3L, dosta velika razlika, do sada nije bila tolika. Verovatno sam prosli put sipao nesto manje dizela, a danas sam ga prelio.. Jedno je sigurno po parama je potpuno isto kao I LPG Peugeot (LPG je 2x jeftiniji od dizela) a Peugeot je na istoj deonici trosio tacno 2x vise LPGa. jedino gde je razlika drsticna je na putovanjima gde kada sam Peugeota mucio potrosnja je rasla I preko 11L a kod BMWa nema drasticnog povecanja (mada dodje na isto skoro 2x razlika u potrosnji). E I benzinski deo kod Peugeot-a nisam racunao oko 20L mesecno...
 Jedino vetar moze da ima veliki uticaj, ali danas je bas slab... Inace zadnji rezervoar (bas sam danas punio posle 1200km) je po bordu bio 4,1L a u racunu 4,3L, dosta velika razlika, do sada nije bila tolika. Verovatno sam prosli put sipao nesto manje dizela, a danas sam ga prelio.. Jedno je sigurno po parama je potpuno isto kao I LPG Peugeot (LPG je 2x jeftiniji od dizela) a Peugeot je na istoj deonici trosio tacno 2x vise LPGa. jedino gde je razlika drsticna je na putovanjima gde kada sam Peugeota mucio potrosnja je rasla I preko 11L a kod BMWa nema drasticnog povecanja (mada dodje na isto skoro 2x razlika u potrosnji). E I benzinski deo kod Peugeot-a nisam racunao oko 20L mesecno...