Potopljeni Punto - povratak u život
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Mislim da je alat za skidanje poseban, a i one su kako ljubitelj kaže lomljive i osetljive ko mozak... Mi možemo da se poigramo sa kablom i konektorom ako je do toga, za dalje je ipak bolje ne pipati, samo skidanje i čišćenje nije toliko skupo da bi rizikovali.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ok. Dizne ćemo rešiti.
Nego da bi mogli da počnemo bilo šta da vraćamo treba kupiti onaj filc i treba konačno Džoniju oterati sve plastike uključujući i tablu. Ja mu sedište svesno ne nosim jer ono ide na kraju.
Nego da bi mogli da počnemo bilo šta da vraćamo treba kupiti onaj filc i treba konačno Džoniju oterati sve plastike uključujući i tablu. Ja mu sedište svesno ne nosim jer ono ide na kraju.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Potop na ulici ali to je sporedno. Za dnevnik, prema opreznom ocekivanju motor je ok, sva glavna elektronika je prezivela. Ne znamo stanje elektro motora volana i njegovog kompjutera. Instrument tabla delimicno i ograniceno radi, skala obrtomera zapinje mehanicki izgleda, nivo goriva je nula ali to moze da bude i zbog nedostatka signala plovka (sto sugeris dijagnostika), skala radne temperature motora radi korektno, brzinomer nemamo pojma jer auto stoji u mestu.
Trip kompjuter displej je pomalo slogiran, nesto pokazuje ali nije to sigurno rad kako treba.
Pumpa u rezervoaru radi ko nova, tj nabija pritisak bez preterane buke- kako treba.
Novi aku se odlicno pokazao, veoma dobra startna struja. jeste toplo ali treba vrteti dizel onoliko vremena koliko je upotrebljeno.
Sto se te jedne dizne (i cilindra) tice postoji sumnja na elektro instalaciju jer je signal struje koji se vidi na glim lampici razlicit od onoga na susednoj dizni, prigusen po intezitetu.
Posle malo mrdanja konektora i kabla na jedan trenutak je kao poceo da radi taj cilindar.
Sa druge strane, mehanicki udarac po kucistu dizne dovodi do promene u radu.
Moja sada naknadna pamet mi sugerise da je mozda voda usla u sam elektro deo brizgaljke i da nije uspela jos da ispari pa povremeno pravi delimicni krakti spoj medju namotajima.
Kako god, to ce se ispitati samo je potrebno instrumentom koji ce pokazati neke cifre odnosno posto je sada auto u voznom stanju kada se sastavi sve moze da se odveze kod "bosiste" na detaljan pregled svih dizni i ciscenje ili sta vec treba.
Sve u svemu, ova kriticna faza je okoncana sa skoro apsolutnim uspehom, motor je produvao pluca i zdrav je.
Turbina radi punim kapacitetom, par puta je nabila dovoljan pritisak da zbaci crevo sa interkulera (nedostaje selna koja je morala biti skinuta).
Merac protoka vazduha koji je bio potopljen u vodi je isto preziveo.
Sve u svemu, veliki plus za Fiat i kvalitet izrade elektro instalacije i pre svega osetljivih komponenti.
Ako bude slicne srece da je i kompjuter aribag sistema neostecen bice super.
Naknadne prepravke zicane instalacije su nas navele na razne sumnje ali se i to resilo.
Danas smo sve radili uz pratecu provalu oblaka, bez tehnicke dokumentacije i bez foto snimaka prethodnog stanja povezanosti konektora ali smo se nekako izborili i stigli na cilj.
Malo su i munje sevale oko nas dok smo cucali na goloim limu auta, tek da atmosfera bude kao na filmu.
I eto, Punto ce uskoro krenuti da se kotrlja na svojim tockovima....
Trip kompjuter displej je pomalo slogiran, nesto pokazuje ali nije to sigurno rad kako treba.
Pumpa u rezervoaru radi ko nova, tj nabija pritisak bez preterane buke- kako treba.
Novi aku se odlicno pokazao, veoma dobra startna struja. jeste toplo ali treba vrteti dizel onoliko vremena koliko je upotrebljeno.
Sto se te jedne dizne (i cilindra) tice postoji sumnja na elektro instalaciju jer je signal struje koji se vidi na glim lampici razlicit od onoga na susednoj dizni, prigusen po intezitetu.
Posle malo mrdanja konektora i kabla na jedan trenutak je kao poceo da radi taj cilindar.
Sa druge strane, mehanicki udarac po kucistu dizne dovodi do promene u radu.
Moja sada naknadna pamet mi sugerise da je mozda voda usla u sam elektro deo brizgaljke i da nije uspela jos da ispari pa povremeno pravi delimicni krakti spoj medju namotajima.
Kako god, to ce se ispitati samo je potrebno instrumentom koji ce pokazati neke cifre odnosno posto je sada auto u voznom stanju kada se sastavi sve moze da se odveze kod "bosiste" na detaljan pregled svih dizni i ciscenje ili sta vec treba.
Sve u svemu, ova kriticna faza je okoncana sa skoro apsolutnim uspehom, motor je produvao pluca i zdrav je.
Turbina radi punim kapacitetom, par puta je nabila dovoljan pritisak da zbaci crevo sa interkulera (nedostaje selna koja je morala biti skinuta).
Merac protoka vazduha koji je bio potopljen u vodi je isto preziveo.
Sve u svemu, veliki plus za Fiat i kvalitet izrade elektro instalacije i pre svega osetljivih komponenti.
Ako bude slicne srece da je i kompjuter aribag sistema neostecen bice super.
Naknadne prepravke zicane instalacije su nas navele na razne sumnje ali se i to resilo.
Danas smo sve radili uz pratecu provalu oblaka, bez tehnicke dokumentacije i bez foto snimaka prethodnog stanja povezanosti konektora ali smo se nekako izborili i stigli na cilj.
Malo su i munje sevale oko nas dok smo cucali na goloim limu auta, tek da atmosfera bude kao na filmu.
I eto, Punto ce uskoro krenuti da se kotrlja na svojim tockovima....
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Cestitke ekipi, napokon su krenule dobre vesti!
Ps. Bajkeru lepo si onaj polklopac sredio.
Ps. Bajkeru lepo si onaj polklopac sredio.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sad ga nagazite do kraja, kad je krenulo
Mnogo mi je krivo sto nisam blize.

- Saša
- Postovi: 14297
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako se za vikend sprema neka veća akcija - javite pa da nas dođe više, da pomognemo.Grujic napisao:Sledeća faza je da se sada auto detaljno očisti, to je krvav i pipav posao ali mora da se radi, sredstva, krpice, i udri.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Svaka cast!
Sent from my Xperia Z1
Sent from my Xperia Z1
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sledeca akcija je limitirana vremenom, pozeljno je da upece sunce, videcemo kako ce biti narednih dana
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sredio sam ono glupo prelivno crevce, tj iscupao patrljak...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Nadam se da ga nisi sredio u svom stilu 
Sent from my HTC One using Tapatalk

Sent from my HTC One using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24720
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Svaka cast momci!
Ovaj Bax psuje ko kocijas
Ovaj Bax psuje ko kocijas

Brzine idu u H-a !!!




- zrnkemiki
- Postovi: 698
- Pridružio se: 18 Mar 2014, 11:33
- Garaža: Audi A5 2.0 190KS
- Lokacija: BG | NS | BL
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Stvarno svaka cast!
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Dizna koja malo cudno reaguje se odnosi na cilindar koji je bio potpuno potopljen do vrha vodom. Realno je da je i sama dizna bila potopljena tih nekoliko dana.
Ovo cisto da se ima u vidu ako neko prepoznaje konkretne simptome.
Potrebna je informacija, part no, za T racvu prelivnog povratnog voda sa dizne.
Mali plasticni deo koji stoji na vrhu dizne, na koji se kace 2 tanka crevca za visak goriva.
Ili gde taj delic ima da se kupi.
Ovo cisto da se ima u vidu ako neko prepoznaje konkretne simptome.
Potrebna je informacija, part no, za T racvu prelivnog povratnog voda sa dizne.
Mali plasticni deo koji stoji na vrhu dizne, na koji se kace 2 tanka crevca za visak goriva.
Ili gde taj delic ima da se kupi.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
http://www.autopartoo.com/oem/fiat/55187666.html
To bi trebalo da je OEM deo.
Fiat to prodaje kao komplet crevo(sa svim racvicama), a ima ga i Opel.
Pogledao sam na Eper-u
EDIT:
3300 din je u Opel Cirkom, moze, da se poruci.
EDIT2:
Deo u Bogunovicu je 5800 din.
To bi trebalo da je OEM deo.
Fiat to prodaje kao komplet crevo(sa svim racvicama), a ima ga i Opel.
Pogledao sam na Eper-u
EDIT:
3300 din je u Opel Cirkom, moze, da se poruci.
EDIT2:
Deo u Bogunovicu je 5800 din.
Poslednja izmena od Bax u 26 Jun 2014, 10:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.