Potopljeni Punto - povratak u život
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13593
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
AP sport uopšte ne drži to, drugar što radi u servisu mi reče da tražimo polovno.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Pa treba nazvati onaj Maki Sabac, ili je opcija poruciti novo za Opela, videcu ja jos jedan kontakt, od Fiata nema nista za taj deo.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32270
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Evo kako izgleda to što nam treba.


Sa leve strane je ovaj pipak polomljen, tako da deo treba pipak na obe strane. Ne mogu na netu da nađem sliku. Bax, jesi li 100% siguran da je to ovaj deo što si okačio link?
Ako je to to, onda ćemo prvo videti na otpadima, a ako mora da se uzme tražićemo preko partnera i sponzora da nađemo što jeftinije.


Sa leve strane je ovaj pipak polomljen, tako da deo treba pipak na obe strane. Ne mogu na netu da nađem sliku. Bax, jesi li 100% siguran da je to ovaj deo što si okačio link?
Ako je to to, onda ćemo prvo videti na otpadima, a ako mora da se uzme tražićemo preko partnera i sponzora da nađemo što jeftinije.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32270
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sve je već opisano šta se radilo juče. Evo par fotki telefonom.
Radilo se i po najvećem pljusku...

Povezivanje table i svih konektora...

Sa povezivanjem akumulatora proradili migavci...

Utvrđivanje problema sa diznom...


Radilo se i po najvećem pljusku...

Povezivanje table i svih konektora...

Sa povezivanjem akumulatora proradili migavci...

Utvrđivanje problema sa diznom...


Posetite www.garaza.rs !
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Bax je mogao i u odelu da dođe.
Ljudi ajde nek neko ko čuva pare kupi filc.
Druga stvar koju bih ja kupio je samolepljiva diht traka za prozore. Ona se na Yugu pokazala kao idealna za otklanjanje cvrčaka. Računam da neće škoditi da je preventive radi stavimo kad budemo vraćali tablu i sve plastične panele.

Ljudi ajde nek neko ko čuva pare kupi filc.
Druga stvar koju bih ja kupio je samolepljiva diht traka za prozore. Ona se na Yugu pokazala kao idealna za otklanjanje cvrčaka. Računam da neće škoditi da je preventive radi stavimo kad budemo vraćali tablu i sve plastične panele.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
KAtaloski broj je, za skup svih crevaca i racvica, ne prodaje se to kao odvojen deo kod Boscha.trojanac napisao:Evo kako izgleda to što nam treba.
Sa leve strane je ovaj pipak polomljen, tako da deo treba pipak na obe strane. Ne mogu na netu da nađem sliku. Bax, jesi li 100% siguran da je to ovaj deo što si okačio link?
Ako je to to, onda ćemo prvo videti na otpadima, a ako mora da se uzme tražićemo preko partnera i sponzora da nađemo što jeftinije.
Samo ceo vod za sve 4 dizne.
Preko neta je 15-20 evra, nasao sam u Madjarskoj na sajtu za 15 evra, to je najjeftinije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Cisto sumnjam i da ce na otpadu hteti da prodaju samo taj deo.
Kako se to uopste slomilo?
Kako se to uopste slomilo?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Kvrc, i puklo.
Ma nebitno je to, uzecemo taj deo, ovako ili onako.
NEgo je poenta da bude jasno da su nama nasa sredstva, otprilike dovoljna, samo da se sto vise stvari opravi, na nove delove, ne mozemo da racunamo.
Znaci otpadi, donacije i svojih ruku delo...
PS, mozda moze da se zalepo, mada mi to deluje kao losa opcija...
Ima sad onih ludackih lepokova, ili bar da se zalepi za dalje testove, a posle da se poruci...
Ma nebitno je to, uzecemo taj deo, ovako ili onako.
NEgo je poenta da bude jasno da su nama nasa sredstva, otprilike dovoljna, samo da se sto vise stvari opravi, na nove delove, ne mozemo da racunamo.
Znaci otpadi, donacije i svojih ruku delo...
PS, mozda moze da se zalepo, mada mi to deluje kao losa opcija...
Ima sad onih ludackih lepokova, ili bar da se zalepi za dalje testove, a posle da se poruci...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32270
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Možda ovi što rade dizne imaju ili znaju gde može da se nađe samo taj deo?Bax napisao:KAtaloski broj je, za skup svih crevaca i racvica, ne prodaje se to kao odvojen deo kod Boscha.
Samo ceo vod za sve 4 dizne.
Preko neta je 15-20 evra, nasao sam u Madjarskoj na sajtu za 15 evra, to je najjeftinije.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ne postoji ti novo pojedinacno (bar ne kod Fiata, gledao sam Eper), to radi Bosch, i prodaje se, sa nekoliko serijskih brojeva za razne proizvodjace.
Ako neko ima jos neki polomljen onda mozemo da se djoramo...
Ako neko ima jos neki polomljen onda mozemo da se djoramo...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Nasao je ljubitelj samo taj deo.
Da li je neko blizu radnje Euro 07 u Filipa Visnjica 47, Zemun.
Deo ima oznaku Hoffer 8029049.
Cena 126din, treba uzeti dva komada za svaki slucaj...
Da li je neko blizu radnje Euro 07 u Filipa Visnjica 47, Zemun.
Deo ima oznaku Hoffer 8029049.
Cena 126din, treba uzeti dva komada za svaki slucaj...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32270
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sad mi je javio ljubitelj. Extra!
Ako niko ne stigne ranije, uzeću ja popodne, kad završim sa poslom.

Ako niko ne stigne ranije, uzeću ja popodne, kad završim sa poslom.
Posetite www.garaza.rs !
- ivancho
- Postovi: 3858
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ako Vam nešto znači, mogu ja posle posla (18h) da pokupim?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Citajuci dokumentaciju koju imamo u ovoj temi, dizne su modulisane signalom napona 80V, ima samo jedna spulna unutra i nije predvidjeno otvaranje popravka ili slicno.
Menja se kao komplet cela dizna (brizgaljka) pri cemu treba i da se izvrsi umeravanje odnosno kalibracija a nakon toga da se prijavi putem spoljnog kompjutera i namenskog softvera onom kompjuteru ispod haube koji ih pogoni.
Izmedju tog ECU i dizni nema nista izmedju, samo 2 zice.
To nam znaci da ili je negde proboj tih 80V delimicno pa umesto kroz spulnu struja tece negde drugde dodatno (jedan deo struje) pa je kvar u ozicenju.
Ili je sama dizna u problemu, koji je mozda opet elektricki sa tom spulnom a mozda se i nesto zaprljalo jer ima nekih opruga i nekih ventilica koji se pomeraju tokom rada dizne.
Dizne se skidaju sa motora posebnim radabcigerom tj specijalnim alatom, menja se set dihtunga bavezno itd, ukratko morace u specijalizovani servis za ubrizgavanje ako se ne popravi stanje samo od sebe sto je i dalje moguca opcija (mozda je samo prljavstina odnosno zapeklo unutra usled vode koja je usla i stajanja).
Trebalo bi sledeci put upaliti motor i ostaviti da radi da se dobro zagreje, taman da se testira da li radi ventilator hladnjaka.
Menja se kao komplet cela dizna (brizgaljka) pri cemu treba i da se izvrsi umeravanje odnosno kalibracija a nakon toga da se prijavi putem spoljnog kompjutera i namenskog softvera onom kompjuteru ispod haube koji ih pogoni.
Izmedju tog ECU i dizni nema nista izmedju, samo 2 zice.
To nam znaci da ili je negde proboj tih 80V delimicno pa umesto kroz spulnu struja tece negde drugde dodatno (jedan deo struje) pa je kvar u ozicenju.
Ili je sama dizna u problemu, koji je mozda opet elektricki sa tom spulnom a mozda se i nesto zaprljalo jer ima nekih opruga i nekih ventilica koji se pomeraju tokom rada dizne.
Dizne se skidaju sa motora posebnim radabcigerom tj specijalnim alatom, menja se set dihtunga bavezno itd, ukratko morace u specijalizovani servis za ubrizgavanje ako se ne popravi stanje samo od sebe sto je i dalje moguca opcija (mozda je samo prljavstina odnosno zapeklo unutra usled vode koja je usla i stajanja).
Trebalo bi sledeci put upaliti motor i ostaviti da radi da se dobro zagreje, taman da se testira da li radi ventilator hladnjaka.