Kod mene je vrlo prosto, dugmici rade ono sto je nacrtano. Uputstvo za upotrebu skoro pa nije potrebno.
Kada je automatika u pogonu sama odredjuje koliko jako duva, gde duva, temperaturu u zoni glave podesi u odnosu na temperaturu u zoni nogu, ukljuci /iskljuci kompresor, ukljuci/ iskljuci recirkulaciju, ukljuci/ iskljuci grejanje, meri ima li Sunca i koliko je jako (razlikuje dnevni i nocni rezim).
I sve to radi kao paket a ja jedino sto treba je da okrecem dugme u poziciju zeljene temperature.
I to sve zajedno funkiconise dosta komforno, retko osetim potrebu da nesto intervenisem.
Posto automatika ima 2 dugmeta(pozicije) auto regulacije, moguce je potpuno rucno svaki element zasebno komandovati.
Moze da se ostavi automatika ali iskljuci kompresor.
Moze da se ostavi automatika i da radi kompresor ali se rucno podesi i fiksira jacina duvanja.
Moze da se ostavi automatika kompresora i ventilatora a da se rucno podesi i fiksiraju klapne gde ce duvati.
Moze da se ostavi automatika temperature a da se rucno podesi jacina ventilatora i polozaj klapni.
Moze da se u bilo kojoj kombinaciji rucno ukljuci ili iskljuci recirkulacija.
Moze rucno da se forsira maksimizacija grejanja uz odmagljivanje.
Moze rucno da se forsira maksimizacija hladjenja kada se kompresor ne moze iskljuciti vec radi non stop (ali deluju razne zastite pritiska u sistemu da ne strada).
Sve u svemu, moze da koristi prosti i glupi auto sistem sa samo jednim okretanjem dugmeta temperature a moze i desetine kombinacija rucno da se postavi kome je volja da se zabavlja.
I pri svemu tome automatika nema displej pa se sve pozicije komandi pregledno vide i zimi po najvecem mraku i leti po najvecem Suncu a dugmici poveliki da moze i u rukavicama bez po muke da se upravlja. Dizajnirano davne 1987. da bude prosto a efikasno.
A ovde je opisan postupak konverzije manuelne u auto klimu sa slicicama kako sve to izgleda
http://www.volvoadventures.com/howtodoa ... rsion.html