
Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
A da ne postoje slucajno razliciti tipovi 1.9 SDI motora? 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
ja bi na shoping listu stavio i Fiestu/Fusion-a, mislim da se mogu naci ok primerci za te pare a Ford se ipak koliko-toliko vozi u Bosni...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srps
Ja evo sad ovde prvi put cujem za los 1.9 sdi motor, a znam da u sluzbenim teretnim kedijima guraju preko 400kkm bez kvara, pa onda znam za seat toleda sa tim 1.9sdi koji je pregazio preko 600kkm za 12 godina bez otvaranja, moj otac ga je kupio novog, pa posle kad je uzeo novog pasata koristili ga u firmi kao teretnog jer je bio hatchback, komsija ima golfa 4 sdi sa 350kkm na satu, a ko zna koliko je stvarno presao.
To su licna iskustva, a ne tamo neke rekla kazala price.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
To su licna iskustva, a ne tamo neke rekla kazala price.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Vi se stvarno trudite da mi pomognete da nađem najbolje rešenje, pa hajde da ne dužimo unedogled nego da vidite šta imam trenutno na raspolaganju: sledeće sedmice ću se naći sa vlasnicima ova dva auta (nadala sam se da ću stići ove, ali verovatno tek krajem sledeće, zbog drugih obaveza):
http://www.pik.ba/artikal/13161613/skoda-fabia-karavan/
i
http://www.pik.ba/artikal/12797330/dacia-sandero/
Ako se ne pojavi nešto treće dotad, a ne verujem da će, i ako prođu test kod majstora (da, ne može se znati baš koliko je smanjena kilometraža ako je smanjivana, ali se valjda može utvrditi neka "pohabanost" auta), biće jedan od ova dva, vrlo verovatno. Ja u sebi navijam više za jedan od njih, ali bih mnogo cenila vaša objektivna mišljenja (i nešto konkretizovanija nego što je "rumunsko smeće"
ili "sirotinjski golf"
) - i da znam na šta da pazim, već pri samom susretu sa vlasnicima!
Hvala još jednom, mnogo!
http://www.pik.ba/artikal/13161613/skoda-fabia-karavan/
i
http://www.pik.ba/artikal/12797330/dacia-sandero/
Ako se ne pojavi nešto treće dotad, a ne verujem da će, i ako prođu test kod majstora (da, ne može se znati baš koliko je smanjena kilometraža ako je smanjivana, ali se valjda može utvrditi neka "pohabanost" auta), biće jedan od ova dva, vrlo verovatno. Ja u sebi navijam više za jedan od njih, ali bih mnogo cenila vaša objektivna mišljenja (i nešto konkretizovanija nego što je "rumunsko smeće"


Hvala još jednom, mnogo!
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Fabia je bolji izbor ovako sa ekrana, a najbolji je onaj koji je u boljem stanju
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Ova Dacija ne izgleda loše. 100 000 nije malo, ali je verovatno realno. Auto snimljen pa parkingu, motor nije pran zadnjih... možda nikad a OK.
Ako je prvi vlasnik, ili se zna ko je bio prvi vlasnik.... Majstor lako pogleda stanje postroja, i jako je bitno pitati je li odrađen veliki servis, a krajnje vreme je bilo da se uradi... to nešto košta. Pogledaj unutrašnjost je li pohabana. Sam motor je bolji nego bilo koji benzinac u VW, i ako nema TNG sigurno je OK. Eventualno pogledaj zadnje rubove i gepek za slučaj korozije.
Skoda 4 godine starija, malo verovatno da je prešla "samo" 150 000, a i čudno se sija.
Ako je prvi vlasnik, ili se zna ko je bio prvi vlasnik.... Majstor lako pogleda stanje postroja, i jako je bitno pitati je li odrađen veliki servis, a krajnje vreme je bilo da se uradi... to nešto košta. Pogledaj unutrašnjost je li pohabana. Sam motor je bolji nego bilo koji benzinac u VW, i ako nema TNG sigurno je OK. Eventualno pogledaj zadnje rubove i gepek za slučaj korozije.
Skoda 4 godine starija, malo verovatno da je prešla "samo" 150 000, a i čudno se sija.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Dacia - nije prvi vlasnik (možda se može saznati), nema TNG, ali ima zarđao auspuh (ne vidi se na slikama, ali videla sam uživo) - ja ne znam koliko je normalno da bude. Malo krzotina od parkiranja, malo izlizane ručke na vratima. Unutrašnjost ne znam još.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Protiv, jedan od najgorih dizel motora ikada u jednom putnickom autu.Jelena30 napisao:Naletela sam na kontradiktorne informacije o ovom motoru: neki pišu da je neuništiv, neki da su morali da rade polugeneralke nakon 100.000, svi se slažu da je trom; predlažu ga za dostavna vozila... Ne znam. Ovi koji su protiv - zaista su protiv!
Znam za slucaj gde su 3 od 4 komada 1.9 VEW dizela zavrsili karijeru u opsegu 110.000-140.000km. Svi su bili novi, kupljeni u Austriji u razmaku od par nedelja, odrzavani iskljucivo u VWom servisu, nije se stedelo na odrzavanju.
Prepouka, zaobici u sirokom luku ako se ne zeli ulaziti u rizicne kupovine.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
ljubitelj zna posao nesumnjivo... mada me malo oko onoga Getza iznenadio
Normalno je da auspuh na daciji na 100 000 bude u "zarđalom" stanju. Bitno je da ne vise limovi sa njega, da ne "prkće" ili da nešto zvoni u njemu. Auspuh je potrošni materijal na svim jeftinijim autima. Na nekima crkava i na 30 000, da ne nabrajam biće opet džumbusa
I ja sam stanovišta da SDI najgori dizel u zadnjih 15 godina. To je na kraju zadnji klasični dizel u modernom autu. Pre njega je bio gori dizel u Skodi Feliciji 1,9D. E taj nije mogao ni do 80 000 da valja

Normalno je da auspuh na daciji na 100 000 bude u "zarđalom" stanju. Bitno je da ne vise limovi sa njega, da ne "prkće" ili da nešto zvoni u njemu. Auspuh je potrošni materijal na svim jeftinijim autima. Na nekima crkava i na 30 000, da ne nabrajam biće opet džumbusa

I ja sam stanovišta da SDI najgori dizel u zadnjih 15 godina. To je na kraju zadnji klasični dizel u modernom autu. Pre njega je bio gori dizel u Skodi Feliciji 1,9D. E taj nije mogao ni do 80 000 da valja

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Jelena, da ne širimo priču.
Od ova dva, ja bih dao prednost Sanderu. Ne zato što je bolji, već zato što se može očekivati manje problema i niži troškovi održavanja. Ako majstor da prolaznu ocenu, bez nekih većih zamerki, to bi bilo to, ako se ne pojavi nešto bolje.
Od ova dva, ja bih dao prednost Sanderu. Ne zato što je bolji, već zato što se može očekivati manje problema i niži troškovi održavanja. Ako majstor da prolaznu ocenu, bez nekih većih zamerki, to bi bilo to, ako se ne pojavi nešto bolje.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Da, ali.Delija napisao:Sve je to dzabe dok Hju ne napravi auto koji je "vozljiv" i ima dusu, a pored toga ima i normalan motor, a ne djubrenca koja u njih jos uvek turaju...
Zato sam i napisao, kome treba kvalitetno izradjen, vrlo pouzdan i time jeftina za odrzavanje, auto za prevoz od A do B Hju Getz je u samom vrhu ponude tih godina.
Limarija isto veoma kvalitetna.
Getz je model koji je proslavio Hjundai po pouzdanosti.
Sasvim je druga stvar koliko je "vozljiv'", koliko je 'lep" interijer, koliko je spoljasni dizajn prilkadana evropskom ukusu, itd.
Za te novce se ne moze ockivati Tojota ili Honda.
U Getz su isli sasvim pristojni motori, niti jedan motor ukljucivo i njihov prvi mali dizel nema onstrukcionu gresku, nema nekakvu manu koja bi se zahtevala dopunsko servisiranje i troskove, veoma su pouzdani. Nema ni u tragovima onoga sto je pisano o motorima 1.2HTP u Skodama i ostalim VWima.
Ako se vec poredi sa Skodama, i ostalim VWima tog doba, jedini VW motor koji priblizno ima nivo Getza je 1.4 atmo benzinac od 75KS, sve ostalo sto je nudio VW u to vreme je daleko ispod.
Svuda, u svim zemljama, u svim statistikama, po svim iskustvima.
Fiat je istovremeno visestruko pouzdaniji, kvalitetnije izradjen od bilo kog VWa grupe iz tog doba.
Punto 1.2 8V benzinac i 1.3 dizelas su nedostizni za bilo kakav VAG proizvod uporediv po ceni i klasi.
Hju Getz je po TUV statistici, dakle sirovi podatak bez sminkanja, redovno uz rame sa Tojotom i Hondom po pouzdanosti, i zavisno do godista vrti se u 5 najpouzdanijih automobila koji su se prodavali u Evropi u svojoj kategoriji.
Ja ga ne bih uzeo u razmatranje ali to ne znaci da treba zmuriti na cinjenice.
Ko kupuje B klasu to ne kupuje zbog vozljivosti, komfora ili slicno vec zbog cene i sto jeftinijeg odrzavanja. tu nema mnogo srece, bilo koja marka ili model, svi su konstruisani da budu vrlo skromnih osobina i to je prosto nesto sa cim se treba pomiriti.
Hju se ne kupuje kada se zeli ubrzo prodati, svakako to nije popularna marka kod nas.
Hju ima dobre automobile sa karakteristikama koje navodis kao pozeljno drugacije, ali su kategorija 30.000+ evra i o njima nije tema.
Poenta, ako se zeli pouzadno i jeftino Getz je odlican izbor. Isto kao i Fiat Punto klasik.
Ili Opel Astra 1.4 klasik. To su modeli sa kojima je verovatnoca kvara veoma mala.
Isto je i Hju Atos veoma pouzdan auto, kome ne smeta mikro velicina.
Punto je toliko rasprostranjem, kao i Dacia Logan da predstavlja veoma dobar izbor za nezahtevne kupce polovnih a omogucava nedju najjeftinijima trosak po predjenom kilometru.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Zašto misliš da bi TNG u njoj bio problem?KDman napisao:.... i ako nema TNG sigurno je OK.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Ne, taj motor je odličan sa TNG,
Nego, ako ima TNG realno može biti da je mnogo prešao. Na to sam mislio.
Nego, ako ima TNG realno može biti da je mnogo prešao. Na to sam mislio.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Mnogo hvala svima na sugestijama, zaista su mi značile. Javiću šta je na kraju bilo - nadam se da će nešto napokon i da bude! 

Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
VW se u Srbiji ne kvari i prelazi po milion kilometara, samo sipaj i vozi.KDman napisao:Ja stvarno još nisam sreo vlasnika VW, posebo golfa, u zadnje vreme skode da da bilo kakvu zamerku na svoj automobil.
