
Iz te računice treba izbaciti sve one polovne automobile koji ne dobacuju ni do najjeftinijeg novog automobila, a verujem da je to velika većina prodatih polovnih automobila kod nas.
Ovo u stvari nije pokazatelj ko je pametniji od kupaca, nego koliko nam je nizak životni standard.Prema zvaničnoj carinskoj statistici, tokom 2013. godine u Srbiju je uvezeno preko 120.000 polovnih vozila a svega 16.800 novih ili jedva 15% od ukupno uvezenih vozila.
Interesantna stvar koliko ljudi kupuje privatno velika kola (naravno evidentno da je u Nemackoj to normalno). Imam utisak da je kod nas zivotni moto da se uvali guzica u Audi ili slican, sto veci auto, po bilo koju cenu. Posle toga moze i da se umre.Risto napisao:ta prica kako je lizing povoljniji mi nikako ne ide u glavu a mislim da je to skoro nemoguce objasniti i na digitronu
evo zanimljive statistike, pogledajte sta se u Nemačkoj najvise kupuje za cash:
http://bestsellingcarsblog.com/2014/06/ ... olkswagen/
Ulagao primedbu ili ne to je dominantan scenario, a često je dopunjen i podizanjem kredita jer sve pare iz kuće nisu dovoljne. To je scenario koji ja nikako ne mogu da razumem.nidza napisao:I dalje ulažem primedbu na spominjanje polovnog automobila u scenariju da daš poslednju paru za njega pa da se rokneš, kao što kolega iznad reče, kad crkne lamela ili bilo šta drugo. Ne, ne, i ne. Imam 15000€ za kola, dam 8000€ za polovnjak i poprilično sam lagodan u bilo kom nepredviđenom slučaju, koji i ne mora da se desi uopšte. Za ostatak para mogu 10x da odem na skijanje u Francusku, npr.
Još jedan scenario koji ne razumem. Šta će nekome ko živi i radi u Beogradu veliko vozilo? Uglavnom mu ne treba jer 2x godišnje izađe iz grada. Samo se zlopati po gradskim parkinzima.dragvorl napisao: Interesantna stvar koliko ljudi kupuje privatno velika kola (naravno evidentno da je u Nemackoj to normalno). Imam utisak da je kod nas zivotni moto da se uvali guzica u Audi ili slican, sto veci auto, po bilo koju cenu. Posle toga moze i da se umre.