Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kako je bre svejedno, parking mesta su postala luksuz u 80% grada, često improvizovana uz trotoar, na površinama koje tome nisu namenjene i ona obeležena niko ne ferma kada se na 5 mesta parkira 6 automobila.
Re: AW: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ma važi. Često mi se desi da ne mogu da se uvučem pored A8 ili serije 7 koja je samo malo ukošeno parkirana tj. mogu da se parkiram ali ne i da otvorim vrata.nidza napisao:Parkinzi su i tako sad obeleženi mahom i svejedno je koliki auto voziš, tako da nije neki argument.
Koliko tek često vidim kako se vozači drumskih krstarica muče sa manevrsianjem po garažama tržnih centara. Poznanikova žena je ogulila komplet felne i oba retrovizora kao i branik na njihovom 730d iako je prilično iskusan vozač ali pre toga je vozila samo C segment. Muku muče i sa parkiranjem u boxu ali je odlazak najvećim autom u otadžbinu ipak priceless

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
U centru je obeleženo regularno, bar tamo gde se plaća. Staje na svako mesto limuzina D segmenta. Bilo je mnogo gore za parkiranje dok se nije plaćalo. Po NBGD je potpuno svejedno takođe. Kad nema mesta nema ni za mali auto, ni za veliki.
Sigurno ima delova gde je situacija lošija, ali onda to treba uzeti u obzir pri kupovini.
Tapatalk Pro
Sigurno ima delova gde je situacija lošija, ali onda to treba uzeti u obzir pri kupovini.
Tapatalk Pro
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pretera ga nidzo, ispade isto dal po gradu vozis aygo ili E segment. Kad vozim E segment trazenje parkinga je druga dimenzija dok aygom mogu da ga ubacim u kantu ako hocu 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24714
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Novija kola su i ovako nepregledna, ne znam kome treba jos i gepek po gradu ako coveku ne treba bas taj tip vozila. Znam da su uglavnom svi natprosecni vozaci minimalno
, samo eto glasno razmisljam. Ja bih za gradsku voznju max. C segment, hatch po mogucnosti. Za duze puteve je druga prica.


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ima izuzetaka, ali parkinzi u principu nisu obeleženi za Aygo, nego za znatno veća kola. Može da se desi da bude tesno, ali nije svuda i uvek.ftj napisao:Pretera ga nidzo, ispade isto dal po gradu vozis aygo ili E segment. Kad vozim E segment trazenje parkinga je druga dimenzija dok aygom mogu da ga ubacim u kantu ako hocu
Pogledajte koliko samo Octavia ima po gradu? Nije Beograd Malta, ima mesta za veća kola u principu.
Na kraju krajeva ako ispred zgrade imaš mesta samo za Aygo, glupo je kupiti nešto veće. Nego da se vratimo na temu, jer veličina kola to definitivno nije.

@dragvorl, hatch iz C je sasvim OK i za duža putovanja. Ko ima problem sa parkingom to je najbolji kompromis.
Tapatalk Pro
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Au Nidzo, upetljao si se pa ajd da se vratimo na temu
Ja ne znam gde se ti parkiras, ali evo ja u garazi na Obilicevom vencu Focusa jako tesno parkiram. Jeste da je on sirok za C segment, ali opet, tesno. Oktavija ti nije primer uopste kad je sirinom i ona C segment sa vecim gepekom, a sirina je jedini problem pri parkiranju. Parking mesto je normirano propisima iz doba kad je Fica bio pristojan porodicni auto, ne zajebavaj da sa Alfom nikad nisi imao problem u parkiranju.

Ja ne znam gde se ti parkiras, ali evo ja u garazi na Obilicevom vencu Focusa jako tesno parkiram. Jeste da je on sirok za C segment, ali opet, tesno. Oktavija ti nije primer uopste kad je sirinom i ona C segment sa vecim gepekom, a sirina je jedini problem pri parkiranju. Parking mesto je normirano propisima iz doba kad je Fica bio pristojan porodicni auto, ne zajebavaj da sa Alfom nikad nisi imao problem u parkiranju.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
I daleko manja 156ica je horor za parkiranje, a tek 159. Pozadi nepregledna, retrovizori najmanji na svetu, napred sva špicasta - ako ti paziš, ostali neće.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
paja napisao:Laki da živiš u Beogradu i prelaziš godišnje reda veličine 10.000km (a toiko prelazi velika većina onih kojima posao nije povezan sa vožnjom), voziš se svakodnevno sam od kuće do posla i nazad par klometara, nemaš više od dvoje dece.... da li bi video logiku u posedovanju tog tvog kamiona?
Valjda mogu da se salim malo na svoj racunJi 4Tze napisao:Laki021 napisao:Ni ja ne kontam sta ce nekome veliki auto...Pa ti voziš najveći mogući BMWLaki021 napisao:Sve su to kompleksi...

Inace moj kamion naspram mene kao golf naspram prosecnog vozaca

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
U prevodu, pravi muški auto.Velja napisao:I daleko manja 156ica je horor za parkiranje, a tek 159. Pozadi nepregledna, retrovizori najmanji na svetu, napred sva špicasta - ako ti paziš, ostali neće.

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24714
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
U prevodu nije bas lako parkirati. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sirina jeste ponekada problem, ali vrlo retko.Rakhil napisao:A sirina je jedini problem pri parkiranju. Parking mesto je normirano propisima iz doba kad je Fica bio pristojan porodicni auto, ne zajebavaj da sa Alfom nikad nisi imao problem u parkiranju.
Nikada nisam imao problema u parkiranju, a ponajmanje u javnim garazama.
Duzina 484cm, sirina 177cm, precnik okretanja 4.90m - veoma lagan za parkiranje i uopste manevre na malo prostora. Polukruzno okretanje bez po muke, lakse nego sa Polo, Punto, Klio i slicno koji imaju veci precnik okretanja a pripadaju B segmentu.
Problem parkiranja nije toliko vezan sa velicinoim auta vec sa njegovom okretnoscu, konkretno auto sa malim ajnslagom je teze (tesko) parkirati i onda kada je uzan i mali. I obrnuto, dobar ajnslag i lako se parkira na bilo kom mestu.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Ne zameri, ali prethodni post ti je tipicno genocidan prema fokama
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ja sam gledao Aurisa i napisao sam u svojoj temi cene, gde od novog do 5 god. starog auta padne cena gotovo isto koliko i od 4 godine starosti do 9, razlika je u 600-700 eur. Ta razlika ostaje u dzepu ukoliko se na tom polovnjaku nista ne pokvari, a i da se ne pokvari, tom razlikom placam zadovoljstvo voznje novog auta.nidza napisao:I dalje ulažem primedbu na spominjanje polovnog automobila u scenariju da daš poslednju paru za njega pa da se rokneš, kao što kolega iznad reče, kad crkne lamela ili bilo šta drugo. Ne, ne, i ne. Imam 15000€ za kola, dam 8000€ za polovnjak i poprilično sam lagodan u bilo kom nepredviđenom slučaju, koji i ne mora da se desi uopšte. Za ostatak para mogu 10x da odem na skijanje u Francusku, npr.
Cesto slusam pricu kako autu padne cena 20% cim se istera iz salona. Ponudio sam svakome ko je to pomenuo da podelimo po 10% i niko mi nije nasao. Lepa lova. Nov Auris 13500, a ja nudio 1350 ko mi nadje za 10800 a da je tek isteran iz salona.starac vujadin napisao:Teško da ću ikada u životu kupiti nov auto...uvek ću juriti 2-4 godine star sa 10-15000 km prosečnom godišnjom kilometražom, poznatom istorijom...imaću većinu benefita novog auta oslobođenu onog dela cene koji odmah ispari po izlasku iz salona. Podrazumeva se da ću unaprd znati koiko košta održavanje takvog auta .
6 meseci sam bar po sat dnevno provodio gledajuci polovnjakei najjeftiniji Auris benzinac je bio 3 god. star za 9700, a za 12200 sam mogao da kupim novog u tom paketu novije generacije. Drugi auto koji mi se svideo je SX4 i 3 godine star 7700 a nov 10000. Kolega sa foruma @DejanS je prodao svog godinu starog za 1000 eur manje od novog.
Puno zavisi i od brenda i mislim da se ne isplati polovnjak od Volkswagena, Toyote, BMW-a, Mazde, Suzukia... Pogotovo kod Toyote, koja je snizila cene novih automobila.
Isplativa razlika je kod Punta u full opremi. Nov je 9700, a 3 god star je 4500. Ili oni iz uvoza, izvuceni ispod ckalje. Npr. Megan, 16800 nov, a 5 godina star kosta 5200. To je stvarno cenovno isplativo, ali pitanje je sta se kupuje. Takav sigurno nije za tzv. picane, one koji vole sve ispravno na autu, jer ce da crknu lepu lovu da ga dovedu u iole bezbedno stanje. To je za mog tasta ili tetku. Oni su vozili auto bez kocnica, zaustavljali se motorom. Kod tetke sam proleteo kroz patos, srecom isli par na sat preko nekih rupa. Tast vozio sa polomljenom poluosovinom. Kad sam ga pitao kako, "polako pored puta, nema milicije". E takve odrzavanje ne kosta nista, sem malo vremena, varnu, brusnu i vozi. Ali da ne idem u krajnost sa takvima...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
naravno da se ne isplati kupovina polovnog pola, ali ako se npr trazi A8 4.2TDI sa dobrom opremom, za 40.000km i 2godine taj auto izgubi preko 70k eura a jos uvek je u garanciji i aktuelan je model... lako je pricati novo je novo kad se kupuje auto do 15-20k eura sa osnovnom opremom 

Poslednja izmena od ADrei u 23 Jul 2014, 00:30, izmenjeno 4 puta ukupno.