
Potopljeni Punto - povratak u život
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Valjda su rešili to do sada. A i nema MOL tamo koliko se sećam 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ima. Ako se ne varam, baš blizu Šarančeta. Verovatno jesu rešili, ali nek reše još malo. 

Širim haos!
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
MOL pumpa u Obrenovcu i nije bila pod vodom ona je na brdu 700m od moje zgrade. Menjana su oba kompjutera, motor radi tiho i lepo vuce isto kao pre, medjutim i dalje ima problem u nekom rezimu rada u toku voznje ima blage trzaje, nista strasno ali ima. Cuo sam se malo pre sa elektronicarom koji mi je menjao ECU i rece da treba da mi prekodira dizne da je sigurno to u pitanju i da se ne sekiram. Montirao sam malo pre i kedere na vratima.
Послато са Nexus 7
Послато са Nexus 7
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Odlicno je ispalo.
Sada bi bilo korisno da se zbog drugih, podeli informacija sta je to crklo u ECU i kako se popravlja da drugi sa Fiatovim motorom (Opel i ko jos koristi) mogu da uporede.
Off topic
ECU moze da pregori (kao i svaka elektronika tog tipa) kada nastanu prenaponski udari u elektro instalaciji, recimo kada se pali na kablove pa zavarnici ili kada se skine klema sa aku dok radi motor pa skoci napon.
Mozda se samo ECU pogubio jer je dugo bio bez napona, ispraznila se memorija i treba da nauci. Bosovi ECU su samouceci, i kada im se izbrise memorija jos neko vreme motor lose radi prvih 100-150km dok se ne napune (same tokom ucenja) mape tokom voznje od signala koje salju senzori.
Zaista ECU nije na izgled bio ostecen ni u cemu, a OBD dijagnostika je radila. Sam ECU izgleda jako kvalitetno napravljen, prakticno po vojnim standardima za elektroniku.
No nebitno, to je istorija vazno je da sada radi kako treba. Laksi slucaj je zamena ECU u odnosu na zamenu dizni, malo je i sreca posluzila.
Ovaj ECU za volan nismo otvarali jer je petlovan spoj, pa se osteti pri otvaranju. Mozda da taj majstor pogleda i njega, mozda moze da se popravi.
Hepien na kraju, kao holivudski film.
Sada bi bilo korisno da se zbog drugih, podeli informacija sta je to crklo u ECU i kako se popravlja da drugi sa Fiatovim motorom (Opel i ko jos koristi) mogu da uporede.
Off topic
ECU moze da pregori (kao i svaka elektronika tog tipa) kada nastanu prenaponski udari u elektro instalaciji, recimo kada se pali na kablove pa zavarnici ili kada se skine klema sa aku dok radi motor pa skoci napon.
Mozda se samo ECU pogubio jer je dugo bio bez napona, ispraznila se memorija i treba da nauci. Bosovi ECU su samouceci, i kada im se izbrise memorija jos neko vreme motor lose radi prvih 100-150km dok se ne napune (same tokom ucenja) mape tokom voznje od signala koje salju senzori.
Zaista ECU nije na izgled bio ostecen ni u cemu, a OBD dijagnostika je radila. Sam ECU izgleda jako kvalitetno napravljen, prakticno po vojnim standardima za elektroniku.
No nebitno, to je istorija vazno je da sada radi kako treba. Laksi slucaj je zamena ECU u odnosu na zamenu dizni, malo je i sreca posluzila.
Ovaj ECU za volan nismo otvarali jer je petlovan spoj, pa se osteti pri otvaranju. Mozda da taj majstor pogleda i njega, mozda moze da se popravi.
Hepien na kraju, kao holivudski film.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Svaka čast! 

- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Evo svezih novina. Sinoc me na mobilni zvao Neša adninistrator na FLCS, pitao me šta mi treba i od njihovog kluba sam dobio potpuno novi cajger (instrument tablu) kupljena u prodavnici, i kod Gorana iz Zemuna dobio komplet mali servis, kao i zamenu ulja u menjacu. Danas sam išao u Zemun u Ugrinovačku ulicu Auto ricambi prodavnicu Fiatovih delova da podignem cajger



Sinoc sam otisao u trecu smenu sa kolima i jutros kada sam krenuo kuci auto je bio vlazan od jutarnje rose, upalim ga probam da spustim prozor oni mrtvi centralna opet ne radi migavci ne rade, ja poludeo reko koji sam ja baksuz pa to je strasno. Dodjem kuci i legnem da spavam. Kada sam se probudio cuo se na mob sa Neshom, krenem u Zemun po cajger. Nisam smeo da idem sa mojim kolima zbog signalizacije uzmem auto od caleta. Usput pozovem Elektronicara koji mi je radio kola i kazem mu da opet imam problem sa strujom. Covek mi kaze da je problem u instalaciji i da cu mozda morati da menjam komplet instalaciju jer je velika verovatnoca da cu imati problema na svako vlazno vreme. Vratio se iz Zemuna sedam u moja kola i krecem kuci upalim klimu u kolima i negde na pola puta cujem kako neki relej cvaka pa se smiri pa opet isto i kada je konacno prestao da cvaka ja probam prozor on opet radi kao i sve ostalo.




Sinoc sam otisao u trecu smenu sa kolima i jutros kada sam krenuo kuci auto je bio vlazan od jutarnje rose, upalim ga probam da spustim prozor oni mrtvi centralna opet ne radi migavci ne rade, ja poludeo reko koji sam ja baksuz pa to je strasno. Dodjem kuci i legnem da spavam. Kada sam se probudio cuo se na mob sa Neshom, krenem u Zemun po cajger. Nisam smeo da idem sa mojim kolima zbog signalizacije uzmem auto od caleta. Usput pozovem Elektronicara koji mi je radio kola i kazem mu da opet imam problem sa strujom. Covek mi kaze da je problem u instalaciji i da cu mozda morati da menjam komplet instalaciju jer je velika verovatnoca da cu imati problema na svako vlazno vreme. Vratio se iz Zemuna sedam u moja kola i krecem kuci upalim klimu u kolima i negde na pola puta cujem kako neki relej cvaka pa se smiri pa opet isto i kada je konacno prestao da cvaka ja probam prozor on opet radi kao i sve ostalo.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
A sto palis klimu, da li je ociscen i dezinfikovan ceo sistem ?
A za FLCS nemam reci, svaka im cast.
A za FLCS nemam reci, svaka im cast.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Super za tablu.
Nemoj da se nerviraš zbog struje. Biće kilavljenja tu i tamo, al bih ja sačekao i pratio razvoj situacije. Ako bude trebala da se menja instalacija to ćemo lako. Znam gde je svaki šraf.
Nemoj da se nerviraš zbog struje. Biće kilavljenja tu i tamo, al bih ja sačekao i pratio razvoj situacije. Ako bude trebala da se menja instalacija to ćemo lako. Znam gde je svaki šraf.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Sorry što se mešam, ali iskreno, ne vidim što bi poludeo i nervirao se oko tih sitnica, kada ti je realno ceo auto spašen. Te sitnice ćeš rešavati usput i koštaće te manje nego da kupiš drugi auto.
Koliko vidim, bez svih zahvata koje su ljudi sa foruma odradili (i svaka im čast na tome!), auto bi bio za otpad. Treba gledati realno na stvar.
Koliko vidim, bez svih zahvata koje su ljudi sa foruma odradili (i svaka im čast na tome!), auto bi bio za otpad. Treba gledati realno na stvar.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32243
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Svaka čast FLCS-u. :respect:
Tapatalk with Desire 500
Tapatalk with Desire 500
Posetite www.garaza.rs !
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Kako da se ne nervira? Taman pomisli da je nešto sređeno, a ono počne opet da kilavi. I ja bih se nervirao.milosg napisao:Sorry što se mešam, ali iskreno, ne vidim što bi poludeo i nervirao se oko tih sitnica, kada ti je realno ceo auto spašen. Te sitnice ćeš rešavati usput i koštaće te manje nego da kupiš drugi auto.
Koliko vidim, bez svih zahvata koje su ljudi sa foruma odradili (i svaka im čast na tome!), auto bi bio za otpad. Treba gledati realno na stvar.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ne znam koliko si ispratio temu, problem je Body kompjuteru koji je menjan pre dva dana i opet pravi problem.milosg napisao:Sorry što se mešam, ali iskreno, ne vidim što bi poludeo i nervirao se oko tih sitnica, kada ti je realno ceo auto spašen. Te sitnice ćeš rešavati usput i koštaće te manje nego da kupiš drugi auto.
Koliko vidim, bez svih zahvata koje su ljudi sa foruma odradili (i svaka im čast na tome!), auto bi bio za otpad. Treba gledati realno na stvar.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Ne znam koliko bi bila dobra ideja da uzmem susac za zidove i da ubacim u auto. Dva puta sam iznajmljivao susace za kucu uzimao sam tri mala i jedan veliki industrijski. Mislio sam da zovnem coveka od kojeg sam vec uzimao da uzmem taj manji i da ga ubacim u kabinu i neka radi jedno dva dana.