Verovatno se češe o kavez prednjeg menjača. Ako je tako onda u radnju na doštelavanje. Ako se dobro sećam juče si napisao i da se čuje kad je napred na najmanjem. Sve to mi govori da granice prednjeg menjača nisu dobro postavljene.
Kod mene je bio problem koji par "majstora" nije znalo da reši, a Bajker ga je postavio dijagnozu i rešio u roku od tri sekunde, ceo nosač menjača na vertikalnoj šipci rama je malo olabavio i onda zatorirao menjač par mm u potrebnom smeru, tako da dalje štelovanje nije bilo ni potrebno, problem je bio u tome što kavez menjača i lanac nisu bili dobro poravnati, i uvek je kačio na max prenosu.
Mislio sam da nije onaj granicnik napred koji pomera lanac kad se menjaju brzine, ali izgleda da jeste, i to nekad kaci nekad ne, mozda ga treba za par milimetara pomeriti.
Retko ko danas pravi celicne ramove, tako da je vrlo tesko uporedjivati ovakve bicikle sa drugim.
Koristili su Tange Prestige cevi koje jesu jedne od boljih (ako su original) ali nisu najbolje kako oni tvrde na sajtu.
Bicikli imaju mufove sto je za svaku pohvalu a steta sto nisu hromovani.
Viljuska je lepo plivajuca.
Pokusali su da igraju sa retro dizajnom stavivsi Rolls sediste I traku za volan u istoj boji, ali su onda uprskali sa Megaexo pogonom.
Ipak, ono najbitnije, ram mora da ide u koracima po 1 (cm) a ovde su dali 4 ili 5 velicina (S, M, L....) koje obuhvataju od - do, pa se po tome vidi da je ovo ipak samo jeftina konfekcija koja hvata na retro look.
Felne i cini mi se, bezimene zice pokazuju gde su stedeli... Felne su kutijaste sto se danas tesko nalazi, i mozda su ih zato izabrali.