1000 zašto - 1000 zato!

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

Ford nema dugme.
Ulazis u meni na BC, pa gasis
Ludacki opasno
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Ne znam kako ces se sa jakim gasom kada tockovi proklizavaju izvuci sa klizavog terena?
U blatu i pesku ces se samo jos vise ukopati. Na ledu ces klizati do sudnjeg dana :)

Prebaci u vecu brzinu i nemoj prenositi veliku silu na tokove, odnosno nemoj dozvoliti da proklize. To je sva mudrost za led, u praksi nekad tesko izvesti :)
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od McGruja »

Sneg, kreces se, uzbrdica i krivina, moras gasom da se cupas
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nikaragva »

Pa bas na klizavoj uzbrdici moras da primenis ono sto sam napisao. Umesto druge recimo, koristis trecu. Jer ako nabijes gas u drugoj neces se nikad popeti na to brdo :)
Jedino ukoliko ne mislite gumama da ozuljate sav sneg do asfalta :)
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nuk »

U principu, na uzbrdicama ASR pomaže a pri kretanju odmaže mada, lično mi je lakše kada imam kontrolu nad točkovima što sa aktiviranim ASR nije moguće
Korisnikov avatar
Mladen7
Reactions:
Postovi: 2131
Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
Lokacija: Beograd ,NBg

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Mladen7 »

Ja ga po snegu gasim odma, čim upalim auto. Postoji dugme samo za to ,na sreću.
Nešto je preosetljiv, pogotovo pri kretanju.
Koristim preskakanje brzina.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nuk »

I to, ne funkcioniše isto na svakom automobilu tako da na nekom uglavnom odmaže dok na nekom možda i pomogne :)
Uglavnom, mislim da iskusnim vozačima koji poznaju automobil koji voze, uglavnom odmaže upravo zbog onog što sam napisao u prošlom postu, nikad nisi siguran kako će točkovi da odreaguju na pritisak papučice a zbog klizave podloge ne možeš ni da osetiš šta se tačno dešava
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Ivan »

Ne volim kad nemam potpunu kontrolu nad autom, prepucavas se sa ecu-om, ti dajes gas, on lupa kontru i oduzima :kezo:

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nidza »

Ne može da se generalizuje. Na nekim kolima je stvarno ESP/ASR ponekad problem, na nekim ne. Na Alfi ga ne gasim nikad jer je odlično implementiran. ASR tek dođe do izražaja na snegu. U odnosu na sva druga kola koja vozim, Alfa na klizavom polazi daleko najbolje. Sa semafora laganica ostavljam sve kao da stoje.

Nikakav famozni "osecaj" niti umeće ne mogu da iskompenzuju dobro odrađen ASR iz prostog razloga što elektronski uz pomoć kočnica "zatvara" diferencijal. Suvi genije da si za vožnju, ako ti je pod jednim točkom asfalt, a pod drugim čist led, ostaćeš zaglavljen bez blokade diferencijala.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od kapor »

Od sad samo kupujem volvo i alfu kod njih sve radi safrseno. :)
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nidza »

Daleko od savršenog, ali ASR i VDC (ESP) su perfektni.

Za Volvo ne znam. Ovo što ljubitelj opisuje deluje kao mehanički zatvarač diferencijala. To je ozbiljna stvarčica koja je otišla u zaborav sa svom ovom novom elektronikom.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
kapor
Reactions:
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od kapor »

Jel si i na NAVAK-u vozio sa ASR?
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od nidza »

Svejedno, u svakom slučaju nema dovoljno snage da prokliza sa dobrim letnjim gumama, čak ni na najsporijoj krivini na Navaku.

Po kiši bi sigurno bio od velike koristi, pogotovo što simulira i zatvaranje diferencijala.

Ugasio sam sve bio, malo eksperimentisao sa paljenjem, ali nema razlike.

VDC takođe se nikad nije aktivirao, koliko god da sam bacamo auto. On uvek pusti da auto malo izgubi kontrolu pre korekcije. Lepo je i na snegu voziti sa upaljenom VDC, jer te pušta da se glupiraš, a pali se tek kad se izgubi kontrola nad autom. Vrati ga u kontrolu za sekund, ko igrica na kompu.

Tapatalk Pro
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Xepoj87 »

Cekaj, nikada ti se nije upalio ESP?
Nema snage prednja vuca sa 150ks da proklizava u krivini?
Na snegu ESP vrati auto za sekund?
Au Nidzo, ti kada se zalaufas, nema da prikocis malo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!

Post od Ivan »

Ako se secam jos je nidzin cipovan, znaci blizu 200ks, tj. Nekih 190.
Treba da kliza kao besan u krivini pri punom gasu, makar mislim.

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Odgovori