1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ford nema dugme.
Ulazis u meni na BC, pa gasis
Ludacki opasno
Ulazis u meni na BC, pa gasis
Ludacki opasno
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne znam kako ces se sa jakim gasom kada tockovi proklizavaju izvuci sa klizavog terena?
U blatu i pesku ces se samo jos vise ukopati. Na ledu ces klizati do sudnjeg dana
Prebaci u vecu brzinu i nemoj prenositi veliku silu na tokove, odnosno nemoj dozvoliti da proklize. To je sva mudrost za led, u praksi nekad tesko izvesti
U blatu i pesku ces se samo jos vise ukopati. Na ledu ces klizati do sudnjeg dana

Prebaci u vecu brzinu i nemoj prenositi veliku silu na tokove, odnosno nemoj dozvoliti da proklize. To je sva mudrost za led, u praksi nekad tesko izvesti

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Sneg, kreces se, uzbrdica i krivina, moras gasom da se cupas
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa bas na klizavoj uzbrdici moras da primenis ono sto sam napisao. Umesto druge recimo, koristis trecu. Jer ako nabijes gas u drugoj neces se nikad popeti na to brdo 
Jedino ukoliko ne mislite gumama da ozuljate sav sneg do asfalta

Jedino ukoliko ne mislite gumama da ozuljate sav sneg do asfalta

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
U principu, na uzbrdicama ASR pomaže a pri kretanju odmaže mada, lično mi je lakše kada imam kontrolu nad točkovima što sa aktiviranim ASR nije moguće
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ja ga po snegu gasim odma, čim upalim auto. Postoji dugme samo za to ,na sreću.
Nešto je preosetljiv, pogotovo pri kretanju.
Koristim preskakanje brzina.
Nešto je preosetljiv, pogotovo pri kretanju.
Koristim preskakanje brzina.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
I to, ne funkcioniše isto na svakom automobilu tako da na nekom uglavnom odmaže dok na nekom možda i pomogne 
Uglavnom, mislim da iskusnim vozačima koji poznaju automobil koji voze, uglavnom odmaže upravo zbog onog što sam napisao u prošlom postu, nikad nisi siguran kako će točkovi da odreaguju na pritisak papučice a zbog klizave podloge ne možeš ni da osetiš šta se tačno dešava

Uglavnom, mislim da iskusnim vozačima koji poznaju automobil koji voze, uglavnom odmaže upravo zbog onog što sam napisao u prošlom postu, nikad nisi siguran kako će točkovi da odreaguju na pritisak papučice a zbog klizave podloge ne možeš ni da osetiš šta se tačno dešava
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne volim kad nemam potpunu kontrolu nad autom, prepucavas se sa ecu-om, ti dajes gas, on lupa kontru i oduzima 
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2

Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne može da se generalizuje. Na nekim kolima je stvarno ESP/ASR ponekad problem, na nekim ne. Na Alfi ga ne gasim nikad jer je odlično implementiran. ASR tek dođe do izražaja na snegu. U odnosu na sva druga kola koja vozim, Alfa na klizavom polazi daleko najbolje. Sa semafora laganica ostavljam sve kao da stoje.
Nikakav famozni "osecaj" niti umeće ne mogu da iskompenzuju dobro odrađen ASR iz prostog razloga što elektronski uz pomoć kočnica "zatvara" diferencijal. Suvi genije da si za vožnju, ako ti je pod jednim točkom asfalt, a pod drugim čist led, ostaćeš zaglavljen bez blokade diferencijala.
Tapatalk Pro
Nikakav famozni "osecaj" niti umeće ne mogu da iskompenzuju dobro odrađen ASR iz prostog razloga što elektronski uz pomoć kočnica "zatvara" diferencijal. Suvi genije da si za vožnju, ako ti je pod jednim točkom asfalt, a pod drugim čist led, ostaćeš zaglavljen bez blokade diferencijala.
Tapatalk Pro
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Od sad samo kupujem volvo i alfu kod njih sve radi safrseno. 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Daleko od savršenog, ali ASR i VDC (ESP) su perfektni.
Za Volvo ne znam. Ovo što ljubitelj opisuje deluje kao mehanički zatvarač diferencijala. To je ozbiljna stvarčica koja je otišla u zaborav sa svom ovom novom elektronikom.
Tapatalk Pro
Za Volvo ne znam. Ovo što ljubitelj opisuje deluje kao mehanički zatvarač diferencijala. To je ozbiljna stvarčica koja je otišla u zaborav sa svom ovom novom elektronikom.
Tapatalk Pro
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel si i na NAVAK-u vozio sa ASR?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Svejedno, u svakom slučaju nema dovoljno snage da prokliza sa dobrim letnjim gumama, čak ni na najsporijoj krivini na Navaku.
Po kiši bi sigurno bio od velike koristi, pogotovo što simulira i zatvaranje diferencijala.
Ugasio sam sve bio, malo eksperimentisao sa paljenjem, ali nema razlike.
VDC takođe se nikad nije aktivirao, koliko god da sam bacamo auto. On uvek pusti da auto malo izgubi kontrolu pre korekcije. Lepo je i na snegu voziti sa upaljenom VDC, jer te pušta da se glupiraš, a pali se tek kad se izgubi kontrola nad autom. Vrati ga u kontrolu za sekund, ko igrica na kompu.
Tapatalk Pro
Po kiši bi sigurno bio od velike koristi, pogotovo što simulira i zatvaranje diferencijala.
Ugasio sam sve bio, malo eksperimentisao sa paljenjem, ali nema razlike.
VDC takođe se nikad nije aktivirao, koliko god da sam bacamo auto. On uvek pusti da auto malo izgubi kontrolu pre korekcije. Lepo je i na snegu voziti sa upaljenom VDC, jer te pušta da se glupiraš, a pali se tek kad se izgubi kontrola nad autom. Vrati ga u kontrolu za sekund, ko igrica na kompu.
Tapatalk Pro
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Cekaj, nikada ti se nije upalio ESP?
Nema snage prednja vuca sa 150ks da proklizava u krivini?
Na snegu ESP vrati auto za sekund?
Au Nidzo, ti kada se zalaufas, nema da prikocis malo...
Nema snage prednja vuca sa 150ks da proklizava u krivini?
Na snegu ESP vrati auto za sekund?
Au Nidzo, ti kada se zalaufas, nema da prikocis malo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako se secam jos je nidzin cipovan, znaci blizu 200ks, tj. Nekih 190.
Treba da kliza kao besan u krivini pri punom gasu, makar mislim.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Treba da kliza kao besan u krivini pri punom gasu, makar mislim.
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2