
Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Re: Mobile uploads :)
Pa moja nije jer sam je vozio na ~1500 obr ili manje pri konst brzini. I kad odatle krenem da ubrzam ona proklizava dok se ne zaleti, a onda samo vuče k'o pomahnitala do 5000 obr. Razumeš, ne vozim je kao benzinca na 3 ili 4k obr pre ubzavanja, niti vraćam stepen prenosa niže 

Re: Mobile uploads :)
veljo, ne zelim da kazem da nije tako, nemas razloga da ne govoris istinu, ali kad bi malo zasli u brojke i izracunali da je ta alfa potpisivala na obrtajima gde nije bacala ni 50ks na tockove, bilo bi zanimljivo kako to objasniti, osim stvarno ocajnim gumama i losim asfaltom... valjda razumes sta sam hteo da kazem... da ne davimo vise 

Re: Mobile uploads :)
Gume su bile sasvim solidne, stare 2-3 god i odlične šare. A asfalt je Beogradput made. Valjda ima i taj obr. moment neku svrhu (koliko god iritirao
) i nije džaba purnjala sivi dim prilikom potapanja 


Re: Mobile uploads :)
koliko god ti ne razumeo obrtni momenat motora i obrtni momenat na tocku su dve razlicite stvari, a purnjanje ne mora da znaci da auto ide dobro, cesto je i obrnuto, ali ovo nije tema za to
kad bi bar ivan video ovu pricu i napisao u kojoj brzini njemu laksi i jaci auto sa motorom istog proizvodjaca slajfuje...

Re: Mobile uploads :)
Slažem se, nek ti kaže, pitaj, proguglaj, pročitaj u knjigama, a ja ću da pišem ono što sam sam vozio/imao. Ne treba da mi neko na netu tumači šta je i otkud dim 

-
- Postovi: 6420
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Mobile uploads :)
Nidzo jel stock i dalje ili si ponovo radio remap?
Re: Mobile uploads :)
Nema veze Veljo , sad imas pravi auto 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Mobile uploads :)
Apsolutno. Eto, dok ga nisam kupio ni ja nisam kapirao i verovao iskusnijima 

Re: Mobile uploads :)
Vratio sam onu bolesnu mapu. Hoću ja da sahranim auto ako neko već treba. To je to, tj taj auto je fabrički ovako trebalo da ide.Heineken napisao:Nidzo jel stock i dalje ili si ponovo radio remap?
Tapatalk Pro
- carov2
- Postovi: 4859
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mobile uploads :)
Od čega zavisi obrtni moment na točku? Da li auto čiji motor ima veliki obrtni moment, ima mali obrtni moment na točku?dragan napisao:koliko god ti ne razumeo obrtni momenat motora i obrtni momenat na tocku su dve razlicite stvari, a purnjanje ne mora da znaci da auto ide dobro, cesto je i obrnuto, ali ovo nije tema za tokad bi bar ivan video ovu pricu i napisao u kojoj brzini njemu laksi i jaci auto sa motorom istog proizvodjaca slajfuje...
Re: Mobile uploads :)
Na koliko je dignuta tom mapom?nidza napisao:Vratio sam onu bolesnu mapu. Hoću ja da sahranim auto ako neko već treba. To je to, tj taj auto je fabrički ovako trebalo da ide.Heineken napisao:Nidzo jel stock i dalje ili si ponovo radio remap?
Tapatalk Pro
Nabaci neki mobile upload ubrzanja,da presečemo off

Re: Mobile uploads :)
Nominalno je ovo:
Alfa Romeo 159 JTD 1.9 MultiJet (JTDM) 150 150 hp 320 Nm 182 hp 375 Nm
Kod drugara na mlađem i zdravijem autu je kod Bobana izmereno oko 170KS na točku, isti motor. Ko zna kako oni mere i računaju može možda tačnije da proceni. Nemam nameru da trošim pare ne to, ali snimiću ubrzanja, i mene interesuje.
Alfa Romeo 159 JTD 1.9 MultiJet (JTDM) 150 150 hp 320 Nm 182 hp 375 Nm
Kod drugara na mlađem i zdravijem autu je kod Bobana izmereno oko 170KS na točku, isti motor. Ko zna kako oni mere i računaju može možda tačnije da proceni. Nemam nameru da trošim pare ne to, ali snimiću ubrzanja, i mene interesuje.
Re: Mobile uploads :)
Off topic
Zavisi od reduktora (zupčanika) u menjaču i on je pažljivo proračunat i usaglašen sa momentom koji isporučuje motor kroz različite režime rada. Zbunjuje promena koju donosi remapiranje turbo motora.
Off topiccarov2 napisao: Off topic
Od čega zavisi obrtni moment na točku? Da li auto čiji motor ima veliki obrtni moment, ima mali obrtni moment na točku?
Zavisi od reduktora (zupčanika) u menjaču i on je pažljivo proračunat i usaglašen sa momentom koji isporučuje motor kroz različite režime rada. Zbunjuje promena koju donosi remapiranje turbo motora.
- carov2
- Postovi: 4859
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mobile uploads :)
Tako je, ta dva pojma su povezana. I sa chipovanjem se obe vrednosti povećavaju, a to da li auto potpisuje, i u kojoj brzini zavisi od dosta faktora. Na primer, uzbrdo je puno lakse tezem autu da prokliza pod odredjenim uslovima. A i dovoljno smo dugo svi ovde da ne verujem da se ima potreba da se laze. Inace je chipovana 156 mjet, auto koji jako ozbiljno ide. Sada sam se setio i priče koju je davno pričao vlasnik Alfe 159, ako se dobro sećam, cipovani 1.9 motor mu je puno lakse palio gume nego 2.4 kojeg je kasnije kupio.
Re: Šta je snaga, a šta obrtni moment?
Ima tu još dosta bitnih stvari koji utiču na prenos snage i koji čine auto agresivnijim. Jedna o njih je i poluprečnik pogonskog točka. Kad sam na toj Alfi promenio točkove i prešao sa 195/60/15 na 205/55/16 (što je manje od 1cm razlike u poluprečniku točka) kao da sam učitao drugu mapu, sve je postalo pitomije i kilavije.