druze postoje tehnike i skole voznje ali se one odnose na malo ozbiljnije stvari od postizanja max brzine. tu zaista ne treba neka velika mudrost...
kad vec pricas o max brzini i postizanju iste, jesi li razmisljao o tome koliko na nju uticu recimo vetar ili drugi ucesnici u saobracaju?
ovu drugu stvar ljudi jos i uzmu u obzir ( ja sam kliom 2 1.4 16v iza bmw-a x5 isao 198kmh po cajgeru iako o toj brzini kad nema nikog ispred mene mogu samo da sanjam, km sat pokaze nesto preko 180 i to je to )...
vetar takodje, to tvrdim, moze da poveca max brzinu za 10tak, pa i u bas ekstremnim slucajevima 20tak kmh...takodje pricam na osnovu licnog iskustva...
a onda dodjemo na pricu o tacnosti cajgera, koji samo sa razlicitim dimenzijama guma moze da laze poprilicno, recimo i oko 5kmh pri tim brzinama...
onda dodje nagib puta, stanje konkretnog motora, dodaci na karoseriji koji uticu na povecanje otpora vazduha itd itd...
ono sto sam napisao za punto 1.4 16v je sigurno tacno, a onda neka se ostali nadju spram motora...
za taj 1.2 60ks mislim da je i 160kmh po cajgeru dobra brzina...
sto se tice isplativosti, vec sam izneo moje stanoviste po pitanju ovog auta, a isplativosti plina uopste takodje samim tim sto imam taj uredjaj ugradjen vec preko 40 hiljada km i nijednom nisam zazalio zbog toga
