Ševrolet problemčići
Re: Ševrolet problemčići
Malo sa citao oko tog Aisin AF33 petobrzinskog automatika, popularan japanski menjac, isao je u razne marke, Volvoe, Saab, Renault, Nissan, GM. Vazi za kvalitetan zilav menjac, cak proizvodjac smatra da je u normalnim uslovima menjac bez odrzavanja, i da nije potrebna zamena fluida...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Iako postoji preporiuka da se ulje nikada ne menja, moje iskustvo a i mnogi drugi su slicno zakljucili je da se i pored toga sto plvaju ulju trose lamele ciji opiljci ostaju u ulju a onda kruze sa uljem kroz ceo sistem. Uprosceno kao mikro komadici smirgle.
Ako ne zbog samog narusavanja osobina ulja smtram korisnim da se vrsi promena ulja cak i kada proizvoddjac napise da se ne radi.
Kod mene je ulje prvi put menjano komplet sa ispiranjem sistema na oko 140.000km i imalo je specifican smrad uz tamniju boju. Bilo je zrelo za zamenu.
Sa svezim uljem presao sam oko 60.000km i ulje je jos uvek boje kao novo, bistro, nema nikakvog dodatno mirisa.
Sam automatik po konstrukciji nema neko redovno odrzavanje i u normalnim uslovima treba ocekivati od Aisina da funkcionise bez greske 300-350.000km a nakon toga mogu da se pocnu javljati sitna trzanja, sporije prvo ukljucivanje, da pocne malo da vlazi na semeringu i slicno.
Radni vek uz te sitne greske izgura obicno 400.000+ km do popravke ili sto je cesce zamene.
Bez zamene ulja neki kazu da je skracen radni vek na oko 250.000 km.
Automatik ne treba da se pregreva, to im je najveci faktor smanjenja radnog veka tj ulja pre svega..
Ako ne zbog samog narusavanja osobina ulja smtram korisnim da se vrsi promena ulja cak i kada proizvoddjac napise da se ne radi.
Kod mene je ulje prvi put menjano komplet sa ispiranjem sistema na oko 140.000km i imalo je specifican smrad uz tamniju boju. Bilo je zrelo za zamenu.
Sa svezim uljem presao sam oko 60.000km i ulje je jos uvek boje kao novo, bistro, nema nikakvog dodatno mirisa.
Sam automatik po konstrukciji nema neko redovno odrzavanje i u normalnim uslovima treba ocekivati od Aisina da funkcionise bez greske 300-350.000km a nakon toga mogu da se pocnu javljati sitna trzanja, sporije prvo ukljucivanje, da pocne malo da vlazi na semeringu i slicno.
Radni vek uz te sitne greske izgura obicno 400.000+ km do popravke ili sto je cesce zamene.
Bez zamene ulja neki kazu da je skracen radni vek na oko 250.000 km.
Automatik ne treba da se pregreva, to im je najveci faktor smanjenja radnog veka tj ulja pre svega..
Re: Ševrolet problemčići
Po knjizici se ulje menja na 160.000km, dok je GM preporuka lifetime za menjac, tako da za sada jos nema potreba da se nesto cacka, trenutno je na 125.200km.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Bio sam i Pane Ag, momci prekontrolisali curenja plina, nakacili ga na komp, pogledali parametre, i kazu idealno sagorevanje, na oba goriva. Ne gine mu potrosnja izgleda...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Tako izgleda, nije stedljiv
Re: Ševrolet problemčići
Svratio sam do Ivancoa da zavrsim neke poslove oko guma, koje nisam zavrsio, ali usput smo pogledali Epicu, tj. vesanje. Utvrdjeno je da ima lufta na zadnjim stabilizatorima, i odatle je nadam se lupkanje koje se cuje preko neravnina pozadi, kao i da je nacet jedan selen na prednjoj visljusci.
Sami delovi nisu skupi oko 1500kinti, po komadu, ali ono sto je problem, niko to nema na lageru.
Mora da se ceka dok ne dodje iz Koreje
E da za Dragvorla, dok je auto bio dugnut zavrteo sa tockove, i ona kocnica koja je bila toplija, sad se okrece lakse od drugog tocka, a i izjednacile su im se temperature, vise se ne greju neravnomerni, izgleda da se razradila...
Sami delovi nisu skupi oko 1500kinti, po komadu, ali ono sto je problem, niko to nema na lageru.
Mora da se ceka dok ne dodje iz Koreje

E da za Dragvorla, dok je auto bio dugnut zavrteo sa tockove, i ona kocnica koja je bila toplija, sad se okrece lakse od drugog tocka, a i izjednacile su im se temperature, vise se ne greju neravnomerni, izgleda da se razradila...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Juhuuu, stizu zadnji stabilizatori uz Belorusije.
Pomogao kolega sa foruma

Pomogao kolega sa foruma


Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Kolega iz Belorusije 

Re: Ševrolet problemčići
Dobar čovek taj Džoni. 

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Otkud stabilizatori u Belorusiji ? Nas ovde uce da tamo imaju diktatora, jedu korov i da smo mi za njih zapad. 

Re: Ševrolet problemčići
Voze ta kola, i po tim krajevima 
Poslednja potrosnja po gradu je 15.5 l, ali sad sam vozio sam malo duze ture, ne samo do posla...

Poslednja potrosnja po gradu je 15.5 l, ali sad sam vozio sam malo duze ture, ne samo do posla...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Pasat 1.8t sa 150ks i chipom je trosio 14 minimum, 16-18 obicno
Meni je za taj automatik i 6 cilindara odlicna tvoja potrosnja
Meni je za taj automatik i 6 cilindara odlicna tvoja potrosnja
Re: Ševrolet problemčići
Po centru grada, normalna voznja