BMW 320d F30
BMW 320d F30
BMW 320d F30 184ks 2012. god
Kao sto sam i napisao u drugoj temi, imao sam priliku da provozam novu 3ojku pa evo nekih impresija.
U pitanju je Luxury Line paket opreme sa bez koznim enterijerom i "puno" (da ne nabrajam) opreme
Uzimam "kljuc" otkljucavam, retrovizori se rasklapaju, svetla se pale (angel eyes i u kabini) i sedam u auto. Prvi utisak pri ulasku u auto je da veoma lici na E90, tu pre svega mislim na ergonomiju i polozaj za volanom...tipicni BMW. Dizajn enterijera je naravno zanimljiviji od E90 ali i dalje (po mom ukusu) hladan i ostar. Kvalitet materijala je odlican a koza na sedistima jako lepa i kvalitetna. Namestam sediste (mehanicki), zatvaram vrata (koja trebaju "muski" da se zalupe) i startujem motor sa kljucem u dzepu (keyless, brzo se covek navikne na ovaj naizgled glupi gedzet). Jedini indikator da motor radi je kazaljka obrtomera jer je izolacija odlucna tako da se "klepetanje" dizela skoro ne cuje...voznja moze da pocne
Menjac mi se jako dopao jer je precizan i lako ulazi u brzinu (mada priznajem da je tu Mercedes malo bolji) a i kvacilo je isto ok (mekano). Ubacim u brzinu i krecem voznju po Minhenu. Brzo sam se navikao na njegove gabarite tako da mi ni u jednom trenutku nije bio problem da ga vozam po (meni nepoznatom) gradu. Posle gradske voznje sam izasao malo na autoput prema Nürnbergu da vidim kako se ponasa na velikim brzinama (vozio sam prosle godine E90 u CH ali kratko i to max 120). Ono sto se pise po forumima je istina...BMW ne oseca brzinu. Na 200km/h imas utisak da ides max 130. Najvise sam ga terao do 220km/h uz konstanto drzanje leve trake (osim jednog sklanjanja AMG-u) i osecajem da vozis "zaheban" auto
Pohvalio bi i zvucnu izolaciju koja je odlicna, hifi sistem jos bolji...ma pravo uzivanje je voziti ovaj auto na autobanu. Stabilnost mu je odlicna kao i drzanje puta. U krivine ulazi veoma lepo i stabilno...koliko god sam zustrije skrenuo imao sam osecaj da moze jos brze
Prednosti:
Na prvom mestu odlican (startan, elastican) i veoma ekonomican motor
Dalje, osecaj sigurnosti na velikim brzinama, polozaj za volanom, upravljivost, muzika (nisam siguran koji je sistem bio ali kida), zvucna izolacija, povecani prtljaznik (u odnosu na E90) i sveopsti kvalitet zavrsne obrade.
Dve stvari (za koje sam mislio da su nepotrebne) su me fascinirale. Prva je sistem koji pokazuje trenutno ogranicenje brzine. Cesto mi se desi da na autoputu kad se stalno smenjuju razlicita ogranicenja, budem nesiguran koje je trenutno a tu ovaj sistem mnogo pomaze. Hill assist je isto super stvar je produzava vek lameli pri kretanju na velikim usponima. Navigacija je takodje veoma jednostavna za koriscenje.
Sistem za pomoc pri parkiranju je isto ok tj. nije neophodan jer je auto pregledan, ali ubrzava proces uparkiravanja.
Mane:
Malo je tvrdji prilikom prelaska preko neravnina (run flat), start stop sistem (smara) i jos neke sitnice u dizajnu.
Sve u svemu jako zanimljiv automobil. Prodavac mi kaze da do kraja godine treba da se pojavi i model 2.0 dizel motorom od 218ks.
Prodavci su veoma ljubazni i profesionalni te su mi objasnili sve do najsitnijih detalja a papirologiju za izvoz oni zavrsavaju.
Taj dan kad sam ga probao, sam bio zagrejan ali posle sam gledao i E kupe (o njemu drugi put), tako da mi je F30 opet u drugom planu.
p.s. Ne zamerite na slike losijeg kvaliteta koje su slikane telefonom i amaterskom pisanju opisa...
Kao sto sam i napisao u drugoj temi, imao sam priliku da provozam novu 3ojku pa evo nekih impresija.
U pitanju je Luxury Line paket opreme sa bez koznim enterijerom i "puno" (da ne nabrajam) opreme
Uzimam "kljuc" otkljucavam, retrovizori se rasklapaju, svetla se pale (angel eyes i u kabini) i sedam u auto. Prvi utisak pri ulasku u auto je da veoma lici na E90, tu pre svega mislim na ergonomiju i polozaj za volanom...tipicni BMW. Dizajn enterijera je naravno zanimljiviji od E90 ali i dalje (po mom ukusu) hladan i ostar. Kvalitet materijala je odlican a koza na sedistima jako lepa i kvalitetna. Namestam sediste (mehanicki), zatvaram vrata (koja trebaju "muski" da se zalupe) i startujem motor sa kljucem u dzepu (keyless, brzo se covek navikne na ovaj naizgled glupi gedzet). Jedini indikator da motor radi je kazaljka obrtomera jer je izolacija odlucna tako da se "klepetanje" dizela skoro ne cuje...voznja moze da pocne
Menjac mi se jako dopao jer je precizan i lako ulazi u brzinu (mada priznajem da je tu Mercedes malo bolji) a i kvacilo je isto ok (mekano). Ubacim u brzinu i krecem voznju po Minhenu. Brzo sam se navikao na njegove gabarite tako da mi ni u jednom trenutku nije bio problem da ga vozam po (meni nepoznatom) gradu. Posle gradske voznje sam izasao malo na autoput prema Nürnbergu da vidim kako se ponasa na velikim brzinama (vozio sam prosle godine E90 u CH ali kratko i to max 120). Ono sto se pise po forumima je istina...BMW ne oseca brzinu. Na 200km/h imas utisak da ides max 130. Najvise sam ga terao do 220km/h uz konstanto drzanje leve trake (osim jednog sklanjanja AMG-u) i osecajem da vozis "zaheban" auto
Pohvalio bi i zvucnu izolaciju koja je odlicna, hifi sistem jos bolji...ma pravo uzivanje je voziti ovaj auto na autobanu. Stabilnost mu je odlicna kao i drzanje puta. U krivine ulazi veoma lepo i stabilno...koliko god sam zustrije skrenuo imao sam osecaj da moze jos brze
Prednosti:
Na prvom mestu odlican (startan, elastican) i veoma ekonomican motor
Dalje, osecaj sigurnosti na velikim brzinama, polozaj za volanom, upravljivost, muzika (nisam siguran koji je sistem bio ali kida), zvucna izolacija, povecani prtljaznik (u odnosu na E90) i sveopsti kvalitet zavrsne obrade.
Dve stvari (za koje sam mislio da su nepotrebne) su me fascinirale. Prva je sistem koji pokazuje trenutno ogranicenje brzine. Cesto mi se desi da na autoputu kad se stalno smenjuju razlicita ogranicenja, budem nesiguran koje je trenutno a tu ovaj sistem mnogo pomaze. Hill assist je isto super stvar je produzava vek lameli pri kretanju na velikim usponima. Navigacija je takodje veoma jednostavna za koriscenje.
Sistem za pomoc pri parkiranju je isto ok tj. nije neophodan jer je auto pregledan, ali ubrzava proces uparkiravanja.
Mane:
Malo je tvrdji prilikom prelaska preko neravnina (run flat), start stop sistem (smara) i jos neke sitnice u dizajnu.
Sve u svemu jako zanimljiv automobil. Prodavac mi kaze da do kraja godine treba da se pojavi i model 2.0 dizel motorom od 218ks.
Prodavci su veoma ljubazni i profesionalni te su mi objasnili sve do najsitnijih detalja a papirologiju za izvoz oni zavrsavaju.
Taj dan kad sam ga probao, sam bio zagrejan ali posle sam gledao i E kupe (o njemu drugi put), tako da mi je F30 opet u drugom planu.
p.s. Ne zamerite na slike losijeg kvaliteta koje su slikane telefonom i amaterskom pisanju opisa...
Re: BMW
Hehe, vidim da smo pravili slicnu rutu.
Uz malo srece icu ponovo u maju, za ovu priliku sam rezervisao M5-icu na ceo dan, tako da ako sve bude po planu bice zabave
Odlican je BMW Welt, mene nisu mogli da izvade odatle a ni u posetu fabrici nisam isao... Moze lepo ceo dan da se isplanira i druzi sa bmw-om.
Uz malo srece icu ponovo u maju, za ovu priliku sam rezervisao M5-icu na ceo dan, tako da ako sve bude po planu bice zabave
Odlican je BMW Welt, mene nisu mogli da izvade odatle a ni u posetu fabrici nisam isao... Moze lepo ceo dan da se isplanira i druzi sa bmw-om.
BMW
Super je napravljeno ali nisam imao bas puno vremena da provedem tamo.
Najvise sam se skoncentrisao na F30...
Objasnili su mi i kako postoji poseban "ritual" preuzimanja auta kad se kupi kod njih
edit: Uh M5, zahebana masina...
Mozda padne neka tema "325 za M5"
Najvise sam se skoncentrisao na F30...
Objasnili su mi i kako postoji poseban "ritual" preuzimanja auta kad se kupi kod njih
edit: Uh M5, zahebana masina...
Mozda padne neka tema "325 za M5"
Re: BMW
Gledao sam i jedan Sport Line 328i (koji nije mogao da se proba) ali Luxury Line enterijer izgleda mnogo lepse.
Ovaj primerak koji sam vozio je nov oko 55000e
Inace u BMW Weltu kao sto rekoh za relativno malo para moze da se proba svaki BMW.
Puno je Kineza sa njihovim SLR aparatima koji slikaju svaku plocicu u onoj zgradi
Tu je i gomila "opasnih" Rusa koji uzimaju M-ove...
Bas sam snimio jednu grupu (trojica nabildovanih i istetoviranih) koji su uzimali X6M.
Mogu da zamislim koje torture prolaze ti automobili
Sve se to posle par meseci prodaje kao BMW Premium Selection za 20ak % nizu cenu.
Ja ih iskreno ne bi kupio odatle jer to je isto kao da ozenis prostitutku, koja je ranije davala svakom za XXe na sat.
Ovaj primerak koji sam vozio je nov oko 55000e
Inace u BMW Weltu kao sto rekoh za relativno malo para moze da se proba svaki BMW.
Puno je Kineza sa njihovim SLR aparatima koji slikaju svaku plocicu u onoj zgradi
Tu je i gomila "opasnih" Rusa koji uzimaju M-ove...
Bas sam snimio jednu grupu (trojica nabildovanih i istetoviranih) koji su uzimali X6M.
Mogu da zamislim koje torture prolaze ti automobili
Sve se to posle par meseci prodaje kao BMW Premium Selection za 20ak % nizu cenu.
Ja ih iskreno ne bi kupio odatle jer to je isto kao da ozenis prostitutku, koja je ranije davala svakom za XXe na sat.
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: BMW 320d F30
Хехе, ја нисам веровао за ону причу Јапански туристи, али сам онда за недељу дана видео 2 групе и све је тако...
gadgets i фото фрикови...
Тамо као на филму. Верујем да радницима није свеједно какви им све случајеви долазе (поготово људи попут тих из описа).
gadgets i фото фрикови...
Тамо као на филму. Верујем да радницима није свеједно какви им све случајеви долазе (поготово људи попут тих из описа).
Pozdrav
Re: BMW 320d F30
Kolko kosta da se 'proba' m5 ?
Re: BMW 320d F30
70e na sat plus gorivo
Ako uzmes na ceo dan (9-17h) placas samo 3 sata i imas 450km...
Meni iskreno nije interesantno, da uzmem takav auto i onda da ga przim 250 na autobanu...bez veze.
Vise bi mi lezao jedan profi trening na stazi, pa sam malo gledao AMG akademiju, to je vec prava stvar.
Mozda se prijavim ako se uklopim sa vremenom.
Ako uzmes na ceo dan (9-17h) placas samo 3 sata i imas 450km...
Meni iskreno nije interesantno, da uzmem takav auto i onda da ga przim 250 na autobanu...bez veze.
Vise bi mi lezao jedan profi trening na stazi, pa sam malo gledao AMG akademiju, to je vec prava stvar.
Mozda se prijavim ako se uklopim sa vremenom.
Re: BMW 320d F30
da to ima ovde ne bih propustio nema sanse...
Re: BMW 320d F30
Imas kod nas C63 AMG za 400e dan
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 320d F30
Ima i bmw valjda neku akademiju
Re: BMW 320d F30
potpuno isti ovakav parkiran veceras kod hotela Park... Prelep je. Enterijer vrhunski izgleda, jedino mi malo bode oci ekran. Steta sto se ne uvlaci... Ali auto izgleda sjajno, pravi BMW
Re: BMW 320d F30
Na sta konkretno mislis?dragan je napisao:da to ima ovde ne bih propustio nema sanse...
Verovatno ima ali voznja SLS AMG-a je neprocenljivo iskustvoftj je napisao:Ima i bmw valjda neku akademiju