Kao sto sam i napisao u drugoj temi, imao sam priliku da provozam novu 3ojku pa evo nekih impresija.
U pitanju je Luxury Line paket opreme sa bez koznim enterijerom i "puno" (da ne nabrajam) opreme
![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
Uzimam "kljuc" otkljucavam, retrovizori se rasklapaju, svetla se pale (angel eyes i u kabini) i sedam u auto. Prvi utisak pri ulasku u auto je da veoma lici na E90, tu pre svega mislim na ergonomiju i polozaj za volanom...tipicni BMW. Dizajn enterijera je naravno zanimljiviji od E90 ali i dalje (po mom ukusu) hladan i ostar. Kvalitet materijala je odlican a koza na sedistima jako lepa i kvalitetna. Namestam sediste (mehanicki), zatvaram vrata (koja trebaju "muski" da se zalupe) i startujem motor sa kljucem u dzepu (keyless, brzo se covek navikne na ovaj naizgled glupi gedzet). Jedini indikator da motor radi je kazaljka obrtomera jer je izolacija odlucna tako da se "klepetanje" dizela skoro ne cuje...voznja moze da pocne
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Menjac mi se jako dopao jer je precizan i lako ulazi u brzinu (mada priznajem da je tu Mercedes malo bolji) a i kvacilo je isto ok (mekano). Ubacim u brzinu i krecem voznju po Minhenu. Brzo sam se navikao na njegove gabarite tako da mi ni u jednom trenutku nije bio problem da ga vozam po (meni nepoznatom) gradu. Posle gradske voznje sam izasao malo na autoput prema Nürnbergu da vidim kako se ponasa na velikim brzinama (vozio sam prosle godine E90 u CH ali kratko i to max 120). Ono sto se pise po forumima je istina...BMW ne oseca brzinu. Na 200km/h imas utisak da ides max 130. Najvise sam ga terao do 220km/h uz konstanto drzanje leve trake (osim jednog sklanjanja AMG-u) i osecajem da vozis "zaheban" auto
![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)
Pohvalio bi i zvucnu izolaciju koja je odlicna, hifi sistem jos bolji...ma pravo uzivanje je voziti ovaj auto na autobanu. Stabilnost mu je odlicna kao i drzanje puta. U krivine ulazi veoma lepo i stabilno...koliko god sam zustrije skrenuo imao sam osecaj da moze jos brze
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Prednosti:
Na prvom mestu odlican (startan, elastican) i veoma ekonomican motor
![Double Up :doubleup:](./images/smilies/doubleup.gif)
Dalje, osecaj sigurnosti na velikim brzinama, polozaj za volanom, upravljivost, muzika (nisam siguran koji je sistem bio ali kida), zvucna izolacija, povecani prtljaznik (u odnosu na E90) i sveopsti kvalitet zavrsne obrade.
Dve stvari (za koje sam mislio da su nepotrebne) su me fascinirale. Prva je sistem koji pokazuje trenutno ogranicenje brzine. Cesto mi se desi da na autoputu kad se stalno smenjuju razlicita ogranicenja, budem nesiguran koje je trenutno a tu ovaj sistem mnogo pomaze. Hill assist je isto super stvar je produzava vek lameli pri kretanju na velikim usponima. Navigacija je takodje veoma jednostavna za koriscenje.
Sistem za pomoc pri parkiranju je isto ok tj. nije neophodan jer je auto pregledan, ali ubrzava proces uparkiravanja.
Mane:
Malo je tvrdji prilikom prelaska preko neravnina (run flat), start stop sistem (smara) i jos neke sitnice u dizajnu.
Sve u svemu jako zanimljiv automobil. Prodavac mi kaze da do kraja godine treba da se pojavi i model 2.0 dizel motorom od 218ks.
Prodavci su veoma ljubazni i profesionalni te su mi objasnili sve do najsitnijih detalja a papirologiju za izvoz oni zavrsavaju.
Taj dan kad sam ga probao, sam bio zagrejan ali posle sam gledao i E kupe (o njemu drugi put), tako da mi je F30 opet u drugom planu.
![Slika](http://www.dodaj.rs/f/3G/Is/GxZ5mE6/20120419142841.jpg)
![Slika](http://www.dodaj.rs/f/H/o2/4ccDqEdO/20120419142829.jpg)
![Slika](http://www.dodaj.rs/f/2c/LB/12GagcTk/20120419142712.jpg)
![Slika](http://www.dodaj.rs/f/3N/3m/2YXPj8ad/20120419142636.jpg)
![Slika](http://www.dodaj.rs/f/3T/YB/wXvTrQP/20120419142859.jpg)
p.s. Ne zamerite na slike losijeg kvaliteta koje su slikane telefonom i amaterskom pisanju opisa...
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)