O cemu ti, majke ti?stefanan napisao:Ne pada ti na pamet 325i i 525i/d ?![]()
Oko 65-70k je registracija za mladje od 10 godina ja mislim

Oni imaju manje od 2500 kubika - najcesce 2497.
O cemu ti, majke ti?stefanan napisao:Ne pada ti na pamet 325i i 525i/d ?![]()
Oko 65-70k je registracija za mladje od 10 godina ja mislim
Delija napisao:O cemu ti, majke ti?stefanan napisao:Ne pada ti na pamet 325i i 525i/d ?![]()
Oko 65-70k je registracija za mladje od 10 godina ja mislim
Oni imaju manje od 2500 kubika - najcesce 2497.
kagawa napisao:Audi A3 (2007, 2.0 tdi) koji sada vozim uzeo sam pre otprilike 4 god. iz Nemacke, sa 150 000km na satu. Presao sam do sada nesto vise od 220 000km i ova godina me je sastavila (menjao plivajuci, problem sa diznama, turbina i jos par sitnica).
Da predjes u novu Mazdu 3 napravio bi korak napred.kagawa napisao: Zato ja vas razumem odakle polazite kad mi kazete da gledam novija kola sa manjom kilometrazom ali ne mogu iz Audija da sednem u godinu dana staru Dachiju ili Fiat-a,
kagawa napisao: Da skratimo pricu (trebao sam da ubacim anketu odmah, da ne idemo u ovoliki off...):
Recimo da imam 15 000e za auto (14 trenutno, ali moze da se navuci jos 1000).
Sta je najbolje uzeti od ovoga:
BMW 320, 318
Audi (2009+) A3 2.0 tdi, 1.8tfsi, A4 2.0tdi, 1.8tfsi
Mozemo da nastavimo pricu onda i o aktuelnom 325d koji je 2.0, ali to nema smisla iliti ne prica se o tome.Kagawa a ne bi 2.5 benzinca ?
Ako je čovek spreman na ta ulaganja onda treba da kupi auto koji nađe u boljem stanju, sa više oreme, manje prešao... isti je andrak da li je Audi ili BMW. Bitno je da on bude srećan.ADrei napisao:jedina razlika sto je on neka ulaganja na A3 imao na 220k a sa ovim 320d ulaganja krecu vec sa predjenih par hiljada na satu:)
methane.master napisao:starac vujadin napisao:S obzirom na to koja ti je ciljna grupa automobila i s obzirom da imaš posao koji je danas dobar, a sutra možda i nije imaš dobre preduslove da se zajebeš. Nadam se da nećeš.
Ciljaš ciljnu grupu sa starošću i kilometražom taman da im upadneš k`o kec na 11 u velike troškove oko "sporovoznih" potrošnih delova koji otprilike na toj kilomtraži i godištu počinju da crkavaju, pogotovu kod dizela. Nisu oni bezveze najčešći na oglasima kod nas - zato što vlasnici na zapadu hoće da ih se ratosiljaju pre nego što počnu da im kola vade pare. Taman posedneš dupe u "audi" ili "bembaru" i osetiš se ko Bogotac, a onda "iza krivine krene" igranka sa neočekivanim troškovima.
Treba da gledaš auto koji ćeš u slučaju da krene posao nizbrdo moći brzo da prodaš za približno cenu po kojoj si ga kupio. Bilo bi glupo da ti posle kupovine uložiš u taj auto još koju stotinu (hiljadu?) za taj auto, voziš ga koji mesec i onda ga tako sređenog proslediš nekom srećkoviću.
Sve u svemu, mislim da treba da gledaš manja i novija kola za taj budžet, pogotvou što nemaš porodicu. Ima lepih i atraktivnih automobila sa dobrom opremom i u nižoj klasi, a manjom kilomtražom i sa manje potencijalnih skupih problema. Imaš dobar budžet i možeš da kupiš odličan auto.
+1
Paja napisao:Fanbojevi bi trebal da dobiju zabranu pristupa ovakvim temama.
I koji je smisao preci sa A3 na Golf?Heineken napisao:Razmisli dobro o novom automobilu Golf klase kao sto su ti vec preporucili...