
TT

Ajde prestani da budeš iracionalan.Bax napisao:Pa je onda pocelo cimanje po licnoj osnovi, da sam izgubio kredibilitet (lazem..) i slicno. Jebiga to nije talasna duzina na kojoj zelim ovde da pricam. Ako treba da dokazujem da ne izmisljam, onda jebes sve, vreme je da kupim prnje. Nije ovo pod moranje, nemam ja ovde sta sa kim da se svadjam i objasnjavam.
Ako kazem da kvailo koje sam dobio, veze nema sa originalnim, plus to kaze i moj cale i brat, plus mi pise u mejlu da kosta 14.000din, plus mi i sam Fiat Ciao, kaze da je normalno da se ugradjuju reparirani delovi, i onda mi sef servisa na to kaze, a ne vi imate nize cene kad se auto poravlja u garanciji (glupost samo po sebi...) te da je kvaciolo to skuplje, i onda mi Paja tvrdi da je sef servisa u pravu, sta ja sad da kazem ???
 
 
 . Neko ce reci "nije to servis", znam, ali na to su se svodila predhodna dva u ovlascenom. Dva puta sam prijavljivao neke cudne zvuke, drugi put su uradili i probnu voznju i naravno sve je ok (u ovlascenom). Medjutim gle cuda, u ovom nekom servisu pregledaju trap bez da gledaju kilometrazu i kazu sa jedne strane viljuska otisla a sa druge solja?! Ja u cudu, ne verujem sta cujem?! Pitam kako a oni slezu ramenima. Ne znam da li je neko imao slicno iskustvo? Ispade da u garantnom roku treba da odem u neki drugi servis na kontrolu kako bi posle mogao da odem u ovlasceni i probam da aktiviram garanciju. I sta sad raditi, gde sve to zameniti...ide faza trazenja servisa sto mi predstavlja nocnu moru...ejjj posle 26000 km ccc
. Neko ce reci "nije to servis", znam, ali na to su se svodila predhodna dva u ovlascenom. Dva puta sam prijavljivao neke cudne zvuke, drugi put su uradili i probnu voznju i naravno sve je ok (u ovlascenom). Medjutim gle cuda, u ovom nekom servisu pregledaju trap bez da gledaju kilometrazu i kazu sa jedne strane viljuska otisla a sa druge solja?! Ja u cudu, ne verujem sta cujem?! Pitam kako a oni slezu ramenima. Ne znam da li je neko imao slicno iskustvo? Ispade da u garantnom roku treba da odem u neki drugi servis na kontrolu kako bi posle mogao da odem u ovlasceni i probam da aktiviram garanciju. I sta sad raditi, gde sve to zameniti...ide faza trazenja servisa sto mi predstavlja nocnu moru...ejjj posle 26000 km ccc Da, ,da, da, da.elMaestro napisao: Da li stvarno mislis da jedan Punto, star verovatno 7-8 godina, sa domacim papirima moze da kosta 100-200e, ma koliko stajao? Ili ona Fiesta ST 40k dinara? Jesi video negde za te pare? Znas li koliko kostaju havarisani i stranci?
TT
da ali ovaj put su pobedil jer je garancija istekla a ja nisam znao da imam problem i pored uradjenog "servisa" i mog sugerisanja da mozda ima neki problem. Inace, da napomenem da veoma vodim racuna o voznji pa mi je skroz neshvatljivo da strada viljuska i solja?!Paja napisao:Na žalost tako je kod nas sa garancijom i ovl servisima. Prave se blesavi dok ih ne priteraš uza zid.