Milos napisao:Methane troluje
Golf VII 1.2TSI 85KS
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Ne nije mi niko hakovao nalog, nego sam juče zagledao drugarov novi auto. 
Trojke je napisao prikaz, pa da skratim... Kvalitet je manje-više zadržan, opreme više, ali je cena niža nego što su ranije uobičavali. Očigledno je promenjena cenovna politika, makar što se baznog modela tiče. Da li je slučaj samo ovde ili svuda, ne bih znao. Opet ponavljam, bazni, jer 2,0 TDI Highline DSG košta 31000€ - što je po meni neverovatna budalaština, a ni 1,6 TDI nisu baš jeftini. Kada se tome doda da Golf ovde (nažalost/na sreću) drži cenu i kao polovnjak, onda zaista ozbiljno ulazi u best-buy.
Čovek kaže da je rano za neke prave utiske, jer je prešao 500-ak km, ali je za sada vrlo zadovoljan, kaže da ide nešto bolje nego prethodni auto (Corsa 1,4), a da troši uočljivo manje. Cenim da su uzrok turbo motor i smanjena masa u novoj generaciji. Nažalost nemam ustiske iz vožnje. Juče nije bilo prilike.
Da li bih ga kupio? Teško.
Zašto kad pričam da je dobra kupovina. Pa jeste, ali Golf trenutno nije moja šolja čaja. 
Trojke je napisao prikaz, pa da skratim... Kvalitet je manje-više zadržan, opreme više, ali je cena niža nego što su ranije uobičavali. Očigledno je promenjena cenovna politika, makar što se baznog modela tiče. Da li je slučaj samo ovde ili svuda, ne bih znao. Opet ponavljam, bazni, jer 2,0 TDI Highline DSG košta 31000€ - što je po meni neverovatna budalaština, a ni 1,6 TDI nisu baš jeftini. Kada se tome doda da Golf ovde (nažalost/na sreću) drži cenu i kao polovnjak, onda zaista ozbiljno ulazi u best-buy.
Čovek kaže da je rano za neke prave utiske, jer je prešao 500-ak km, ali je za sada vrlo zadovoljan, kaže da ide nešto bolje nego prethodni auto (Corsa 1,4), a da troši uočljivo manje. Cenim da su uzrok turbo motor i smanjena masa u novoj generaciji. Nažalost nemam ustiske iz vožnje. Juče nije bilo prilike.
Da li bih ga kupio? Teško.
Širim haos!
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
ne trzaj se, sve dublje upadas 
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Darko
- Postovi: 9607
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Slucajno naidjoh na ovu temu.
Da li neko definitivno zna da li su 1.2 tsi 86/90ks i 1.2 tsi 105ks identicni motori ili postoje mehanicke razlike? Negde po stranim forumima sam citao da su isti motori i da je razlika u broju brzina i softveru.
Da li neko definitivno zna da li su 1.2 tsi 86/90ks i 1.2 tsi 105ks identicni motori ili postoje mehanicke razlike? Negde po stranim forumima sam citao da su isti motori i da je razlika u broju brzina i softveru.
- Uroš S.
- Postovi: 11024
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Niko ne zna, ali najverovatnije nisu potpuno istovetni. Najbolje da odes do ovlascenog, ili nadjes novu ETKA-u npr i kreces da uporedjujes serijske brojeve nekoliko kljucnih delova tipa turbine brizgaljke klipovi radilica zamajac itd.
Huawei P6 TT
Huawei P6 TT
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Jel beše dragovorl ili geza kačio podatke za to ali sa nemačkog sajta/foruma? I bilo je da je menjač drugačiji.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Tjuneri i kod nas i u inostranstvu ga tretiraju isto tj. obecavaju istu krajnju snagu sto ce reci da su najverovatnije turbo i dizne isti. E sad koje komponente se razlikuju i da li remapirati sa 85 na 135 ks, nisam pametan.
- Darko
- Postovi: 9607
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Nije mi toliko bitno da li su isti ili razliciti. Koliko da li ta slabija verzija moze da podnese povecanje od 15-20ks?? Revo chip nudi povecanje od 50ks. Pa pretpostavljam da mu 20 konjica nece mnogo skoditi.
- Uroš S.
- Postovi: 11024
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Pisali smo u drugoj temi neki dan baš o njemu. Vrlo je moguće da je turbo i da su dizne iste, ali kod jednog je ojačano čelo klipa, klipnjača, radilica(na primer), i on može da se digne na istu snagu, ali pitanje je koliko će da potraje.
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Jel negde pise o tim ojacanjima? Gledao sam onaj link ka nemackom forumu i nisam nasao nista o tome mada google translate nije idealan.
- Darko
- Postovi: 9607
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Pokusacu jos malo da proguglam o tome. Nesto sam misljenja da 15 20 konjica ne moze mnogo smetati ako se vozi normalno i ako je auto nov..
Na pravoj strani ove teme ima slike golfa ispred salona,da li su to 15 ili 16 zoll felne?
Na pravoj strani ove teme ima slike golfa ispred salona,da li su to 15 ili 16 zoll felne?
- dag81
- Postovi: 7608
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Golf VII 1.2TSI 85KS
Za to ne treba forum. 105ks ima 6 brzina 85 5, da bi se zakljucilo da nisu isti menjaci.sebekkg napisao:Jel beše dragovorl ili geza kačio podatke za to ali sa nemačkog sajta/foruma? I bilo je da je menjač drugačiji.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
A možda je samo ručica zamenjena
Off topic
joke
Off topic
joke
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Uroš S.
- Postovi: 11024
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Golf VII 1.2TSI 85KS
Kod Golfa jesu drugi menjaci, ali za taj motor u Fabiji ide isti petostepeni u obe snage, pa mislim da menjac tu ne bi bio problematican.
Ftj, negde sam citao davno da radilice nisu iste, jedna forged a druga machined...
Huawei P6 TT
Ftj, negde sam citao davno da radilice nisu iste, jedna forged a druga machined...
Huawei P6 TT
