Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
vtec motori su neverovatno stedljivi. performantni su u visim obrtajima nego drugi motori, ali zato u nekom srednjem radnom rezimu su jako stedljivi...
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
za "arhivu", našao sam fotke, zadnji branik je samo plastika - kod mene nije Yugo opalio već Golf 2 (i ostavio VW znak utisnut
, mada se nije lepo videlo)
. 



Boringly average, but also perfect for school run mums
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Trojke, ti li si?

Au pa to ko Fantom sa onom lobanjom na prstenu.Ji 4Tze napisao:za "arhivu", našao sam fotke, zadnji branik je samo plastika - kod mene nije Yugo opalio već Golf 2 (i ostavio VW znak utisnut, mada se nije lepo videlo)

Širim haos!
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Baci oko tu: http://www.saz.hr zna uletit dobr ponuda
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
da malo obnovim temu,
prvo bih da se zahvalim clanu @Ji 4Tze , za odlicne informacije, pogotovo onaj post o boljkama pre i posle restajla.
elem, cale jednog drugara prodaje jazz 2004. 155k km, kupljen nov ovde, cena bila primamljiva pa reko da odem da pogledam
posto je bilo price o rdji(koje vidim hondasi su lepo docekali
), evo malo slika da vidite stanje
)
blago receno ja sam razocaran limom, prosto mi neverovatno da se ovako pojavljuje, moja keva vozi marutija 2000god, znaci indijsko govance, pa je opet lim bolji...


ispod auta

prvo bih da se zahvalim clanu @Ji 4Tze , za odlicne informacije, pogotovo onaj post o boljkama pre i posle restajla.
elem, cale jednog drugara prodaje jazz 2004. 155k km, kupljen nov ovde, cena bila primamljiva pa reko da odem da pogledam
posto je bilo price o rdji(koje vidim hondasi su lepo docekali


blago receno ja sam razocaran limom, prosto mi neverovatno da se ovako pojavljuje, moja keva vozi marutija 2000god, znaci indijsko govance, pa je opet lim bolji...


ispod auta

- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Nisam znao da Jazz ima problem sa korozijom. Na mom Civicu nema apsolutno nikakve korozije odozdo ili po coskovima, rubovima, varovima. Bas sam ga sad zagledao detaljno kad su mi menjali ulje na dizalici i zainteresovani posmatrac je komentarisao da je odozdo kao nov. Nas dvojica smo zajedno pokusavali da mu nadjemo neki nedostatak, pa i rdju, ali nema nicega
. A stariji je od tog Jazz-a 2 godine. Jedina korozija povrsinska postoji je na zadnjem loncu auspuha, koji je jos uvek fabricki.

- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
možda je farban?
Video sam Civica ko mog, samo godinu dana starijeg sa slično korozijom na jednim vratima kao na ovom Jazz-u. Ili je bilo na samom dnu vrata.
Podsetilo me na Feliciu koja je imala sličan problem s petim vratima zbog vode koja ne otiče kako treba (mada je Felicia imala potencijal za rđu širom karoserije).
Video sam Civica ko mog, samo godinu dana starijeg sa slično korozijom na jednim vratima kao na ovom Jazz-u. Ili je bilo na samom dnu vrata.
Podsetilo me na Feliciu koja je imala sličan problem s petim vratima zbog vode koja ne otiče kako treba (mada je Felicia imala potencijal za rđu širom karoserije).
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Radjena je desna strana i ona je dobra jer su menjana vrata, ali zato vozaceva vrata katastrofa, nosaci petih vrata truli, dole mi ne izgleda najsrecnije, mada nisam zagledao bas, vec sam batalio zbog vrata.
Vidi se da prljavstina i voda ostaju tu, a lim je ocigledno katastrofa kvaliteta. Kapiram da nisu svi ovakvi, ali meni je dovoljno da vidim jedan ovakav, jer sigurno nije jedinstveni primerak.
Vidi se da prljavstina i voda ostaju tu, a lim je ocigledno katastrofa kvaliteta. Kapiram da nisu svi ovakvi, ali meni je dovoljno da vidim jedan ovakav, jer sigurno nije jedinstveni primerak.
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Radjen je 100%, jedini ozbiljan problem sa limarijom ima zbog slabijeg lima jer je pravljen da bude sto laksi. Jedan od simtoma je i prokisnjavanja.To se desilo na mom autu (Jazz 2002) i na autu mog druga sa 4 godine novijim jazz-om. Kod spoja 5tih vrata i krova ima dve dve sine koje idu duz auta kod njih se osusi materijal koji dihtuje spojeve i voda pocinje da curi unutra, a covek nema pojma odatle. U svakom slucaju sve pohvale delti koju su se zezali ceo dan i naplatili mi 3000dinara, a moj drugar je to lako sredio posto je znao caku (cudno da delta nije znala
- mada je bila tek pocela da radi honde).

- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Pitanje za Hondaše - polovni Jazz
Drugar mi je ispricao bukvalno u najmanji detalj istoriju, sve sto se vidi se poklapa sa njegovom pricom, leva strana je fabricka i nije dirana(i ima jasnih detalja koji to dokazuju),
a ova najgora rdjava vrata su sa leve strane.
Skuplja se blato i prljavstina tu i brzo dolazi do korozije, pogledajte recimo zadnja leva koliko su prljava bas na tom delu.
y
Ono sto je sigurno je da ovaj auto koji sam gledao nije ni malo pazen, nedostatak redovnog pranja i odrzavanja boje u kombinaciji sa losim limom doveo je do rdjanja mnogo ranije nego sto bi trebalo.
a ova najgora rdjava vrata su sa leve strane.
Skuplja se blato i prljavstina tu i brzo dolazi do korozije, pogledajte recimo zadnja leva koliko su prljava bas na tom delu.

Ono sto je sigurno je da ovaj auto koji sam gledao nije ni malo pazen, nedostatak redovnog pranja i odrzavanja boje u kombinaciji sa losim limom doveo je do rdjanja mnogo ranije nego sto bi trebalo.