
Lista želja ko bi šta kupio,

mislim da mu nećete pomoći predlozima koje je čovek u startu odbacio.
Osim ako vam nije dosadno

Saša napisao:Miran si đavola. Oni u stvari (kako sam čuo/pročitao) daju 3 godine garancije a ostale 4 daje diler preko neke osiguravajuće kuće (ili tako nešto), što znači da prvo oni moraju to da odobre, pa mi je sve to vrlo klimavo... plus si 7 godina uslovljen da održavaš auto kod njih (po visokim cenama) ako uopšte hoćeš tu garanciju. Dalje, ne vidim kako ti kasko može pomoći oko skupih delova? Može jedino ako se slupaš pa da ti plate peglanje, farbanje, branike haube i ostalo. No kako će ti pomoći ako ti crkne ABS pumpa ili nešto slično (a što košta ludilo)? Delovi se čekaju o-ho-ho, sve je mnogo skuplje nego kod evropskih automobila (te klase), izbor polovnih delova je sužen ili nikakav... Zato mislim da su ti auti super rešenje samo za nekog ko će to promeniti posle 5-6 godina (najviše) i opet uzeti nešto novo. Daj Bože da se ta situacija za koju godinu promeni, ali sumnjam. Kvalitet tih automobila inače uopšte ne sporim, nisu ništa ni bolji ni gori od drugih automobila iz te cenovne klase. Dizajnom i izgledom enterijera mi se čak i veoma dopadaju.jocas napisao:Imaš novo vozilo, garanciju 7 godina, miran si.![]()
Cena servisa nije visoka, preporuka za svako novo vozilo je da uzmeš kasko. Nije veliki trošak, a smanjuje brigu oko skupih delova.
Što se tiče cene delova, ni za ostala (novija) vozila nisu mnogo manje - farovi, branici, taj "potrošni materijal" je poprilično skup.
Ovde namerno naglašavam novija, koja moraš da popraviš u ovlašćenom servisu, pa ne može da se kupi deo na otpadu.
Stvarno nikako da se načudim tolikim predrasudama oko kvaliteta korejskih "frizbija" na auto forumu.
gavran napisao:Recimo upravo to sto ti pricas ja sam proziveo sa Mazdom. Cene servisa visoke, ali da kazemo da ni cene u drugim ovlascenim nisu povoljnije, ali zato cene i dostupnost nekih drugih potrosnih delova, kao suvo zlato. Em ih cekas po tri nedelje minimum, em nema da kupis te delove aftermarket od nekih renomiranih proizvodjaca koji prave OEM delove za njih nego moras da ides na original. Mene je veliki servis izasao preko 1000 evra a zamenili su mi samo kajiseve i rolere, bez spanera i vodene pumpe, doduse u tu cenu je ukljucen i mali servis koji je takodje bio papren, reci cu samo da je filter nafte bio oko 100€. Set kvacila opet toliko, samo plivajuci zamajac 800€. A o tome da uprkos sto te izuju iz gaca jos treba da se ubijes da te delove iskopas negde. Mislim da je Mazda naj izrazeniji primer tih negativnih aspekata o kojima pricas.
11.490 e Isto koliko i za kredit.Sloba napisao:Koliko je za keš isti auto?
Sent from my Sony XPERIA M2 Aqua